Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

H τελετή παράδοσης – παραλαβής στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας






Πραγματοποιήθηκε σήμερα, Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2009, η τελετή παράδοσης – παραλαβής στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, από τον απερχόμενο Υπουργό κ. Ευάγγελο Μεϊμαράκη, στο νέο Υπουργό Εθνικής Άμυνας κ. Ευάγγελο Βενιζέλο και στον αναπληρωτή Υπουργό Εθνικής Άμυνας κ. Πάνο Μπεγλίτη.

Μετά την παράδοση – παραλαβή έγιναν οι εξής δηλώσεις:

κ. Ευάγγελος  Μεϊμαράκης: «Κύριε υπουργέ, κύριε Μπεγλίτη. Σας υποδεχόμαστε σήμερα στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας, στον ευαίσθητο χώρο των  Ενόπλων Δυνάμεων  που όλοι φροντίσαμε να είναι πιστές στο καθήκον τους, που είναι η φύλαξη των συνόρων και η εθνική ανεξαρτησία, ώστε να μπορούν πράγματι να ανταποκριθούν στην Ελλάδα την οποία όλοι έχουμε ως όραμα  να είναι ελεύθερη, δυνατή και δημοκρατική. Έχει επιτελεστεί ένα μεγάλο έργο στο υπουργείο. Αυτό που θέλω να γνωρίζετε, όμως, και  να γνωρίζει όλος ο ελληνικός λαός είναι ότι με αγάπη σας υποδεχόμαστε εδώ. Θα συμπαρασταθούμε στο έργο σας, πιστεύουμε ότι οι Ένοπλες Δυνάμεις και το υπουργείο Άμυνας πρέπει να είναι έξω από στείρες αντιπαραθέσεις και πρέπει να μείνουν απερίσπαστες στο έργο τους. Ευχόμαστε καλή επιτυχία στο έργο σας στο οποίο θα είμαστε συμπαραστάτες».


Υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Ευάγγελος  Βενιζέλος: «Να ευχαριστήσω και εγώ τον απερχόμενο υπουργό τον κ. Μεϊμαράκη και τους απερχόμενους υφυπουργούς και να τους ευχηθώ καλή τύχη στην περαιτέρω πολιτική και προσωπική τους πορεία. Ερχόμαστε με τον κ. Μπεγλίτη στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας έχοντας πλήρη συνείδηση της ευθύνης που μας αναθέτει ο Πρωθυπουργός και δια του Πρωθυπουργού όλος ο ελληνικός λαός. Απευθύνουμε χαιρετισμό τιμής και αναγνώρισης σε όλα τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων , τους άνδρες και τις γυναίκες που υπηρετούν στις ΕΔ και  έχουν πλήρη συνείδηση της αποστολής τους, όπως την προσδιορίζει το Σύνταγμα. Οι Ένοπλες Δυνάμεις έχουν θεμελιώδες καθήκον να διαφυλάττουν όχι απλώς και μόνο την ακεραιότητα, αλλά και την αξιοπρέπεια της χώρας μας και είμαι βέβαιος ότι αυτή η θεμελιώδης αποστολή θα υπηρετηθεί με αποτελεσματικότητα και μέσα στο πλαίσιο μιας απολύτως αναγκαίας, ευρύτατης εθνικής συναίνεσης».




Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Πάνος Μπεγλίτης: «Θέλω και εγώ με τη σειρά μου να ευχαριστήσω τον κ. Μεϊμαράκη και τους υφυπουργούς για την ενημέρωση. Επίσης τον πρόεδρο της Κυβέρνησης κ. Γ. Παπανδρέου για την τιμή και την εμπιστοσύνη που μου έδειξε να μου αναθέσει τη θέση του αναπληρωτή Υπουργού Εθνικής Άμυνας. Να ευχαριστήσω τον συνάδελφο μου, τον νέο Υπουργό Εθνικής Άμυνας, τον κ. Βενιζέλο και βεβαίως από την πλευρά μου να αποδώσω τιμή σε όλους τους άνδρες και τις γυναίκες των Ενόπλων Δυνάμεων, στο στρατιωτικό και πολιτικό προσωπικό. Είμαστε εδώ με την εντολή του ελληνικού λαού, είμαστε εδώ με την εμπιστοσύνη του προέδρου της Κυβέρνησης κ. Γιώργου Παπανδρέου, για να συμβάλουμε στην περαιτέρω ενίσχυση και δυνάμωση της αποτρεπτικής ισχύος των Ενόπλων Δυνάμεων, για να συμβάλουμε σε μια Ελλάδα ασφαλή, κυρίαρχη, εθνικά ανεξάρτητη. Θέλω και εγώ να ευχαριστήσω από την πλευρά μου, όλες και όλους που εδώ, όλα αυτά τα χρόνια δούλεψα για το καλό της εθνικής ασφάλειας της χώρας, για το καλό των Ενόπλων Δυνάμεως της χώρας».


                                                                                               




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα