Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Έκκληση Νετανιάχου προς ΕΕ: «Στηρίξτε την Ελλάδα»!


Έκκληση Νετανιάχου προς ΕΕ: «Στηρίξτε την Ελλάδα»!

Έκπληξη προκαλεί στους διεθνείς χρηματοπιστωτικούς κύκλους η ευθεία παρέμβαση του Ισραηλινού πρωθυπουργού, Μπένιαμιν Νετανιάχου προς την Ευρωπαϊκή Ένωση, ζητώντας να στηριχτεί η Ελλάδα.
Η παρέμβαση του Ισραηλινού πρωθυπουργού έγινε κατά τη διάρκεια εκδήλωσης παρουσία του Γάλλου υπουργού Εξωτερικών Αλέν Ζιπέ και ήταν η δεύτερη μέσα σε δυο ημέρες. Σύμφωνα με την ισραηλινή εφημερίδα «Jerusalem Post», ο Νετανιάχου μίλησε με θερμά λόγια για τον Γιώργο Παπανδρέου και τις προσπάθειες που καταβάλλει η χώρα μας για την αντιμετώπιση της κρίσης.
Ο Νετανιάχου μάλιστα δήλωσε πεπεισμένος ότι η Ελλάδα θα εξέλθει από την κρίση πολύ σύντομα και όπως χαρακτηριστικά σημείωσε, ότι η οικονομία της θα οδηγηθεί εκ νέου στην ευημερία και πάλι!
Η παρέμβαση Νετανιάχου δεν εκπλήσσει βέβαια , το γεωστρατηγικό πλαίσιο που διαμορφώνεται στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Μεσογείου, το οποίο ευνοεί την ανάπτυξη των διμερών σχέσεων σε στρατηγικό επίπεδο, καθώς τα κοινά συμφέροντα είναι πολλαπλά.
Σε πρακτικό επίπεδο, να σημειωθεί ότι από τους 500.000 Ισραηλινούς που ταξίδευαν ετησίως στην Τουρκία για διακοπές, πλέον πηγαίνουν λιγότεροι από 50.000 με τους υπόλοιπους να έχουν τα ελληνικά νησιά ως έναν εκ των βασικότερων προορισμών τους.
Πηγές αναφέρουν ότι η προτίμηση των ισραηλινών πρακτορείων ταξιδίων για τη χώρα μας διαθέτει τις «ευλογίες» όλου του πολιτικού κόσμου της χώρας, ενώ όπως λέγεται χαρακτηριστικά, οι δυνατότητες συνδρομής της ελληνικής οικονομίας, έμμεσης και άμεσης δεν περιορίζονται μόνο στον τουρισμό και πως θα υπάρξουν σύντομα αποτελέσματα.
Τις προηγούμενες ημέρες και ο Χάρης Παμπούκης έκανε λόγο για «ενεργειακό άξονα» Ισραήλ – Κυπριακής Δημοκρατίας – Ελλάδας, δίνοντας την εντύπωση ότι η δυναμική έχει γίνει κατανοητή και από ελληνικής πλευράς.
Ακολουθεί η ηλεκτρονική διεύθυνση όπου οι αγγλομαθείς μπορούν να διαβάσουν το ρεπορτάζ της ισραηλινής εφημερίδας, όπου ο Νετανιάχου αναφέρεται ως λομπίστας της Ελλάδας !

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα