Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αλλαγές εκ βάθρων στο ασφαλιστικό σύστημα

Αλλαγές εκ βάθρων στο ασφαλιστικό σύστημα ανακοίνωσε το πρωί ο υπουργός εργασίας Ανδρέας Λοβέρδος. Το υπουργείο εργασίας προσπαθεί να ανακόψει το κύμα φυγής από το δημόσιο, διαβεβαιώνοντας ότι όσοι θεμελιώνουν δικαίωμα σύνταξης εντός του 20120 μπορούν να το ασκήσουν όποτε θέλουν με τους υφιστάμενους όρους.

Οκ. Λοβέρδος ξεκαθάρισε πως δεν τίθεται θέμα κατάργησης των συλλογικών διαπραγματεύσεων. Οποιος νομίζει ότι η συλλογική διαπραγματευση μπορεί να καταργηθεί με νόμο, αγνοεί το γεγονός ότι προστατεύεται από τον Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Χάρτη, επεσήμανε.

Ο υπουργός Εργασίας γνωστοποίησε ότι το όριο ηλικίας συνταξιοδότησης παραμένει στα 65 έτη, ενώ για το ΛΑΦΚΑ ο διευκρίνισε ότι η παρακράτηση θα ισχύσει για τις κύριες συντάξεις άνω των 1.400 ευρώ.

Επίσης, ο υπουργός ανακοίνωσε την αύξηση του ποσοστού απολύσεων στον ιδιωτικό τομέα από 2% σε 4% (μηνιαίως) για επιχειρήσεις που απασχολούν πάνω από 20 άτομα προσωπικό.
Τι θα γίνει με απολύσεις, αποζημιώσεις, συντάξεις

Παράθυρο να επιβληθεί έκτακτη εισφορά και στους ελεύθερους επαγγελματίες άφησε ο υπουργός Εργασίας. Μιλώντας στο κεντρικό δελτιο ειδήσεων του Μega o Aνδρέας Λοβερδος είπε ότι εξετάζεται ένα τέτοιο μέτρο με βάση τα εισοδήματα του 2009.
Για την επιβολή
ΛΑΦΚΑ στις συντάξεις πάνω από 1400 ευρώ, ο υπουργός διευκρίνισε ότι δεν αφορά τις επικουρικές σε καμία περίπτωση.
Σχετικά με το
ασφαλιστικό, διευκρίνισε ότι όποιος έχει θεμελιώσει δικαίωμα ή το θεμελιώσει μέσα στο 2010, μπορεί να το ασκήσει όποτε θέλει και θα συνταξιοδοτηθεί με τους σημερινούς όρους. Στο σημείο αυτό τόνισε ότι οποιος έχει ήδη υποβάλει αίτηση συνταξιοδότησης μπορεί να να την αποσύρει εντος ενός μήνα.
Για τα
ηλικιακά όρια συνταξιοδότησης ο κ. Λοβέρδος είπε ότι μέχρι το 2020 δεν αλλάζει το 65. Απο το 2020 θα προστεθούν 4 μήνες, έφοσον το προσδόκιμο ζωής του έλληνα αυξηθεί κατά 3 χρόνια.

Σχετικά με τις
απολύσεις, ο κ. Λοβέρδος επιβεβαίωσε ότι το όριο του 2% θα ανέλθει στο 4% για επιχειρήσει με προσωπικό πάνω απο 20 άτομα. Για τις αποζημιώσεις όσων απολύονται, διευκρίνισε ότι θα δοθεί η δυνατότητα στους εργοδότες να τις καταβάλουν σε 6 μηνιαίες δόσεις. Σε ότι αφορά τα περί μείωσης της αποζημίωσης ο υπουργός είπε ότι θα υπάρξει διαβούλευση, αλλά η πρόταση της κυβέρνησης θα είναι να μην μειωθεί.
Ο υπουργός χαρακτήρισε ψέματα αυτά που ακούγονται για κατάργηση των
συλλογικών συμβάσεων και διαπραγματεύσεων.
ΠΗΓΉ Nooz.gr
******************************

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα