Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ογκώδης διαδήλωση κατά των οικονομικών μέτρων της Κυβέρνησης και δολοφονία τριών αθώων πολιτών



Τα επεισόδια, που είχαν ως αποτέλεσμα τον τραγικό θάνατο τριών ανθρώπων στην τράπεζα Marfin στην οδό Σταδίου, έκαναν το γύρο του κόσμου μέσα από τα μεγαλύτερα δίκτυα ενημέρωσης. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι τα δραματικά γεγονότα φιγουράρουν στα κεντρικά θέματα των ιστοσελίδων, με εκτενείς αναφορές, βίντεο και εικόνες.
Η ιστοσελίδα του CNN αναφέρει στο βασικό της θέμα “Τρεις νεκροί μετά από βίαιες διαδηλώσεις”. Στο θέμα αναφέρεται ότι τρία άτομα έχασαν τη ζωή τους εξαιτίας βόμβας μολότωφ που εξερράγη σε υποκατάστημα τράπεζας. Παράλληλα, δημοσιεύει βίντεο και εικόνες από τις σκηνές βίας που έλαβαν χώρα στο κέντρο της Αθήνας.
Το ΒΒC στο κεντρικό του θέμα αναφέρει ότι “Τρία άτομα σκοτώθηκαν σε διαδηλώσεις στην Ελλάδα”. Η ιστοσελίδα κάνει λόγο για τουλάχιστον τρεις ανθρώπινες απώλειες μετά από επίθεση σε τράπεζα, κατά τη διάρκεια γενικής απεργίας εξαιτίας των οικονομικών μέτρων. Παράλληλα, φιλοξενεί και δύο βίντεο από τις στιγμές των επεισοδίων.
Τα γεγονότα στην Ελλάδα αποτελούν βασικό θέμα και στο Reuters, το οποίο κάνει λόγο για “Φονικό χτύπημα στην Ελλάδα μετά από τα οικονομικά μέτρα”. Η ιστοσελίδα τονίζει ότι τρία άτομα έχασαν τη ζωή τους εξαιτίας φωτιάς, την οποία προκάλεσαν διαδηλωτές, αφού δεκάδες χιλιάδες Έλληνες διαμαρτυρήθηκαν κατά των κυβερνητικών μέτρων, τα οποία θα επιτρέψουν τη συνέχιση της δανειοδότησης της χώρας.
Η ιστοσελίδα της Deutche Welle αναφέρει ότι “Τρία άτομα σκοτώθηκαν μετά από κλιμάκωση της βίας εξαιτίας των οικονομικών μέτρων”. Παράλληλα, αναφέρει ότι διαδηλωτές πέταξαν βόμβες μολότωφ και πέτρες σε συγκρούσεις με την αστυνομία, η οποία χρησιμοποίησε δακρυγόνα.
Παρόμοιες αναφορές γίνονται στο σύνολο των διεθνών ΜΜΕ και ιστοσελίδων, όπως στο Associated Press, στο Aljazeera, στη Sydney Morning Herald, στο Sky News, στο ABC, στο Metro Canada, μεταξύ άλλων.
                             **********8
«Είμαστε όλοι ανήσυχοι από την οικονομική και δημοσιονομική κατάσταση στην Ελλάδα. Αλλά αυτή τη στιγμή, σκεπτόμαστε τα ανθρώπινα θύματα στην Αθήνα» δήλωσε πριν από λίγο ο πρόεδρος της Ε.Ε. Βαν Ρόμπεϊ στις Βρυξέλλες. “Η Ελλάδα βρίσκεται σε δύσκολη κατάσταση όσον αφορά τα δημόσια οικονομικά και την ανταγωνιστικότητά της. Ενα μεγάλο πρόγραμμα πρόκειται να ολοκληρωθεί. Αυτή η συμφωνία είναι αξιόπιστη και φιλόδοξη. Παρά τα μεγάλα προβλήματα που έχει η Ελλάδα τώρα, οι πρώτες μας σκέψεις σήμερα είναι στα ανθρώπινα θύματα». είπε ο Ρομπέι.
Πηγή  zoomnews.gr
                               *********************************
Σε φορτισμένο κλίμα, μετά τη τραγωδία με τρεις νεκρούς στο υποκατάστημα τράπεζας στο κέντρο της Αθήνας, απευθύνθηκε ο πρωθυπουργός στην Ολομέλεια της Βουλης. Έκανε λόγο για «άδικο θάνατο τριών συμπολιτών μας», τον οποίο απέδωσε στην «ανεξέλεγκτη βία» και την «πολιτική ανευθυνότητα».
Ο πρωθυπουργός τόνισε ότι είναι «ώρα ευθύνης για όλους, για την προάσπιση του δημοκρατικού πολιτεύματος και της κοινωνικής συνοχής». Απηύθυνε, δε, νέα πρόσκληση για συνεδρίαση των πολιτικών αρχηγών υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.
«Ζούμε σε μια ελεύθερη και δημοκρατική χώρα. Έχουμε παλέψει για το δικαίωμα να ζούμε σε μια δημοκρατική Ελλάδα. Κάθε πολίτης έχει δικαίωμα στη διαδήλωση, αλλά όχι στη βία, που οδήγησε στη δολοφονία συμπολιτών μας. Αλλο διαμαρτυρία και άλλο δολοφονία» υπογράμμισε ο πρωθυπουργός.
Ο κ. Παπανδρέου επισήμανε: «Θα σταθούμε στο πλευρό αυτών που έχασαν τους ανθρώπους τους. Τρεις οικογένειες ζουν το δράμα τους, χωρίς λόγο. Κανένας δεν μπορεί να θέτει σε κίνδυνο τη ζωή των πολιτών και της χώρας».
Ο Γ.Παπανδρέου τόνισε ότι η κυβέρνηση συμμερίζεται τα αισθήματα των πολιτών, συμπάσχει με κάθε συνταξιούχο που βλέπει να περικόπτεται η σύνταξή τους και με κάθε εργαζόμενο να περικόπτεται ο μισθός του, αλλά στόχος της κυβέρνησης είναι να διασφαλιστεί ένα μέλλον που πιθανώς να μην υπήρχε εάν δεν λαμβάνονταν αυτές οι αποφάσεις.


Αυτό το κείμενο εκτυπώθηκε από το in.gr,
στη διεύθυνση http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1133256&lngDtrID=244

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα