Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΛΟΓΟΥ Α.ΔΡΟΥΓΟΥ ΣΤΟΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ BLUE SKY

ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΜΟΥ ΣΤΟN EΓΚΡΙΤΟ  ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ-ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ ΧΡΗΣΤΟ ΚΑΠΟΥΤΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ BLUE SKY/ΒΡΑΔΥ ΤΡΙΤΗΣ 26-4-2011.
ΓΡΑΦΕΙ Ο ΔΡ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ.Ε.ΔΡΟΥΓΟΣ
Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΙΑ ΤΑ ΟΣΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ Μ.ΑΝΑΤΟΛΗ-Β.ΑΦΡΙΚΗ ΗΤΑΝ ΕΚΤΕΝΗΣ. ΠΕΡΙΠΟΥ 50-55 ΛΕΠΤΑ .ΟΙ ΠΙΟ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΜΟΥ ΗΣΑΝ ΟΙ ΕΞΗΣ:
*ΣΤΗ ΣΥΡΙΑ ΘΑ ΑΠΑΙΤΗΘΕΙ ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΤΡΑΠΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ. Η ΕΞΤΡΕΜΙΣΤΙΚΗ ΧΕΖΜΠΟΛΛΑΧ ΚΑΙ Η ΙΡΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΦΡΟΥΡΑ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΑΣΣΑΝΤ.
*ΘΕΩΡΩ ΤΗΝ ΧΕΖΜΠΟΛΛΑΧ, ΩΣ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΙΜΕΣ ΑΣΥΜΜΕΤΡΕΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΣΤΗΝ Μ.ΑΝΑΤΟΛΗ.
*ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ Η ΣΤΑΣΗ ΣΙΩΠΗΣ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ ΓΙΑ ΤΑ ΔΡΩΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΧΗ.
*ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΟΥΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΟΙ ΔΥΤΙΚΟΙ ΣΤΗΝ ΛΙΒΥΗ, ΕΚΤΙΜΩ ΟΤΙ ΟΙ ΗΠΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΘΑ ΕΝΤΕΙΝΟΥΝ ΤΙΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΕΠΙΔΡΟΜΕΣ.
*Ο ΚΑΝΤΑΦΙ ΘΑ ΦΥΓΕΙ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΑΠΑΙΤΗΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
*ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΟΙ ΔΥΤΙΚΟΙ ΣΤΗ ΣΥΡΙΑ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΗΔΗ ΤΟΣΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΒΕΒΑΙΟΣ ΑΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.
*ΚΑΝΤΑΦΙ ΚΑΙ ΑΣΣΑΝΤ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΣΕ ΤΥΝΗΣΙΑ-ΑΙΓΥΠΤΟ, ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΥΕΜΕΝΗ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΔΙΑΣΠΑΣΗ.
*ΑΝΑΜΕΝΩ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΑΛ ΣΑΛΕΧ ΣΤΗΝ ΥΕΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΚΛΟΓΩΝ ΕΚΕΙ ΠΡΟΣΕΧΩΣ.
*ΤΟ ΝΑΤΟ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΣΕ ΜΕΣΟΓΕΙΟ-ΑΝΟΙΚΤΑ ΣΟΜΑΛΙΑΣ-ΚΟΣΟΒΟ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΙΡΑΚΙΝΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ-ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΙΒΥΗ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΤΙ ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΡΙΑ ΘΑ ΠΙΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
*ΘΕΤΙΚΑ ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΑΓΓΛΟ-ΓΑΛΛΙΚΗ ΣΥΓΚΛΙΣΗ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΗΠΑ ΧΩΛΑΙΝΕΙ ΣΕ ΤΟΜΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ-ΕΠΙΤΗΡΗΣΗΣ-ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ-ΕΞΥΠΝΩΝ ΟΠΛΩΝ ΚΛΠ.
*ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΕΝ ΕΞΕΛΙΞΕΙ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΤΗΣ ΣΥΡΙΑΣ.
*ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΩ ΝΕΑ ΠΛΗΓΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΦΥΓΙΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΤΑΦΙ ΣΥΝΤΟΜΑ.
*ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ Η ΜΥΣΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΛΕΟΝ ΠΑΝΕΤΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ.
*ΠΡΟΣΕΧΩΣ ΛΟΓΩ ΚΟΥΡΔΙΚΟΥ ΘΑ ΔΕΧΘΟΥΝ ΠΙΕΣΕΙΣ ΤΟ ΙΡΑΝ, ΤΟ ΙΡΑΚ, Η ΣΥΡΙΑ ΚΑΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ.
*ΣΤΟ ΕΜΙΡΑΤΟ ΤΟΥ ΜΠΑΧΡΕΙΝ ΣΤΟ ΟΠΙΟ ΕΓΙΝΕ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ Σ.ΑΡΑΒΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΗΑΕ Η ΔΥΣΗ ΕΔΕΙΞΕ ΑΝΟΧΗ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΚΡΟΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ ΌΠΩΣ ΣΕ ΑΛΛΑ ΚΡΑΤΗ.
*ΣΤΟ ΜΠΑΧΡΕΙΝ ΕΠΕΝΕΒΗ Η ΛΕΓΟΜΕΝΗ PENINSULA SHIELD ΔΗΛΑΔΗ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΛΠΟΥ.
*ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΩ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΙΡΑΝ-ΣΑΟΥΔΙΚΗΣ ΑΡΑΒΙΑΣ.
*ΟΙ ΑΡΑΒΕΣ ΤΟΥ ΚΟΛΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΟΝ ΟΜΠΑΜΑ ΑΝΕΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΧΑΛΑΡΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΙΡΑΝ ΣΕ ΠΥΡΑΥΛΙΚΑ-ΠΥΡΗΝΙΚΑ.
*ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΜΕ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΤΑ ΕΥΡΥΤΕΡΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ.
*ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΣΟΥΔΑΣ, ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ.
*ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΜΥΝΑΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΙΖΟΥΣΑ ΤΑΣΗ ΚΑΙ ΟΠΤΙΚΗ ΓΩΝΙΑ.
*ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΗΠΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΩΝ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΕΥΡΥΤΕΡΑ /ΜΕ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΠΟΛΛΑ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ-ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΖΩΝΗ ΚΛΠ.
*Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ Η ΑΜΥΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΥΤΕΡΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ. ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΤΕΛΗ ΤΟΥ 2012 ΑΝΑΜΕΝΩ ΔΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα