Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Στειλτε απο σημερα Δευτερα SMS αγαπης στο 19454 για τα παιδια με καρκινο!
Με αποστολη SMS αγαπης στο 19454 απο το πρωι της Δευτερας 14 Φεβρουαριου εως και την Κυριακη 20 Φεβρουαριου μας καλει να ενισχυσουμε τις δρασεις του για τα παιδια με καρκινο, ο Συλλογος Γονιων Παιδιων με Νεοπλασματικη Ασθενεια η ''ΦΛΟΓΑ''.
Η εξορμηση, που εχει ως συνθημα ''Ολα τα παιδια εχουν δικαιωμα στην σωστη ιατρικη, ψυχικη και κοινωνικη φροντιδα'', γινεται με αφορμη την Παγκοσμια Ημερα Κατα του Καρκινου της Παιδικης Ηλικιας που ειναι την Τριτη, 15 Φερρουαριου.
Με την αποστολη ενος μηνυματος απο το κινητο τηλεφωνο μας στον αριθμο 19454 καθολη την διαρκεια της εβδομαδας, η ''Φλογα'' θα ενισχυεται με 1 ευρω τη φορα (η χρεωση του SMS ειναι 1,23 ευρω). Στα προγραμματα του Συλλογο Γονιων Παιδιων με Νεοπλασματικη Ασθενεια η ''ΦΛΟΓΑ'' περιλαμβανονται η λειτουργια υπερσυγχρονου Ξενωνα για παιδια απο την Επαρχια που νοσηλευονται στις ογκολογικες κλινικες των Νοσοκομειων Παιδων, η κατ οικον νοσηλεια παιδιων, η ψυχολογικη υποστηριξη ασθενων παιδιων και γονεων, η λειτουργια σχολειου στον Ξενωνα, η παροχη συχχρονης τεχνολογικης υποδομης στα νοσοκομεια μεσω χορηγειων, η αποστολη ιατρων σε εξειδικευμενα σεμιναρια κ.α  
Και η ΛΑΜΨΗ  Β.Ελλαδας
 Σε μηνυμα τους με αφορμη την  Παγκόσμια Ημέρα για τον παιδικό καρκίνο ο Συλλογος Γονιων Παιδιων με Νεοπλασματικη Ασθενεια η ''ΦΛΟΓΑ'' και ο Συλλογος Γονιων Παιδιων Πασχοντων απο Κακοηθη Νοσηματα-Β. Ελλαδας η ''ΛΑΜΨΗ'' αναφερουν μεταξυ αλλων οτι ''στον κόσμο, κάθε χρόνο, 250.000 παιδιά νοσούν από καρκίνο, από τα οποία μόνο ποσοστό  20% έχει δυνατότητα πρόσβασης σε σωστή ιατρική φροντίδα. Το 80% από αυτά, προέρχεται από τις αναπτυσσόμενες χώρες, στις οποίες δεν υπάρχει δυνατότητα διάγνωσης και σωστής θεραπείας. Πάνω από 150.000 θάνατοι κάθε χρόνο, θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί, εάν υπήρχε δυνατότητα έγκαιρης διάγνωσης και εξειδικευμένης θεραπείας σε όλα τα παιδιά. Στην Ελλάδα, υπολογίζεται ότι 280 – 300 παιδιά νοσούν από καρκίνο κάθε χρόνο.

Τα τελευταία χρόνια, με την πρόοδο της ιατρικής, ποσοστό 70% από τα παιδιά που έχουν πρόσβαση σε εξειδικευμένη θεραπεία γίνεται καλά.

Στον καρκίνο δεν υπάρχει πρόληψη παρά μόνο έγκαιρη διάγνωση.

Θα πρέπει λοιπόν - τονιζουν η ''Φλογα'' και η ''Λαμψη'' - να δοθεί ιδιαίτερη σημασία :
·       στην εκπαίδευση των επαγγελματιών της υγείας, ώστε να είναι σε θέση να διαγνώσουν έγκαιρα τη νόσο  και
·       σωστή ενημέρωση των γονιών, ώστε να απευθύνονται έγκαιρα στα παιδιατρικά νοσοκομεία.

Οι γονείς, για όσο διάστημα τα παιδιά τους υποβάλλονται σε θεραπεία, είναι υποχρεωμένοι να αφιερώσουν όλο το χρόνο τους στο παιδί τους και για το λόγο αυτό θα πρέπει να λαμβάνεται μέριμνα από μέρους της πολιτείας, ώστε να προστατεύεται η εργασία και το  εισόδημά τους. Οι Σύλλογοι Γονιών αγωνίζονται για την καλύτερη ιατρική, ψυχική και κοινωνική φροντίδα των παιδιών που αγωνίζονται για να κερδίσουν τη ζωή τους''.Και καταληγει το μηνυμα: 
''Ενισχύστε τον αγώνα κατά του καρκίνου της παιδικής ηλικίας.Τα παιδιά έχουν δικαίωμα στη σωστή ιατρική φροντίδα,ανεξάρτητα από την εθνική, κοινωνική ή οικονομική τους κατάσταση''.
 ΑΣ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΕΝΑ SMS ΣΤΟ 19454 !
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΠΡΟΣΟΧΗ.ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ: ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΤΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ''ΦΛΟΓΑΣ'' κ. ΜΑΡΙΑΣ ΤΡΥΦΩΝΙΔΟΥ 6974892588, 210 2930435  και ''Φλογα'' 2107485000

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα