Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δηλώσεις του Κυβερνητικού Εκπροσώπου της Κυπριακής Δημοκρατίας για την επίσκεψη του Πάπα Βενέδικτου ΙΣΤ στην Κύπρο


«Η τριήμερη επίσημη επίσκεψη του Πάπα Βενέδικτου ΙΣΤ στην Κύπρο, που πραγματοποιήθηκε ύστερα από πρόσκληση του Προέδρου της Δημοκρατίας, ολοκληρώθηκε χθες το απόγευμα με πλήρη επιτυχία», τόνισε σήμερα ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος κ. Στέφανος Στεφάνου.

Σε δηλώσεις του στους δημοσιογράφους ο κ. Στεφάνου, αναφερόμενος στην επίσημη επίσκεψη του Πάπα Βενέδικτου, υπογράμμισε: «Η επίσκεψη του Πάπα στην Κύπρο αποτελεί ιστορικό γεγονός και τιμή για τη χώρα και το λαό μας. Η παρουσία του στην κυπριακή γη πρόβαλε διεθνώς την πατρίδα μας, το πρόβλημα της τουρκικής κατοχής και της ντε φάκτο διαίρεσης που αντιμετωπίζει, αλλά και τον αγώνα που διεξάγει ο λαός μας για λύση και επανένωση. Ο Πάπας απηύθυνε μηνύματα στήριξης στις προσπάθειες του Προέδρου της Δημοκρατίας για επίτευξη λύσης στο Κυπριακό, προσπάθειες για τις οποίες θα συνεχίσει, όπως είπε, να επιδεικνύει συνεχές ενδιαφέρον.

Ιδιαίτερα έντονο ενδιαφέρον επέδειξε ο Πάπας Βενέδικτος για την καταστροφή της πολιτιστικής κληρονομιάς στα κατεχόμενα η οποία, όπως υπέδειξε, ανήκει σε ολόκληρη την ανθρωπότητα. Ο Πάπας υπογράμμισε την ανάγκη αποκατάστασης και προστασίας της πολιτιστικής κληρονομιάς της Κύπρου και υποσχέθηκε ότι θα συμβάλει προς αυτήν την κατεύθυνση.

Πολύ σημαντική είναι η αναφορά του Πάπα στη συμβολή των Χριστιανών και Μουσουλμάνων για τη συμφιλίωση μεταξύ των Κυπρίων η οποία μπορεί να λειτουργήσει ως παράδειγμα για τους λαούς άλλων χωρών, ιδιαίτερα για τους λαούς της Ανατολικής Μεσογείου και τους λαούς της Μέσης Ανατολής, η οποία ταλανίζεται για πάρα πολλά χρόνια από συγκρούσεις και πολέμους. Η Κύπρος μπορεί να συμβάλει στην επίλυση αυτών των προβλημάτων και να καταστεί γέφυρα ειρήνης, συνεννόησης και συνεργασίας στην περιοχή. Αυτό είναι ένα από τα οράματα της Κυβέρνησης Χριστόφια και γι’ αυτό το όραμα θα συνεχίσει να εργάζεται».

Ερωτηθείς πώς εκτιμά η Κυβέρνηση το ρόλο του Αρχιεπισκόπου στην επίσκεψη του Πάπα στην Κύπρο, ο κ. Στεφάνου είπε: «Και η Εκκλησία της Κύπρου, με επικεφαλής τον Αρχιεπίσκοπο, διαδραμάτισε πολύ θετικό ρόλο και υπήρχε πλήρης συνεργασία μεταξύ της Κυβέρνησης και της Εκκλησίας της Κύπρου για την επιτυχία αυτής της επίσημης επίσκεψης ώστε να αναδειχθούν και τα πολιτικά μηνύματα, αλλά και τα μηνύματα που έχουν να κάνουν με ζητήματα που αφορούν τις Εκκλησίες, το διαθρησκευτικό διάλογο, το διαπολιτισμικό διάλογο και τα μηνύματα, γενικά, της συνεργασίας, της αλληλεγγύης και της συνεννόησης μεταξύ των χωρών και των λαών».

Σχόλια

  1. Η F-243 Yildirim στον Σαρωνικό! - Επιχείρηση "Πένσα"

    Δυο τουρκικές φρεγάτες ΜΕΚΟ-200Τ, η F-244 Barbaros της ομώνυμης κλάσης και η F-243 Yildirim κλάσης Yavuz, προχώρησαν σε διπλή πρόκληση τις τελευταίες ώρες στο Αιγαίο: Το πρωί σήμερα η F-243 Yildirim μετά από μακρά πορεία μέσα από τα Δωδεκάνησα και τις Κυκλάδες έφτασε στον Σαρωνικό, πέρασε ανενόχλητη, μεταξύ Κέας και Σουνίου και με βόρεια κατεύθυνση διέπλευσε τις ακτές της Αττικής, άλλοτε εντός και άλλοτε εκτός των ελληνικών χωρικών υδάτων και τελικά βγήκε στο κεντρικό Αιγαίο περνώντας μεταξύ Άνδρου και Καφηρέα!
    Η τουρκική φρεγάτα παρακολουθείτο καθ’όλη την διάρκεια της πορείας της από την φρεγάτα F-451 ΛΗΜΝΟΣ. Η Yildirim μπήκε στα ελληνικά χωρικά ύδατα σε τρεις τουλάχιστον περιπτώσεις, βόρεια της Ρόδου, στις Κυκλάδες και μεταξύ Κέας-Σουνίου.

    Κινήθηκε νότια της Σαντορίνης πριν λάβει πορεία βορειοδυτική! Την ίδια στιγμή η φρεγάτα F-244 Barbaros η οποία επίσης βγήκε από το Ακσάζ, όπως και η Yildirim περίπου την ίδια ώρα, πήρε τελείως διαφορετική πορεία και κατευθύνθηκε αρχικά δυτικά και μετά βόρεια, παρακολουθούμενη από την ελληνική ΤΠΚ Super Vita P-69 KΡYΣΤΑΛΛΙΔΗΣ.

    H Barbaros αυτή την στιγμή βρίσκεται δυτικά της Λέσβου αφού πέρασε δυτικά της Χίου και όλων των νησιών του Ανατολικού Αιγαίου και κατευθύνεται και αυτή προς τα Δαρδανέλλια, όπως και η Yildirim. Πρόκειται για κλασική επιχείρηση "Πένσα" με τα δύο σκάφη να ξεκινούν από το ίδιο σημείο να "ανοίγουν" και να να συκλίνουν μετά στο ίδιο σημείο.

    Στην ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ που έχει κυκλοφορήσει μπορείτε να διαβάσετε ένα "προφητικό" σενάριο της Πολεμικής Αεροπορίας για την καταβύθιση της F-244 Barbaros σε αποστολή TΑSMO, με βλήματα ΑΜ-39 Exocet, ακριβώς στην ίδια περιοχή που κινήθηκε σήμερα και χθες, δηλαδή δυτικά της Χίου.

    Πρόκειται για την πρώτη μείζονα επιθετική κίνηση της Τουρκίας στο Αιγαίο μετά την επίσκεψη του Τούρκου πρωθυπουργού Ρ.Τ.Ερντογάν.

    Πηγή: http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=12550&Itemid=139

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα