Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΤΕΛΟΣ ΟΣΑΜΑ ΜΠΙΝ ΛΑΝΤΕΝ. ΝΕΚΡΟΣ ΒΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΙΣΛΑΜΑΜΠΑΝΤ/ΠΑΚΙΣΤΑΝ.


ΓΡΑΦΕΙ Ο ΔΡ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ.Ε.ΔΡΟΥΓΟΣ
ΝΕΚΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΥΡΑ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ Ο ΚΑΤΑΖΗΤΟΥΜΕΝΟΣ ΕΠΙ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣ ΟΣΑΜΑ ΜΠΙΝ ΛΑΝΤΕΝ.
ΤΗΝ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΙΔΗΣΗ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΑΡΓΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ/ΩΡΑ ΗΠΑ Ο ΜΠΑΡΑΚ ΟΜΠΑΜΑ ΕΝΩ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΩΝ ΗΠΑ ΞΕΣΠΑΣΑΝ ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΜΟΙ.
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΑ.
*Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ ΑΛ ΚΑΕΝΤΑ ΕΙΧΕ ΕΝΤΟΠΙΣΤΕΙ ΤΟΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΣΠΙΤΙΑ ΑΚΡΑΙΩΝ ΙΣΛΑΜΙΚΩΝ ΚΥΚΛΩΝ ΒΌΡΕΙΑ ΤΟΥ ΙΣΛΑΜΑΜΠΑΝΤ.
*Ο ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΜΥΣΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΚΙΣΤΑΝ ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΑΧΜΕΤ ΠΑΣΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ 3 ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ.
*Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΑΔΑ ΤΣΕΤΣΕΝΩΝ ΚΑΙ ΥΕΜΕΝΙΩΝ ΕΙΧΑΝ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΗΣΦΥΓΕΤΟ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Η ΟΛΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΘΑ ΑΠΑΙΤΟΥΣΕ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ.
*ΣΗΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ ΠΑΣΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΤΗΣ CIA ΛΕΟΝ ΠΑΝΕΤΑ ΤΕΘΗΚΑΝ ΣΕ ΤΕΛΙΚΗ ΒΑΣΗ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ.
*ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΥΖΗΤΗΘΗΚΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΝΑΥΑΡΧΟΥ ΜΑΙΚ ΜΟΥΛΕΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟ ΟΜΟΛΟΓΟ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΟ ΑΣΦΑΚ ΠΕΡΒΕΖ ΚΑΓΙΑΝΙ.
*ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΑΝΕΛΑΒΕ ΜΙΚΡΗ ΟΜΑΔΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΜΕΝΗ ΑΠΟ RANGERS-DELTA FORCE ME ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗ.
*ΑΙΣΘΗΣΗ ΕΙΧΕ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΣΕ ΥΨΗΛΟΒΑΘΜΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ CIA ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΟ ΟΤΙ Ο ΜΠΙΝ ΛΑΝΤΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ/FATA-NORTH WESTERN PROVINCE ΚΛΠ.
*Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΝΤΑΝ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΜΠΟΤΑΜΠΑΝΤ.
*Ο ΜΠΙΝ ΛΑΝΤΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΕΠΙ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΖΩΝΤΑΝΟ ΤΟ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2001 ΣΤΑ ΥΨΩΜΑΤΑ ΤΟΡΑ ΜΠΟΡΑ ΣΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ-ΠΑΚΙΣΤΑΝ.
*Η ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΗΤΑΝ ΜΙΚΡΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΑΝ ΑΠΩΛΕΙΕΣ. ΝΕΚΡΟΣ ΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΙΟΥΣ ΤΟΥ ΜΠΙΝ ΛΑΝΤΕΝ..

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα