Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΔΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΩΡΕΣ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ. ΣΦΟΔΡΗ ΛΕΚΤΙΚΗ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΟΜΠΑΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΙΑ ΤΗΣ ΣΑΟΥΔΙΚΗΣ ΑΡΑΒΙΑΣ./ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ.

Posted by anacondagr. No Comments

ΔΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΩΡΕΣ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ. ΣΦΟΔΡΗ ΛΕΚΤΙΚΗ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΟΜΠΑΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΙΑ ΤΗΣ ΣΑΟΥΔΙΚΗΣ ΑΡΑΒΙΑΣ./ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ.
ΓΡΑΦΕΙ Ο ΔΡ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ.Ε.ΔΡΟΥΓΟΣ
ΠΡΩΤΟΦΑΝΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΤΩΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΕΝΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΤΩΝ ΗΠΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΙΚΟ ΤΩΝ ΣΑΟΥΝΤ(ΠΟΥ ΥΠΕΡΒΑΙΝΟΥΝ ΤΟΝ ΜΙΣΟ ΑΙΩΝΑ) ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΣΦΟΔΡΟΤΑΤΗ ΛΕΚΤΙΚΗ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ(ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ)ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΟΜΠΑΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ 87 ΧΡΟΝΟ ΒΑΣΙΛΕΑ ΤΗΣ ΣΑΟΥΔΙΚΗΣ ΑΡΑΒΙΑΣ ΑΜΠΝΤΟΥΛΑ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΑΝΑΠΑΥΣΗ ΣΤΟ ΜΑΡΟΚΟ, ΜΕΤΑ ΤΗ ΝΕΑ ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΥΠΟΒΛΗΘΗΚΕ ΠΡΟ ΕΒΔΟΜΑΔΩΝ ΣΤΙΣ ΗΠΑ. ΒΡΕΤΑΝΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΕΚΑΝΑΝ ΛΟΓΟ ΠΕΡΙ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΣΦΑΛΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΑΟΥΔΑΡΑΒΑ ΜΟΝΑΡΧΗ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΓΙΝΕ ΕΞΩ ΦΡΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΩΝ ΗΠΑ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΙΓΥΠΤΟΥ-ΛΙΒΑΝΟΥ. ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΑ ΗΤΑΝ Ο ΥΠΕΞ ΠΡΙΓΚΗΠΑΣ ΦΕΥΣΑΛ ΚΑΙ ΣΤΕΝΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΈΛΛΕΙΨΗ ΣΤΑΘΕΡΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΗΠΑ. ΣΗΜΕΙΩΝΩ ΟΤΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 11 ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΡΔΙΑΚΗΣ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑΣ, ΚΑΙ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΣΗΜΑΝΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ ΤΙΣ ΕΞΑΡΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΙΣ.
ΑΝΑΦΟΡΙΚΆ ΜΕ ΤΑ ΟΣΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ ΤΟΝΙΣΕ ΣΤΟΝ ΟΜΠΑΜΑ ΟΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΆΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΕΙ ΑΒΟΗΘΗΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ ΤΩΝ ΗΠΑ ΣΤΟΝ ΑΡΑΒΙΚΟ ΚΟΣΜΟ. ΤΟΥ ΕΠΕΣΗΜΑΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙΣ ΤΟΝ ΜΠΟΥΜΠΑΡΑΚ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΧΑΡΙΡΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΝΟ. Ο ΟΜΠΑΜΑ ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΈΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΑΝΩΤΑΤΟ ΔΙΠΛΩΜΑΤΗ ΣΤΟ ΜΑΡΟΚΟ ΝΑ ΣΥΝΕΝΝΟΗΘΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ Ο ΣΑΟΥΔΑΡΑΒΑΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΘΕΙ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΕΝΤΟΛΗ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΜΟΛΙΣ ΟΙ ΗΠΑ ΔΙΑΚΟΨΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΠΡΟΣΤΡΕΞΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΟ ΚΕΝΟ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΦΕΡΕΤΑΙ ΝΑ ΛΕΧΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΕΑ ΩΣ «ΜΠΑΡΑΚ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ; ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ;».
ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΕΔΩΣΕ ΕΝΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΠΡΙΓΚΗΠΑ ΦΕΥΣΑΛ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΟΥΜΠΑΡΑΚ, ΣΑΛΕΧ/ΥΕΜΕΝΗ, ΤΟΥΣ ΥΠΕΞ ΜΑΥΡΙΤΑΝΙΑΣ-ΜΑΡΟΚΟΥ-ΙΟΡΔΑΝΙΑΣ-ΗΑΕ-ΟΜΑΝ ΚΑΙ ΜΠΑΧΡΕΙΝ , ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΗΛΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΑΟΥΔΙΚΗΣ ΑΡΑΒΙΑΣ ΝΑ ΣΠΕΥΣΕΙ ΣΕ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΤΟΥΣ, ΑΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΥΣΟΥΝ. ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ 15ΗΜΕΡΟ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΡΑΒΙΚΕΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΕΣ(ΠΛΗΝ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ) ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΔΥΤΙΚΟΥΣ ΑΡΑΒΕΣ ΗΓΕΤΕΣ ΤΟΥΣ.
ΑΙΣΘΗΣΗ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ –ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕ ΥΨΗΛΟΒΑΘΜΗ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΠΗΓΗ-ΟΤΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ 4ΗΜΕΡΟ Ο ΟΜΠΑΜΑ ΔΕΝ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΤΟΥΣ ΑΝΑΛΥΤΕΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ, ΚΑΙ ΑΚΟΥΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟΥΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ, ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΠΙΡΡΟΗ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα