Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αβέβαιο το μέλλον των ΕΑΣ- ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ- ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ- ΣΤΟ ΣΟΥΝΙΟ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΦΡΕΓΑΤΑ.


ΚΡΑΤΙΚΗ ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ

Υπό διάλυση είναι η Κρατική Αμυντική Βιομηχανία.
«Η ΕΑΣ (Κρατική Αμυντική Βιομηχανία) μοιάζει με τον ΟΣΕ», είπε ο ΥΠΕΘΑ Β.Βενιζέλος. Ξοδεύονται εκατομμύρια ευρώ, απασχολούνται χιλιάδες υπάλληλοι (οι περισσότεροι ρουσφετολογικές αργομισθίες) και το παραγόμενο έργο είναι ανύπαρκτο, υποστηρίζει η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας.
Από την πλευρά τους οι εργαζόμενοι στα ΕΑΣ (ΠΥΡΚΑΛ-ΕΒΟ-ΕΑΒ) κατηγορούν την Κυβέρνηση για σχέδιο ευθανασίας της κρατικής αμυντικής βιομηχανίας και της δικής τους!
Η αλήθεια είναι ότι από το 2000 και μετά, οι Υπουργοί Άμυνας εγκατέλειψαν την Κρατική Αμυντική Βιομηχανία στη «τύχη» της και σήμερα όντως παραπαίει… ΔΕΝ εξασφαλίστηκε η βιωσιμότητα αυτών των επιχειρήσεων. Δεν υπήρξαν οι αναγκαίες συμπαραγωγές οπλικών Συστημάτων . Δεν κατόρθωσαν να είναι ανταγωνιστικές στη διεθνή αγορά, παρά τις δυνατότης του έχουν , όπως για παράδειγμα η ΕΑΒ.
Το «λουκέτο» ΣΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ, ίσως να μην είναι μόνο απειλή, αλλά αναπόφευκτη κατάληξη.
Με μελανά χρώματα περιέγραψε το μέλλον των Ελληνικών Αμυντικών Συστημάτων ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Πάνος Μπεγλίτης, ο οποίος μάλιστα άφησε να εννοηθεί πώς η χρηματοδότηση της εταιρείας δεν μπορεί να εξασφαλίζεται με την εγγύηση του Δημοσίου για πολύ ακόμη.
ΚΑ πρόσθεσε ότι η προηγούμενη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ προχώρησε στη συγχώνευση της «ημιθανούς» ΠΥΡΚΑΛ και της «πεθαμένης» ΕΒΟ, χωρίς να υπάρχει σχέδιο βιωσιμότητας της νέας εταιρείας.

***************
ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ

Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΘΑ έχει ανεπισήμως διαμηνύσει ότι,
αλλάζει το σημερινό του status των στρατιωτικών νοσοκομείων. Οι αντιδράσεις των στρατιωτικών για αυτή την εξέλιξη είναι μεγάλες.
Τα στρατιωτικά νοσοκομεία είναι τα καλύτερα, όχι μόνο γιατί έχουν καλούς γιατρούς, αλλά γιατί έχουν όσους ασθενείς μπορούν να εξυπηρετήσουν , αλλά και το χρόνο και τα μέσα, για την άψογη νοσηλεία τους. Τα στρατιωτικά νοσοκομεία συντηρούνται από τις εισφορές των στρατιωτικών , αλλά και από τον προϋπολογισμό του ΥΠΕΘΑ. Γι’ αυτό οι στρατιωτικοί αντιδρούν στην προοπτική ένταξής τους στο ΕΣΥ.
Δεν γνωρίζω γιατί η πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΘΑ επιλέγει την υποβάθμιση των στρατιωτικών νοσοκομείων, εντάσσοντας στο ΕΣΥ, αντί να επιλεγεί η αναβάθμιση των κρατικών νοσοκομείων και να φτάσουν στα επίπεδα νοσηλείας των στρατιωτικών νοσοκομείων.
Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω είναι γιατί στο πνεύμα της αλλαγής να αλλάζουμε και πράγματα που είναι καλά, όπως είναι τα στρατιωτικά νοσοκομεία.
Για το θέμα των στρατιωτικών νοσοκομείων, πρόκειται να δώσουν κοινή συνέντευξη τύπου οι Υπουργοί Εθνικής ΑΜΥΝΑΣ ΕΥΑΓ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
ΚΑΙ Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΓΕΙΑΣ ΜΑΡΙΛΙΖΑ ΞΕΝΟΓΙΑΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ


&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ

ΔΕΝ εξελίσσεται ικανοποιητικά και σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα η πώληση των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά στην κοινοπραξία των εταιρειών Αμπού Νταμπι των ΗΑΕ και της Γερμανικής ΘΥΣΕΝ.
Υπάρχουν οικονομικά και άλλα προβλήματα.

ΓΙΑ να γίνει η συμφωνία, η Ελλάδα είχε συμφωνήσει να παραλάβουμε το ελαττωματικό υποβρύχιο ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ και να το πουλήσουμε αντί του ποσού των 300 εκατ. ευρώ. Το αναπάντητο ερώτημα είναι σε ποιον; Και ακόμη, οι νέοι ιδιόκτητες των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, θα έπαιρναν την πρώτη παραγγελία από το Πολεμικό Ναυτικό, για την ναυπήγηση δύο νέων υποβρυχίων κόστους 1ενός δισεκ. ευρώ, καθώς και κάποια μικρότερα προγράμματα του Π.Ν..
Δηλαδή η «προίκα» των Ναυπηγείων θα ήταν περίπου στα 2 δισεκ.ευρω.
Η Ελλάδα δυσκολεύεται, σε αυτή την οικονομική κρίση, να διαθέσει αμέσως αυτό το ποσό. Οι επενδυτές δυσκολεύονται να προχωρήσουν στην επένδυση, τα Ναυπηγεία μαραζώνουν και οι εργαζόμενοι, περίπου 1300 άτομα, είναι και πάλι αντιμέτωποι με το φάσμα της ανεργίας.
Πάντως, είναι σε εξέλιξη διάφορες προσπάθειες, για να βρεθεί λύση και να διασφαλιστεί το μέλλον των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά.

*********************************************************8

ΣΤΟ ΣΟΥΝΙΟ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΦΡΕΓΑΤΑ.

Χθες το μεσημεράκι, όσοι ήταν στο Σούνιο για μπάνιο, ή βόλτα, ή για να επισκεφτούν το Ναό του Ποσειδώνα, θα είδαν έκπληκτοι ένα πολεμικό πλοίο να περνάει δίπλα τους και να έχει ανηρτημένη τη Τουρκική σημαία. Για όσους δεν πίστευαν στα μάτια τους να πούμε ότι ήταν η τουρκική Φ/Γ «ΓΙΛΝΤΙΡΙΜ» (ΚΕΡΑΥΝΟΣ στα ελληνικά).
Η φρεγάτα «Yildirim» απέπλευσε από την ναυτική βάση του Ακσάζ στην νότια τουρκια με κατεύθυνση τα Δαρδανέλια. Ξαφνικά παρέκλινε της πορείας της και έφτασε στον Σαρωνικό, πέρασε ανενόχλητη, μεταξύ Κέας και Σουνίου και με βόρεια κατεύθυνση διέπλευσε τις ακτές της Αττικής, άλλοτε εντός και άλλοτε εκτός των ελληνικών χωρικών υδάτων και τελικά βγήκε στο κεντρικό Αιγαίο περνώντας μεταξύ Άνδρου και Καφηρέα!
Η τουρκική φρεγάτα παρακολουθείτο καθ’όλη την διάρκεια της πορείας της από την φρεγάτα F-451 ΛΗΜΝΟΣ.
Και ενώ η τουρκική φρεγάτα έκανε επίδειξη σημαίας στις ελληνικές ακτές, που συνιστά βαρύτατη πρόκληση, την ίδια ώρα, ήταν σε εξέλιξη η άσκηση «ΚΑΤΑΙΓΙΣ 2010» του Πολεμικού μας Ναυτικού.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα