Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αρνητικό ρεκόρ κατέχει η χώρα μας στην πτώση των υπερσύγχρονων ελικοπτέρων ΑΠΑΤΣΙ


Αρνητικό ρεκόρ κατέχει η χώρα μας στην πτώση των υπερσύγχρονων ελικοπτέρων ΑΠΑΤΣΙ. Σε λιγότερο από ένα χρόνο έχουμε την πτώση και συντριβή δύο Ελικοπτέρων, που θεωρούνται από τα πιο ασφαλή που υπάρχουν στον Κόσμο.
Το προηγούμενο ΑΠΑΤΣΙ είχε πέσει στις 30 Ιουλίου 2010, μέσα στο αεροδρόμιο των Μεγάρων με αποτέλεσμα να σκοτωθούν και οι δύο χειριστές του. Επίσης τον Νοέμβριο του  2008 στην ΕΥΒΟΙΑ είχαμε πτώση και συντριβή και άλλου  Ε/Π ΑΠΑΤΣΙ και δύο ακόμη νεκρούς .
 Ειδικά για το χθεσινοβραδινό ατύχημα, στο ελικόπτερο, που μετείχε σε προγραμματισμένη νυχτερινή άσκηση, εκδηλώθηκε πυρκαγιά ενώ ήταν εν πτήσει.
Ευτυχώς οι δύο πιλότοι, αντέδρασαν ψύχραιμα και κατόρθωσαν να το προσγειώσουν στην περιοχή των Μεγάρων. Πήδηξαν έξω από το ΑΠΑΤΣΙ, δευτερόλεπτα πριν αυτό τυλιχτεί στις φλόγες και καεί ολοσχερώς.
Είναι χαρακτηριστικό ότι, στο σύνολο των 1200 περίπου ελικοπτέρων Apache νέου τύπου  που έχουν κατασκευαστεί την τελευταία δεκαετία, το ελληνικό Apache ήταν μόλις το τρίτο το οποίο πήρες φωτιά στον αέρα: Το πρώτο ήταν ένα αμερικανικό  το 2003,  το δεύτερο ήταν στο Ιράκ το 2007, για το οποίο υπάρχουν υπόνοιες ότι είχε βληθεί από πύραυλο  και το τρίτο ήταν το χθεσινοβραδινό στα Μέγαρα.
Εύλογα λοιπόν υπάρχει έντονος προβληματισμός  για τα ατυχήματα των Ελληνικών ΑΠΑΤΣΙ. Σήμερα στο ΥΠΕΘΑ γίνονται συσκέψεις γι’ αυτό το θέμα,  καθώς αναζητούνται απαντήσεις σε εύλογα ερωτήματα.  Εξετάζονται πολύ προσεχτικά οι  εκθέσεις των εμπειρογνωμόνων και των έμπειρων χειριστών ελικοπτέρων.
Εξετάζεται ακόμη και το ενδεχόμενο να καθηλωθούν τα ελικόπτερα και να γίνουν εκτεταμένοι έλεγχοι.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΓΕΣ, για το χθεσινοβραδινό ατύχημα, «διεξάγονται όλες οι προβλεπόμενες - ενδεδειγμένες από την νομοθεσία έρευνες».
                                        *

Για το ατύχημα αυτό το ΓΕΣ εξέδωσε ανακοίνωση σύμφωνα με την οποία: «Από το Γενικό Επιτελείο Στρατού ανακοινώνεται ότι, την Δευτέρα 02 Μαΐου 2011 και ώρα την 22:45 Ελικόπτερο τύπου APACHE AH - 64 D, κατά την διάρκεια προγραμματισμένης νυκτερινής πτήσης, υπέστη μηχανική βλάβη ανατολικά της περιοχής των Μεγάρων. Κατά την εκτίμηση του πιλότου, στο Ελικόπτερο προκλήθηκε πυρκαγιά. Οι χειριστές του ελικοπτέρου το προσγείωσαν και το εγκατέλειψαν με ασφάλεια. Διεξάγονται όλες οι προβλεπόμενες - ενδεδειγμένες από την νομοθεσία έρευνες.» Ερώτημα προκαλεί η επισήμανση της ανακοίνωσης του ΓΕΣ ότι, «κατά την εκτίμηση του πιλότου, στο Ελικόπτερο προκλήθηκε πυρκαγιά»!!! Δηλαδή υπάρχει και άλλη εκτίμηση; Και ποια είναι αυτή; Το γεγονός ότι το ελικόπτερο λαμπάδιασε και καταστράφηκε  είναι πραγματικό, είναι φανταστικό ή είναι μόνο κατά εκτίμηση του πιλότου;
                   Χρήστος Καπούτσης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα