Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο ΥΠΕΘΑ Β.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ διαψεύδει δημοσιεύματα εφημερίδων

 Ο Υπουργός Εθνικής  Άμυνας κ. Ευάγγελος Βενιζέλος, απαντώντας σε ερωτήσεις ξένων δημοσιογράφων για χθεσινό δημοσίευμα  της εφημερίδας Real News με τίτλο «Ψαλιδίζεται και  η δύναμη της ΕΛΔΥΚ- Σκέψεις στο Πεντάγωνο για απόσυρση του 30%  της ελληνικής στρατιωτικής παρουσίας στην Κύπρο», δήλωσε τα εξής:


«Το δημοσίευμα αυτό, πρώτον, είναι παντελώς ανακριβές και συντάχθηκε χωρίς να έχει δοθεί η παραμικρή, έστω και έμμεση, αφορμή. Δεύτερον, παρότι αναφέρεται σε εξαιρετικά κρίσιμό θέμα, δημοσιεύτηκε χωρίς να προηγηθεί οποιαδήποτε προσπάθεια διασταύρωσης και ελέγχου της ορθότητας του.

Τρίτον, κάθε Έλληνας πολίτης -και πολύ περισσότερο κάθε ασχολούμενος με την ενημέρωση- οφείλει να γνωρίζει ότι τόσο η παρουσία της ΕΛΔΥΚ στην Κύπρο όσο και η συγκεκριμένη αριθμητική δύναμη της προσδιορίζεται από το συμβατικό διεθνές δίκαιο, ο σεβασμός του οποίου συνιστά απαράβατο άξονα της εξωτερικής και αμυντικής μας πολιτικής»

***************



Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Ευάγγελος Βενιζέλος αναφερόμενος σε σημερινό δημοσίευμα της δημοσιογράφου κ. Κύρας Αδάμ στην εφημερίδα «Ελευθεροτυπία», σύμφωνα με το οποίο η Κυβέρνηση εξετάζει την προώθηση συμφωνίας για «την αποστρατικοποίηση του μισού Αιγαίου», δήλωσε τα εξής:


«Το σημερινό δημοσίευμα  της κυρίας  Κύρας Αδάμ στην «Ελευθεροτυπία» δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα.

Το ζήτημα στο Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο είναι να γίνεται σεβαστή η εθνική κυριαρχία, τα εθνικά κυριαρχικά δικαιώματα και οι διοικητικού χαρακτήρα αρμοδιότητες που αναγνωρίζονται από διεθνείς συμβάσεις και διεθνείς οργανισμούς.

 Θεμελιώδης επιδίωξη της χώρας είναι  να διασφαλίζεται η ειρήνη και η σταθερότητα στην περιοχή και αυτό επιτυγχάνεται μέσα από την αποδοχή και τον σεβασμό του διεθνούς δικαίου, την εφαρμογή των συμφωνημένων μέτρων οικοδόμησης εμπιστοσύνης και την αποφυγή των προκλήσεων.

Η Ελλάδα έχει διατυπώσει και προσφάτως τις θέσεις της στα θέματα αυτά με την επιστολή του Πρωθυπουργού στον Τούρκο  ομόλογο του, τα ίδια δε σημεία έχω τονίσει και εγώ στον Τούρκο ομόλογό μου, όσες φορές είχα την ευκαιρία να ανταλλάξω απόψεις μαζί του.

Σε μία περίοδο εσωτερικής θεσμικής και πολιτικής έντασης στην Τουρκία – την οποία παρακολουθούμε με πολύ μεγάλη προσοχή - προσεγγίσεις όπως αυτή του δημοσιεύματος δεν συμβάλλουν στην ακριβή και υπεύθυνη ενημέρωση της ελληνικής και της διεθνούς κοινής γνώμης ως προς το ποια κατάσταση επικρατεί στο Αιγαίο και την Ανατολική  Μεσόγειο και κυρίως ως προς το πώς αυτή πρέπει να αντιμετωπιστεί στο πλαίσιο της διεθνούς νομιμότητας και των σχέσεων καλής γειτονίας».


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα