Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΛΙΒΥΚΑ-ΙΡΑΝΙΚΑ-ΑΛΛΑ ΝΕΑ/ΔΕΥΤΕΡΑ ΑΠΟΓΕΜΑ 11-4-2011.


ΓΡΑΦΕΙ Ο ΔΡ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ.Ε.ΔΡΟΥΓΟΣ
*ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΧΕΖΜΠΟΛΛΑΧ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΔΙΑΔΗΛΩΤΕΣ ΣΤΗΝ ΣΥΡΙΑ.
*ΣΦΟΔΡΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΟΥ ΛΙΒΑΝΟΥ ΧΑΡΙΡΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΥΛΗ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΙΡΑΝ ΣΕ ΜΠΑΧΡΕΙΝ-ΚΟΥΒΕΙΤ-ΛΙΒΑΝΟ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ.
*ΤΟ ΙΡΑΝ ΖΗΤΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΓ/ΟΗΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ ΣΤΗΝ Μ.ΑΝΑΤΟΛΗ.
*ΤΟ ΙΡΑΝ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΤΗ ΣΑΟΥΔΙΚΗ ΑΡΑΒΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΟΡΔΑΝΙΑ ΓΙΑ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΤΗΣ ΣΥΡΙΑΣ.
*ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΙΡΑΝΟΙ ΑΠΕΛAΥΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΥΒΕΙΤ.
*ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΥΣΗ ΤΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΛΟΝΔΙΝΟΥ-ΤΕΧΕΡΑΝΗΣ.
*ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΕΞ ΟΥΡΟΥΓΟΥΑΗΣ-ΙΡΑΝ.
*ΟΙ ΙΡΑΝΟΙ ΑΝΤΙΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΟΙ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΜΥΣΤΙΚΗ ΠΥΡΗΝΙΚΗ ΒΑΣΗ ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΤΗΣ ΤΕΧΕΡΑΝΗΣ.
*Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΝΟΤΙΑΣ ΑΦΡΙΚΗΣ ΖΟΥΜΑ ΥΠΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΟΤΙ Ο ΚΑΝΤΑΦΙ ΑΠOΔΕΧΘΗKE ΑΝΑΚΩΧΗ. Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΕΙ ΑΔΥΣΩΠΗΤΑ ΤΗΝ ΜΙΣΟΥΡΑΤΑ..
*ΟΙ ΕΠΙΚΡΙΤΕΣ ΤΗΣ AFRICOM ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΒΥΗ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ…
*ΤΟ ΙΡΑΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΤΑΧΥΝΕΙ ΤΟ ΠΥΡΗΝΙΚΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ Ο ΝΕΤΑΝΙΕΧΟΥ.
*ΑΡΝΗΤΙΚΟΙ ΟΙ ΛΙΒΥΟΙ ΑΝΤΑΡΤΕΣ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΖΟΥΜΑ. ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΚΑΝΤΑΦΙ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ.
*ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΚΥΚΛΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΠΡΩΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΑΚΤΗΣ ΕΛΕΦΑΝΤΟΣΤΟΥ ΓΚΜΠΑΓΚΜΠΟ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΣΥΛΛΗΦΘΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΑΛΛΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΣΤΟ ΑΜΠΙΤΖΑΝ.
*ΚΑΙ Η ΥΕΜΕΝΙΚΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙ ΤΟ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΤΟΥ ΚΟΛΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ.
*ΤΟ FBI ΈΔΩΣΕ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΑΠΟΡΡΗΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΦΩΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 1947-1950 ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΙΠΤΑΜΕΝΩΝ ΔΙΣΚΩΝ ΚΑΙ ΕΞΩΓΗΙΝΩΝ ΟΝΤΩΝ ΣΤΙΣ ΗΠΑ(FLYING DISCS). ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΙΔΟΝΤΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΡΙΒΗ UFO ΣΤΗ ΓΙΟΥΤΑ ΤΟ 1947, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ROSWELL ΣΤΟ ΝΕΟ ΜΕΞΙΚΟ.//vault.fbi.gov(ΝΕΟ SITE.)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα