Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΛΙΒΥΚΑ-ΜΕΣΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΝΕΑ. ΒΡΑΔΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ 15-4-2011.



ΛΙΒΥΚΑ-ΜΕΣΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΝΕΑ. ΒΡΑΔΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ 15-4-2011.
ΓΡΑΦΕΙ Ο ΔΡ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ.Ε.ΔΡΟΥΓΟΣ
*25 XΡΟΝΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ EL DORADO KANYON  ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ, ΕΠΙ ΠΡΟΕΔΡΙΑΣ ΡΕΗΓΚΑΝ.
*Η ΓΑΛΛΙΑ ΕΚΤΙΜΑ ΟΤΙ Η ΕΞΑΛΕΙΨΗ ΤΟΥ ΚΑΝΤΑΦΙ ΒΑΙΝΕΙ ΠΕΡΑΝ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ 1973 ΤΟΥ ΣΑ/ΟΗΕ. ΑΛΛΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΒΡΕΤΑΝΟΙ. ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΕΑ ΑΠΟΦΑΣΗ. ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΟΠΛΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΤΙΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΟΥΣ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΠΛΗΞΟΥΝ ΑΠΟ ΑΕΡΟΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΣΕΙΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥ ΚΑΝΤΑΦΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ. Η ΙΤΑΛΙΑ ΔΕΝ ΕΜΠΛΕΚΕΤΑΙ ΣΕ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΟΥΣ. ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΗΔΗ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΒΑΣΕΩΝ.
*Ο ΚΑΝΤΑΦΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΣΕ ΜΙΣΟΥΡΑΤΑ ΚΑΙ ΑΖΝΤΑΜΠΙΓΙΑ ΠΥΡΟΜΑΧΙΚΑ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ.
*Ο ΚΑΝΤΑΦΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΣΤΗΝ ΜΙΣΟΥΡΑΤΑ 15 ΧΡΟΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ!!
*Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΑΝΗΣΥΧΕΙ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΠΟΥ ΝΑ ΑΦΗΝΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΓΩΝΙΑ ΤΗΣ Β.ΑΦΡΙΚΗΣ ΚΑΠΟΙΟ ΧΩΡΟ ΥΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΤΑΦΙ/ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ /ΠΟΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ FAILED AREA.
*ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΗΣΥΧΙΑΣ 2 ΡΟΥΚΕΤΕΣ GRAD ΕΚΤΟΞΕΥΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΑΖΑ ΚΑΙ ΕΠΕΣΑΝ ΣΤΗΝ ΙΣΡΑΗΛΙΝΗ ΠΟΛΗ ΑΣΝΤΟΝΤ.
*ΣΑΡΩΤΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΣΥΡΙΑ, ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥ ΑΣΣΑΝΤ ΣΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ-ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΟΥΡΔΩΝ ΚΛΠ.
*ΤΟ ΝΑΤΟ ΕΠΛΗΞΕ ΑΠΟΨΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΤΟΥ ΚΑΝΤΑΦΙ ΣΤΗΝ ΑΛ ΑΖΙΖΙΓΙΑ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ.
*Η ΟΥΓΓΑΡΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΔΡΕΥEΙ ΤΗΣ ΕΕ ΖΗΤΗΣΕ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΤΩΝ ΔΥΤΙΚΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ.
*ΙΤΑΛΙΑ-ΣΟΥΗΔΙΑ-ΙΣΠΑΝΙΑ ΚΑΙ ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΔΕΝ ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΟΥΝ ΣΤΟΧΟΥΣ ΣΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ.
*Η ΔΑΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΑΝΤΙΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΛΙΒΥΗ.
*ΑΠΟ ΤΙΣ 28 ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΝΑΤΟ ΟΙ 14 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ. ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ Η ΣΟΥΗΔΙΑ, ΤΟ ΚΑΤΑΡ ΚΑΙ ΤΑ ΗΑΕ.
*ΚΑΝΑΔΑΣ-ΝΟΡΒΗΓΙΑ-ΓΑΛΛΙΑ-Μ.ΒΡΕΤΑΝΙΑ-ΔΑΝΙΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΟΥΣ.
*ΣΤΗΝ ΜΟΣΧΑ Ο Α/ΓΕΝ –CNO ΤΩΝ ΗΠΑ ΝΑΥΑΡΧΟΣ ROUGHEAD ΓΙΑ ΕΠΑΦΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΡΩΣΟ ΟΜΟΛΟΓΟ ΤΟΥ VYSOTSKY . ΘΑ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙ ΠΥΡΗΝΙΚΟ ΥΠΟΒΡΥΧΙΟ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΑΥΑΡΧΙΔΑ ΤΟΥ ΡΩΣΙΚΟΥ ΣΤΟΛΟΥ «ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΕΤΡΟΣ». ΘΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΣΥΜΜΕΤΡΕΣ ΑΠΕΙΛΕΣ-ΠΕΙΡΑΤΕΙΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΓΑΛΛΙΑΣ-Μ.ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ-ΗΠΑ-ΡΩΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ 2011, ΓΝΩΣΤΗ ΩΣ FRUKUS.
*O ΕΡΝΤΟΓΚΑΝ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΑΔΙΚΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΕ. ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΟΤΙ Η ΛΙΒΥΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΝΕΟ ΙΡΑΚ.
*Η ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΚΑΝΤΑΦΙ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΣΑΝΤΑΜ ΑΙΣΕ ΔΗΛΩΣΕ ΟΤΙ «Ο ΚΑΝΤΑΦΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΤΙΜΩΤΙΚΟ».
*ΣΕ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΗΠΑ-ΚΑΖΑΚΣΤΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΕΦΟΔΙΩΝ ΚΑΙ ΥΛΙΚΟΥ ΣΤΟ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ.
*500 ΕΚΑΤ ΔΟΛΑΡΙΑ ΘΑ ΔΙΑΘΕΣΕΙ Η ΝΟΤΙΑ ΚΟΡΕΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ.
CIA ΔΙΑ ΣΤΟΜΑΤΟΣ ΠΑΝΕΤΑ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΤΙΘΕΤΑΙ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΤΟ ΠΑΚΙΣΤΑΝ.
*Η ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΜΕ ΤΟ ΝΑΤΟ. ΑΥΤΟ ΔΗΛΩΣΕ Ο ΥΠΕΞ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟ.
*ΒΑΣΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ Ο ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΣΟΜΑΛΩΝ ΠΕΙΡΑΤΩΝ ΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ 2000.
*Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΜΕΣΟΓΕΙΟ/ΛΙΒΥΗ.
*8-10 ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΓΙΑ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ Ο SACEUR ΝΑΥΑΡΧΟΣ JAMES STAVRIDIS . ΕΠΙΣΗΣ 3-4 ΕΝΑΕΡΙΟΥ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ.
*ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ. ΟΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ ΑΜΥΝΑΣ ΓΑΛΛΙΑΣ-ΙΤΑΛΙΑΣ-Μ.ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΛΙΒΥΗ, ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΡΟΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΤΗΝ ΒΕΓΓΑΖΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΖΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΝΑΤΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΟΥΣ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα