Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Ευάγγελος Βενιζέλος, στο πλαίσιο των σχετικών αποφάσεων της αρμόδιας διυπουργικής επιτροπής, δέχτηκε σήμερα τον Εκτελεστικό Πρόεδρο της ThyssenKrupp Marine Systems, κ. Hans Christoph Atzpodien, και τον Εκτελεστικό Πρόεδρο της Abu Dhabi Mar, κ. Ishkandar Safa, προκειμένου να συζητηθεί η πρόταση της ThyssenKrupp Marine Systems για μεταβίβαση της πλειοψηφίας των μετοχών των Ελληνικών Ναυπηγείων ΑΕ (Σκαραμαγκάς) στην Abu Dhabi Mar.
Κατά τη συζήτηση παρέστη και εκπρόσωπος της Lazard που ενεργεί ως ανεξάρτητος εκτιμητής, επιλεγμένος από την ελληνική κυβέρνηση με τη συμφωνία της ThyssenKrupp Marine Systems.
Κατά τη συζήτηση τέθηκαν όλα τα σημεία που θεωρούνται κρίσιμα, τόσο από τη σκοπιά των συμφερόντων του Ελληνικού Δημοσίου για το μέλλον των Ναυπηγείων και το πρόγραμμα των υποβρυχίων του Πολεμικού Ναυτικού, όσο και από τη σκοπιά της ThyssenKrupp Marine Systems και της Abu Dhabi Mar. Συμφωνήθηκε, εντός των προσεχών ημερών, η ThyssenKrupp και η Abu Dhabi Mar να υποβάλουν από κοινού προς την ελληνική Κυβέρνηση νέα ολοκληρωμένη πρόταση που θα λαμβάνει υπ’όψιν τις παρατηρήσεις που διατύπωσε και τις διασφαλίσεις που ζήτησε η ελληνική Κυβέρνηση.
Παράλληλα, θα αρχίσουν να διεξάγονται τεχνικού χαρακτήρα διαπραγματεύσεις μεταξύ του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας και της ThyssenKrupp Marine Systems (που ελέγχει ως μέτοχος και τα ΕΝΑΕ και την HDW ως υποκατασκευάστρια των υποβρυχίων) για την ομαλή ολοκλήρωση του προγράμματος των υποβρυχίων.
Ο κ. Βενιζέλος κατέστησε σαφές ότι στόχος της Κυβέρνησης είναι η προστασία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά και ολόκληρου του ναυπηγικού τομέα και η διατήρηση των θέσεων εργασίας, ενώ επανέλαβε την απόφαση της Κυβέρνησης να τιμήσει τις δεσμεύσεις της χώρας ως προς το πρόγραμμα των γαλλικών φρεγατών, διασφαλιζομένης της μεγαλύτερης δυνατής ελληνικής βιομηχανικής συμμετοχής και εγχώριας προστιθέμενης αξίας καθώς και της μεγαλύτερης δυνατής μεταφοράς της σχετικής τεχνογνωσίας.
Ερώτηση Αφελούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι ζημιογόνο το να έχει κανείς ναυπηγεία; Υπάρχει τεχνοοικονομική μελέτη η οποία καταδικάζει κάθε ναυπηγική δραστηριότητα;
Εάν όχι...γιατί το Ελληνικό Δημόσιο δεν συνεταιρίζεται μέσω του ΤΤ η της Αγροτικής και δεν ξεκινά να φτιάξει ΑΛΛΑ..αν δεν μπορεί να αγοράσει τα Ναυπηγία του Σκαραμαγκά..; Λεφτά δεν θέλει...
Ξαναρωτώ..υπάρχει ΣΟΒΑΡΗ τεχνοικονομική μελέτη που αποκλείει κάτι τέτοιο;