Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΔΙΕΘΝΗ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΝΕΑ/6 ΙΟΥΝΙΟΥ 2011



ΔΙΕΘΝΗ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΝΕΑ/6 ΙΟΥΝΙΟΥ 2011-Β ΜΕΡΟΣ/EIΔΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ.
ΓΡΑΦΕΙ Ο ΔΡ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ.Ε.ΔΡΟΥΓΟΣ
*ΚΑΜΙΑ ΒΑΣΗ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΑ ΟΣΑ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΓΑΠ ΓΙΑ ΓΓ/ΟΗΕ. Ο ΜΠΑΝ ΚΙ ΜΟΥΝ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΗΤΕΙΑ ΣΤΑ ΗΝΩΜΕΝΑ ΕΘΝΗ.
*ΠΡΩΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΠΡΕΣΒΕΙΣ ΣΤΟΝ ΟΗΕ ΟΠΩΣ ΟΙ ΧΑΛΙΛΖΑΝΤ ΚΑΙ ΜΠΟΛΤΟΝ ΕΞΕΦΡΑΣΑΝ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥΣ. ΤΕΛΗ ΙΟΥΝΙΟΥ ΡΥΘΜΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΤΕΛΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ.
*ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΡΙΤΙΚΟΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΣΕ ΚΙΝΑ-ΜΙΑΝΜΑΡ-ΣΡΙ ΛΑΝΚΑ. ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΜΩΣ ΠΙΟ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΣΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΡΑΒΙΚΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΚΤΗ ΕΛΕΦΑΝΤΟΣΤΟΥ.
*ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΗΝ ΠΡΩΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΧΙΛΗΣ ΜΠΑΣΕΛΕΤ ΣΕ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΘΕΣΗ.
*450 ΙΡΑΚΙΝΟΙ ΦΥΛΑΡΧΟΙ ΣΥΝΑΝΤΩΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΒΑΓΔΑΤΗ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΠΑΝ-ΙΡΑΚΙΝΗ ΣΥΜΦΙΛΙΩΣΗ.
*ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΛΙΒΥΗ-ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ ΤΗΣ ΜΕΡΚΕΛ ΜΕ ΤΟΝ ΟΜΠΑΜΑ /ΑΜΕΣΑ.
*Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΩΝ ΙΣΡΑΗΛΙΝΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΑΝΤΙΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΠΕΝΙ ΓΚΑΝΤΖ ΕΠΙΣΚΕΦΘΗΚΕ ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΝΑΔΕΣ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ. ΕΚΑΝΕ ΛΟΓΟ ΠΕΡΙ ΥΨΗΛΗΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΜΕΤΩΠΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ.
*ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ Η ΔΙΑΒΟΗΤΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΤΑΞΙΑΡΧΙΑ 313 ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΙΛΙΑΣ ΚΑΣΜΙΡΙ/ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ΣΕ ΚΑΣΜΙΡ-ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ-ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΑΛ ΚΑΕΝΤΑ. ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟ-ΘΑΝΑΤΟ ΑΠΟ ΜΗ-ΕΠΑΝΔΡΩΜΕΝΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ ΤΩΝ ΗΠΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ WANA ΤΟΥ ΝΟΤΙΟΥ ΟΥΑΖΙΡΙΣΤΑΝ ΣΤΙΣ 23.15 ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΗΣ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ. ΠΑΝΤΩΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΙ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.
*ΣΥΝΤΟΜΑ Ο ΟΜΠΑΜΑ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ ΠΕΤΡΕΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ.
*ΣΤΗΝ ΜΕΤΑ-ΚΑΝΤΑΦΙ ΕΠΟΧΗ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΝΤΑΦΙΚΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ.
*ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΥΤΟΜΟΛΗΣΕΩΝ ΚΑΝΤΑΦΙΚΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ. ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΣΤΡΑΤΗΓΟΥ ΧΑΛΑΣΑ. ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΙΤΑΛΙΚΩΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ. ΣΥΝΔΡΑΜΟΥΝ ΣΤΙΣ ΑΠΟΣΚΙΡΤΗΣΕΙΣ ΛΙΒΥΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΑΣ.
*ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙ Η ΑΓΚΥΡΑ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΙΑΚΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΩΗΝ ΥΠΕΞ ΟΥΡΣΟΥΛΑ ΠΛΑΣΝΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΗΓΗΘΕΙ ΤΟΥ ΟΑΣΕ/ΔΙΑΔΕΧΟΜΕΝΗ ΤΟΝ ΛΙΘΟΥΑΝΟ ΠΡΟΕΔΡΟ. ΤΗΝ ΘΕΩΡΕΙ ΕΧΘΡΙΚΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΓΚΥΡΑ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΕΣ 3 ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΟΥ ΠΡΕΣΒΗ ΣΤΗΝ ΒΡΑΖΙΛΙΑ ΕΡΣΙΝ ΕΡΚΙΝ, ΤΟΥ ΙΤΑΛΟΥ ΠΡΩΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥ ΣΤΟ ΚΟΣΟΒΟ ΛΑΜΠΕΡΤΟ ΖΑΝΙΕΡ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΤΗΣ ΛΙΣΑΒΟΝΑΣ ΖΟΑΟ ΣΟΑΡΕΣ.
*ΑΝ ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΝ Η ΠΛΑΣΝΙΚ ΘΑ ΗΤΑΝ Η ΠΡΩΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.
*Ο ΚΑΝΑΔΑΣ ΣΤΟ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΘΕΣΕΙ-ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΕΞ ΠΗΤΕΡ ΜΑΚΕΙ-950 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΣΤΟΝ ΑΦΓΑΝΙΚΟ ΣΤΡΑΤΟ ΚΑΙ 2800 ΑΝΔΡΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΘΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΤΑΧΑΡ.
*Ο ΜΑΚΕΙ ΔΗΛΩΣΕ ΟΤΙ Ο ΚΑΝΑΔΑΣ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΕ ΑΦΡΙΚΗ-ΚΑΡΑΪΒΙΚΗ-ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗ
*ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΕΧΕΙ ΑΝΑΠΤΥΞΕΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΣΕ ΑΪΤΗ-ΝΟΤΙΟ ΛΙΒΑΝΟ-ΝΤΑΡΦΟΥΡ-ΝΟΤΙΟ ΣΟΥΔΑΝ-ΧΕΡΣΟΝΗΣΟ ΣΙΝΑ-ΚΟΣΟΒΟ-ΚΥΠΡΟ-ΛΑΪΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΝΓΚΟ.
*Ο ΚΑΝΑΔΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΒΑΣΕΙΣ ΣΥΜΜΑΧΩΝ ΣΕ ΓΕΡΜΑΝΙΑ-ΤΖΑΜΑΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΧΩΣ ΚΟΥΒΕΙΤ.
*ΤΕΛΟΣ ΑΝΑΖΗΤΕΙ ΒΑΣΕΙΣ ΣΕ ΚΕΝΥΑ-ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗ-ΝΟΤΙΑ ΚΟΡΕΑ-ΣΕΝΕΓΑΛΗ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα