Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι Τούρκοι θα μας βλεπουν Live!

Έως το 2012, όπως διαβάζουμε στην ιστοσελίδα panarmenian.net, η Τουρκία θα έχει θέσει σε τροχιά τον πρώτο κατασκοπευτικό δορυφόρο της. Ο πρώτος τουρκικός στρατιωτικός δορυφόρος, Gokturk-1, θα μπορεί να λαμβάνει υψηλής ευκρίνειας εικόνα και το ζουμ θα μπορεί να φτάνει έως και 80 εκατοστά από το αντικείμενο!

Ο big brother ζει και βασιλεύει - θα μας βλέπουν live και μάλιστα πιο καλά απ' ότι βλέπουμε τον γείτονα μας στην απέναντι πολυκατοικία. Και όλα αυτά με πρόφαση, όπως δήλωσε ο Μουράτ Μπαγιάρ: "Το τουρκικό υπουργείο Αμυνας δεν έχει κρύψει την πρόθεσή της για την καταπολέμηση της τρομοκρατίας με τη βοήθεια ενός δορυφόρου, ο οποίος θα χρησιμοποιηται και για την παρακολούθηση των δραστηριοτήτων των πολιτών, όπως ο έλεγχος των δασών, η παρακολούθηση των παράνομων κατασκευων κλπ"

Το δημοσίευμα:

First Turkish spy satellite be put into orbit in 2012

/PanARMENIAN.Net/ Telespazio company (Rome), subsidiary of the Group Finmeccanica (Milan) / Thales (Toulouse), specialized in the observation of the ground by satellite and navigation, gained the contract of manufacture of a spy satellite ordered by the Turkish Ministry of Defense, freelance French journalist Jean Eckian told PanARMENIAN.Net.

In spite of the reserves of the Turkish government to entrust the project to a company with French participation, because adoption by the National Assembly of the bill penalizing of the Armenian Genocide negation (2006), the development of the Gokturk satellite returns in Telespazio and Thales Aliena Space. According to officials from Turkish Ministry, Telespazio was preferred at Thales because of the Turkish resentment on the decisions of the French Parliament.

First Turkish military satellite, Gokturk-1 will receive high-definition optical systems with a ground observation oscillating between 2,50 m and 80 cm since an orbit located at 700 kms of altitude.

“The Turkish Ministry of Defense does not hide its intention to combat terrorism by the means of this satellite, which will see also its qualities used in the civil monitoring of the activities such as the control of the forest grounds, the follow-up of illegal construction, etc, without any geographical restriction,” declared Murad Bayar, under-secretary of defense industries. The satellite should be put into orbit in 2012.


Διαβάστε περισσότερα: http://www.i-reportergr.com/2010/02/live.html#ixzz0exwUNykG

Σχόλια

  1. MEXΡΙ ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΚΑΤΕΓΡΑΦΑΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΦΛΥΑΡΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΑΣΤΙΚΗΣ ΑΦΕΛΕΙΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΑΚΑΤΕΧΕΙ ,ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΑΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΕΘΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΓΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΡΥΨΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΟΠΛΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα