Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο Τομεάρχης Εξωτερικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Β’ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος για την ΑΟΖ


Ο Τομεάρχης Εξωτερικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας,  Βουλευτής Β’ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος έκανε την ακόλουθη δήλωση :


“Χθες, λίγες ώρες μετά τις δηλώσεις του Υπουργού των Εξωτερικών, επιχειρήσαμε να του επισημάνουμε τον επικίνδυνο χαρακτήρα του περιεχομένου τους και τον καλέσαμε να ανασκευάσει ή να τις αποσύρει.

Επειδή ο κ. Δημήτρης Δρούτσας - παραβλέποντας και τα επικριτικά  σχόλια μερίδας των ΜΜΕ- δεν το έπραξε, είμαστε υποχρεωμένοι να επανέλθουμε και να υπογραμμίσουμε τα ακόλουθα :

1.     Η Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη  (ΑΟΖ) της κάθε χώρας, όπως και η υφαλοκρηπίδα, αποτελούν στοιχεία της Εθνικής της Κυριαρχίας.
  1. Είναι, λοιπόν, το λιγότερο, απαράδεκτο ο Υπουργός των Εξωτερικών της Ελλάδας να λέει ότι δεν προτίθεται η χώρα μας να καθορίσει άμεσα την δική της ΑΟΖ στο Αιγαίο, για “να μην επιβαρυνθούν” οι συνομιλίες με την Τουρκία, για την οριοθέτηση της υφαλοκρηπίδας. Δηλαδή να αναβάλει την άσκηση κυριαρχικού της δικαιώματος, προκειμένου να μην ενοχληθεί η γειτονική μας χώρα.
  2. Είναι επίσης απαράδεκτο να επιτίθεται ο ΥΠΕΞ κατά της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, η οποία με δηλώσεις του Προέδρου της ΝΔ κ. Αντώνη Σαμαρά υπέδειξε στην κυβέρνηση το εθνικά και πολιτικά αυτονόητο από πλευράς Διεθνούς Δικαίου και Δικαίου της θαλάσσης, με σκοπό την ασφαλέστερη κατοχύρωση των εθνικών δικαιωμάτων της χώρας.
  3. Πέραν αυτών, ο κ. Δημήτρης Δρούτσας, σύμφωνα με την ερμηνεία των δηλώσεων του από δημοσιογράφους, που συνομίλησαν μαζί του, φέρεται ότι παραδέχεται, εμμέσως αλλά σαφώς, πως στις διαπραγματεύσεις με την Τουρκία συζητείται και το εύρος των Ελληνικών χωρικών υδάτων στο Αιγαίο. Γεγονός που μέχρι τώρα η κυβέρνηση διέψευδε διαρκώς.

 Ως εκ τούτου, μετά από αυτές τις δηλώσεις και τα δημοσιεύματα, θεωρούμε απαραίτητο να προσέλθει άμεσα ο Υπουργός των Εξωτερικών στην Διαρκή Επιτροπή Εξωτερικών και Άμυνας της Βουλής για να δώσει απαντήσεις για τις απαράδεκτες και καινοφανείς αυτές τοποθετήσεις του, οι οποίες προκαλούν δικαιολογημένη ανησυχία στην κοινή γνώμη”.

Σχόλια

  1. ti na mas pei o sygkekrimenos kyrios re kapoytsi....edw to 1999 aytos o idios,eixe ekpompi sto mega kathe vrady kai papagalize gia to xrhmatistirio....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα