Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΣΕΙΡΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΝΑΤΟΪΚΑ ΣΤΡΑΤΗΓΕΙΑ.

Posted by anacondagr. No Comments

ΣΕΙΡΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΝΑΤΟΪΚΑ ΣΤΡΑΤΗΓΕΙΑ./ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ.

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΔΡ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ.Ε.ΔΡΟΥΓΟΣ
ΟΙ ΗΠΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΑΤΟ ΕΧΟΥΝ ΕΝΤΕΙΝΕΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΕΤΡΑΗΜΕΡΟ ΤΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΠΕΡΙ ΠΙΘΑΝΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ Η ΚΡΙΣΗ ΠΑΡΑΤΕΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙ ΜΑΚΡΟΝ, Ή ΑΝ ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΣΤΕΣ ΣΤΟΝ ΚΑΝΤΑΦΙ ΚΙΝΗΘΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΒΕΓΓΑΖΗΣ Ή ΑΜΥΝΘΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ. ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΕΜΠΛΑΚΟΥΝ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΤΟΙΚΗΜΕΝΩΝ ΤΟΠΩΝ, ΕΝΩ ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΛΟΓΟ ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ ΕΧΟΥΝ Η ΓΑΛΛΙΑ, Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ, Η Μ.ΒΡΕΤΑΝΙΑ, Η ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΚΑΙ Η ΙΣΠΑΝΙΑ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΒΙΑΣ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΚΑΝΤΑΦΙ ,ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΑΙ ΕΠΙΣΤΑΜΕΝΑ Η ΜΕΓΑΛΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΑΛ ΑΖΙΖΙΓΙΑ-ΤΑΡΑΜΠΟΥΛΑΣ, ΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΟΚΜΠΑ ΜΠΕΝ ΑΦΙ ΚΑΙ ΜΟΥΡΑΤ ΣΑΙΝΤ ΜΠΙΛΑΝΤ ΜΠΕΙΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΩΣ ΟΙ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ. ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΜΥΡΝΗ, ΤΗΝ ΣΤΟΥΤΓΚΑΡΔΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΔΡΙΤΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΙΣ ΣΥΣΚΕΨΕΣ ΜΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ JOINT FORCES COMMAND-ΝΑΠΟΛΗ, ΤΟΝ 6Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΣΤΟΛΟ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ AFRICOM. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΣΥΝΕΧΗΣ Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ SACEUR ΝΑΥΑΡΧΟΥ JAMES STAVRIDIS USN ΜΕ ΤΟΝ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΗΓΕΙΟ ΝΑΠΟΛΗ ΝΑΥΑΡΧΟ SAM LOCKLEAR III USN ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟΥ 6ΟΥ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΥ ΣΤΟΛΟΥ ΝΑΥΑΡΧΟΥ HARRY HARRIS JR USN. ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΥΡΗΝΟΚΙΝΗΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΦΟΡΟ ENTERPRISE KAI TO AMΦΙΒΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΙΔΙΚΟ ΠΛΟΙΟ USS KEARSARGE, ΠΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΕΚΣΤΡΑΤΕΥΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ 1900 ΠΕΖΟΝΑΥΤΩΝ. EINAI ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΟΤΙ ΟΙ ΠΛΕΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΕΡΟΝΑΥΤΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ.
ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΑΤΛΑΝΤΙΚΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΞΗΣ ΠΙΘΑΝΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ
*ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΖΩΝΗΣ ΕΝΑΕΡΙΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΚΕΙΝΩΝ ΠΟΥ ΙΣΧΥΟΥΝ ΣΕ Β-Ν ΙΡΑΚ ΚΑΙ ΒΟΣΝΙΑ-ΕΡΖΕΓΟΒΙΝΗ./ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΟΗΕ.
*ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΠΟ ΘΑΛΑΣΣΗΣ ΚΑΙ ΑΕΡΟΣ ΣΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΛΙΒΥΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΚΑΝΤΑΦΙΚΟΙ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ. ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΝΑΤΟ ΣΥΖΗΤΕΙΤΑΙ Η ΔΙΑΘΕΣΗ ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΚΛΠ.
*ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΜΗ-ΕΠΑΝΔΡΩΜΕΝΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΑΛ ΑΖΙΖΙΓΙΑ-ΣΥΡΤΗ-ΣΑΜΠΧΑ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΙΜΕΣ ΚΑΝΤΑΦΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΣ.
*ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΦΩΝ ΣΕ ΤΟΜΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΤΩΝ ΚΛΙΜΑΚΙΩΝ ΤΟΥ ΝΑΤΟ ΜΕ ΕΚΕΙΝΑ ΤΗΣ ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΗΠΑ , ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΠΡΟΣ ΤΣΑΝΤ-ΝΙΓΗΡΑΣ-ΤΥΝΗΣΙΑ-ΑΛΓΕΡΙΑ. ΑΠΟΚΟΠΗ ΔΙΟΔΩΝ ΔΙΑΦΥΓΗΣ.
*ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΣΕΙΡΑΣ ΜΕΤΡΩΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΤΟΥ ΚΟΛΠΟΥ ΤΗΣ ΣΥΡΤΗΣ ΟΠΩΣ ΤΗΣ ΒΕΓΓΑΖΗΣ-ΑΛ ΜΠΑΙΝΤΑ-ΑΛ ΜΑΡΓΙΑ-ΑΜΠΑΜΠΙΓΙΑ-ΚΛΠ.
*ΕΠΑΦΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΑΚΤΥΛΙΟ ΤΗΣ , ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΝΤΑΦΙ. ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΤΑΞΙΑΡΧΟΣ ΣΕ ΠΡΟΧΘΕΣΙΝΗ ΣΥΣΚΕΨΗ ΕΠΕΜΕΝΕ ΣΤΟ HUMAN INTELLIGENCE. ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ Η ΔΥΣΗ ΥΣΤΕΡΕΙ , ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΤΕΙ ΕΜΦΑΝΕΣ ΣΕ ΙΡΑΚ-ΙΡΑΝ-Β.ΚΟΡΕΑ-ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα