Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

300 χιλιάδες λαθρομετανάστες στην Ελλάδα τη διετία 2008-9


Την παραχώρηση στρατοπέδου στη Λέσβο για τη δημιουργία πρότυπου κέντρου υποδοχής παράνομων μεταναστών ανακοίνωσαν σε συνέντευξη τύπου ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Ευάγγελος Βενιζέλος και ο υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη Σπύρος Βούγιας.Χαρακτήρισαν ως ιδιαίτερα σοβαρό πρόβλημα για τη χώρα, που ξεπερνά τις αντοχές της, την ανεξέλεγκτη είσοδο λαθρομεταναστών και σημείωσαν ότι τη διετία 2008-9 μπήκαν στη χώρα μας περίπου 300.000 λαθρομετανάστες και από αυτούς ελάχιστοι απελάθηκαν.
Οι δύο υπουργοί επέρριψαν ευθύνες στην Τουρκία, που δεν υλοποιεί τις δεσμεύσεις της, αφού αρνείται να εφαρμόσει το πρωτόκολλο επανεισδοχής που έχει υπογράψει με την Ελλάδα.
    Οο ΥΠΕΘΑ Β.Βενιζέλος είπε ειδικότερα ότι: " Λυπάμαι δε που λέω πως είναι θύματα και της αδυναμίας ή της έλλειψης βούλησης της τουρκικής πλευράς, να εφαρμόσει τις διεθνείς υποχρεώσεις της στο θέμα της μεταχείρισης της παράνομης μετανάστευσης.

                        Θέλω να θυμίσω ότι στα προχθεσινά συμπεράσματα του Συμβουλίου Γενικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης που αξιολογούν τις σχέσεις της Τουρκίας με την Ευρωπαϊκή Ένωση και την ενταξιακή της πορεία, γίνεται ιδιαίτερη αναφορά με ιδιαίτερη έμφαση στην υποχρέωση που έχει η Τουρκία να σέβεται τις διεθνείς υποχρεώσεις και να τηρεί τους όρους του πρωτοκόλλου επανεισδοχής, κάτι το οποίο δυστυχώς δε συμβαίνει.
                        Το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας και με τον τρόπο αυτό παραχωρώντας αυτό το κρίσιμο και σημαντικής αξίας ακίνητο κατά χρήση στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, συμβάλει στην αντιμετώπιση του μεταναστευτικού προβλήματος και κυρίως της παράνομης μετανάστευσης, όπως είπα και προηγουμένως, το ίδιο είχε γίνει πριν από μερικούς μήνες με ένα σημαντικό χώρο της Πολεμικής μας Αεροπορίας στη Ριτσώνα, που πρόκειται να αξιοποιηθεί κι αυτός από το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.
                        Το σημαντικότερο όμως είναι –κι αυτό θέλω να το τονίσω με ιδιαίτερη έμφαση- πως το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας και γενικότερα οι Ένοπλες Δυνάμεις της χώρας και ο Στρατός και η Πολεμική Αεροπορία και το Πολεμικό Ναυτικό, εφαρμόζουν όταν και όσο εμπλέκονται στα θέματα της παράνομης μετανάστευσης με απόλυτη προσήλωση και αυστηρότητα το διεθνές δίκαιο και τους κανόνες της εθνικής νομοθεσίας.
                        Αυτό είναι μια οδηγία απαράβατη που τηρούν τα Γενικά Επιτελεία και όλοι οι σχηματισμοί μας, οι οποίοι δεν έχουν βεβαίως την αρχική, ή τη βασική ευθύνη, αλλά επειδή η φύλαξη των συνόρων είναι εν τέλει μια αποστολή και στρατιωτική, έχει ιδιαίτερη σημασία να το τονίζουμε.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα