Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο ΥΠΕΞ Δ.Δρούτσας διαψεύδει τα περί μυστικής διπλωματίας στο Ερζερούμ



Κατηγορηματικά διέψευσε τα περί μυστικής διπλωματίας στο Ερζερούμ ο ΥΠΕΞ Δ.Δρούτσας , σε συνέντευξή του στο τηλεοπτικό σταθμό «ΣΚΑΙ». Φυσικά ο κ.Δρούτσας δεν μπόρεσε να δώσει πειστική απάντηση στο εύλογο ερώτημα τι συζήτησαν για 2 και πλέον ώρες  οι πρωθυπουργοί Ελλάδας και Τουρκίας, σε μια κλειστή συνάντηση, στην οποία μετείχαν μόνο οι μεταφραστές. Απουσίαζαν ακόμη και οι Υπουργοί Εξωτερικών κ.Δρούτσας και Α.Νταβούντογλου!
Ακόμη ο κ.Δρούτσας έκανε έκκληση να σταματήσει η υποκρισία, ότι η εκάστοτε κυβέρνηση είναι ο μειοδότης και η εκάστοτε αντιπολίτευση ο υπερπατριώτης.  «Να σταματήσει αυτή η υποκρισία, προς όφελος της Ελλάδας» είπε χαρακτηριστικά υπουργός Εξωτερικών.
Έχει ενδιαφέρον για την ποιότητα της Ελληνικής διπλωματίας, ένα δημοσίευμα της τουρκικής εφημερίδας «Χουριέτ».
Σύμφωνα λοιπόν  με την  εφημερίδα «Χουριέτ» και σε  άρθρο του αναλυτή της Umit Enginsoy, που επικαλούμενος πηγές του ελληνικού υπουργείου Εξωτερικών (!), αναφέρει πως οι υπερπτήσεις στο Αγαθονήσι  παραλίγο να προκαλέσουν την  ακύρωση την επίσκεψη Παπανδρέου στο Ερζερούμ.
Το δημοσίευμα της τουρκικής εφημερίδας (αντιπολιτευόμενης τον Ερντογάν) επιβεβαίωσε σήμερα ο Δ.Δρούτσας που υποστήριξε ότι, «εξετάστηκε το ενδεχόμενο, λόγω των υπερ-πτήσεων που προηγήθηκαν, η επίσκεψη στο Ερζερούμ να ματαιωθεί»! Το εντυπωσιακό είναι ότι οι έλληνες δημοσιογράφοι (οι διπλωματικοί συντάκτες) , δεν είχαν τέτοια ενημέρωση από τον κ.Δρούτσα!!


Πάντως σχετικά με τις ελληνοτουρκικές συνομιλίες στο Ερζερούμ,  ο κ.Δρούτσας δεν έχει εξηγήσει επαρκώς ,  γιατί η Ελλάδα επιμένει στην οριοθέτηση της Υφαλοκρηπίδας  και όχι  στην οριοθέτηση της  Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης (ΑΟΖ) και κυρίως,  αν  οι κ.Ερντογάν και Νταβούντογλου επέμειναν  στην  τουρκική απαίτηση το Καστελόριζο να εξαιρεθεί από την οριοθέτηση των θαλασσίων ζωνών , με το επιχείρημα ότι δεν ανήκει στο Αιγαίο ,αλλά στην Ανατολική Μεσόγειο.
Ο υπουργός Εξωτερικών,  έχει καλέσει για αύριο το Εθνικό Συμβούλιο Εξωτερικής Πολιτικής και την επόμενη εβδομάδα θα ενημερώσει την Επιτροπή Εξωτερικών και Άμυνας της Βουλής, για τα όσα συζητήθηκαν στο Ερζερούμ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα