Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΓΑΛΛΙΚΕΣ ΦΡΕΓΑΤΕΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΑ ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΊΑ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ

Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Ευάγγελος Βενιζέλος, στο πλαίσιο των σχετικών αποφάσεων της αρμόδιας διυπουργικής επιτροπής, δέχτηκε σήμερα τον Εκτελεστικό Πρόεδρο της ThyssenKrupp Marine Systems, κ. Hans Christoph Atzpodien, και τον Εκτελεστικό Πρόεδρο της Abu Dhabi Mar, κ. Ishkandar Safa, προκειμένου να συζητηθεί η πρόταση της ThyssenKrupp Marine Systems για μεταβίβαση της πλειοψηφίας των μετοχών των Ελληνικών Ναυπηγείων ΑΕ  (Σκαραμαγκάς) στην Abu Dhabi Mar.

            Κατά τη συζήτηση παρέστη και εκπρόσωπος της Lazard που ενεργεί ως ανεξάρτητος εκτιμητής, επιλεγμένος από την ελληνική κυβέρνηση με τη συμφωνία της ThyssenKrupp Marine Systems.

            Κατά τη συζήτηση τέθηκαν όλα τα σημεία που θεωρούνται κρίσιμα, τόσο από τη σκοπιά των συμφερόντων του Ελληνικού Δημοσίου για το μέλλον των Ναυπηγείων και το πρόγραμμα των υποβρυχίων του Πολεμικού Ναυτικού, όσο και από τη σκοπιά της ThyssenKrupp Marine Systems και της Abu Dhabi Mar. Συμφωνήθηκε, εντός των προσεχών ημερών, η ThyssenKrupp και η Abu Dhabi Mar να υποβάλουν από κοινού προς την ελληνική Κυβέρνηση νέα ολοκληρωμένη πρόταση που θα λαμβάνει υπ’όψιν τις παρατηρήσεις που διατύπωσε και τις διασφαλίσεις που ζήτησε η ελληνική Κυβέρνηση.


            Παράλληλα, θα αρχίσουν να διεξάγονται τεχνικού χαρακτήρα διαπραγματεύσεις μεταξύ του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας και της ThyssenKrupp Marine Systems (που ελέγχει ως μέτοχος και τα ΕΝΑΕ και την HDW ως υποκατασκευάστρια των υποβρυχίων) για την ομαλή ολοκλήρωση του προγράμματος των υποβρυχίων.

            Ο κ. Βενιζέλος κατέστησε σαφές ότι στόχος της Κυβέρνησης είναι η προστασία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά και ολόκληρου του ναυπηγικού τομέα και η διατήρηση των θέσεων εργασίας, ενώ επανέλαβε την απόφαση της Κυβέρνησης να τιμήσει τις δεσμεύσεις της χώρας ως προς το πρόγραμμα των γαλλικών φρεγατών, διασφαλιζομένης της μεγαλύτερης δυνατής ελληνικής βιομηχανικής συμμετοχής και εγχώριας προστιθέμενης αξίας καθώς και της μεγαλύτερης δυνατής μεταφοράς της σχετικής τεχνογνωσίας.

Σχόλια

  1. Ερώτηση Αφελούς.


    Είναι ζημιογόνο το να έχει κανείς ναυπηγεία; Υπάρχει τεχνοοικονομική μελέτη η οποία καταδικάζει κάθε ναυπηγική δραστηριότητα;

    Εάν όχι...γιατί το Ελληνικό Δημόσιο δεν συνεταιρίζεται μέσω του ΤΤ η της Αγροτικής και δεν ξεκινά να φτιάξει ΑΛΛΑ..αν δεν μπορεί να αγοράσει τα Ναυπηγία του Σκαραμαγκά..; Λεφτά δεν θέλει...

    Ξαναρωτώ..υπάρχει ΣΟΒΑΡΗ τεχνοικονομική μελέτη που αποκλείει κάτι τέτοιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα