Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ Ο ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΩΝ !



ΘΝΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΜΕ ΠΕΛΩΡΙΕΣ ΠΟΙΝΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ!
ΟΛΟΙ-ΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ: ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΜΕ -ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ- ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ!
Στον απαράδεκτο, εθνικά, οικονομικά και κοινωνικά καταστροφικό προγραμματισμό των ιδιωτικοποιήσεων και του ξεπουλήματος των ακινήτων του Δημοσίου ανά τρίμηνο, από τώρα μέχρι και το τέλος του 2015, έχει προχωρήσει η τρόικα σε αγαστή συνεργασία με την κυβέρνηση.
Στο Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα που έχουν στα χέρια τους οι υπουργοί υπάρχει κατάλογος για τις αποκρατικοποιήσεις και την πώληση περιουσιακών στοιχείων του Δημοσίου που θα γίνουν φέτος (ήδη ξεκίνησαν με την πώληση του 10% του ΟΤΕ) και θα συνεχισθούν με την πώληση μετοχών της ΕΥΑΘ, αλλά και κατάλογος για τις κινήσεις που θα γίνουν την περίοδο 2012 - 2015 ανά τρίμηνο.
Με κοινή απόφαση, μάλιστα, του υπουργού Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου και του υφυπ. Εσωτερικών Γ. Ντόλιου ξεκινά άμεσα η στελέχωση της διεύθυνσης υποστήριξης της Ειδικής Γραμματείας Αναδιαρθρώσεων και Κρατικοποιήσεων με την πρόσληψη σε πρώτη φάση 20 ειδικών επιστημόνων, προκειμένου να επιταχυνθούν οι διαδικασίες των αποκρατικοποιήσεων των ΔΕΚΟ. Αναλυτικά τα στοιχεία έχουν ως εξής:
ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ έως 31/12/2011
3ο τρίμηνο 2011
• ΕΥΑΘ 40% τουλάχιστον
• Ελ. Βενιζέλος 100% παραχώρηση
• ΟΠΑΠ 100% παραχώρηση
• ΟΛΘ 23,3%
• Κρατικά Λαχεία 100%
4ο τρίμηνο 2011
• ΟΛΠ 23,1%
• ΕΑΒ 99,8%
• Ταχ. Ταμιευτήριο 34%
• ΔΕΠΑ 55%
• ΔΕΣΦΑ 31%
• ΤΡΑΙΝΟΣΕ 100%
• ΛΑΡΚΟ 55,2%
• ALPHABANK 0,6%
• ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ 1,2%
• ΟΔΙΕ (ΙΠΠΟΔΡΟΜΟΣ) 100%
• Συχνότητες Κινητής 100% (ΔΙΑΚΑΙΩΜΑΤΑ)
• Καζίνο Πάρνηθας 49%
• ΕΛΒΟ 72,6%
• ΟΠΑΠ 34%
• Ελληνικό 1η ΦΑΣΗ
• Τέσσερα αεροπλάνα Airbus
• Aκίνητα του Δημοσίου
ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 31/12/2012
1ο τρίμηνο
• Ελ. Βενιζέλος 21%
• Ελλ. Πετρέλαια 35,5%
• Πειραιώς 1,3
• Αγροτική 38,6% minimum
• Εγνατία Οδός 100%
• ΕΛΤΑ 40% minimum
• Κάποιο λιμάνι 100%
2ο τρίμηνο
• ΕΥΔΑΠ 27,3%
• Ταμείο Παρακαταθηκών 100%
• Ακίνητα του Δημοσίου
3ο τρίμηνο
• ΔΕΗ 17%
• Ελλ. Αυτοκινητόδρομοι (1) 100
• Τοπικό Αεροδρόμιο 100%
4ο τρίμηνο
• Ελληνικό 2Η Φάση
• Ακίνητα του Δημοσίου
• Ψηφιακή (1) 100%
• ΕΥΑΘ
• Ορυχεία Χρυσού (1) 100%
ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 31/12/2013
1ο τρίμηνο 2011
• Εργοστάσιο Αποθήκευσης Αερίου 100%
• Τοπικό Αεροδρόμιο (2) 100%
2ο τρίμηνο
• Κάποιο Λιμάνι 100%
3ο τρίμηνο
• Ακίνητα του Δημοσίου
• Ορυχεία Χρυσού (2) 100%
4ο τρίμηνο
• Ψηφιακή 100%
• ΕΥΔΑΠ
• Ελλ. Αυτοκινητόδρομοι (2)
ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 31/12/2014
• Ακίνητα - Οικόπεδα του Δημοσίου
• Αυτοκινητόδρομοι (3) 100%
ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 31/12/2015
• Ακίνητα - Οικόπεδα του Δημοσίου
• Αυτοκινητόδρομοι (4) 100%

ΠΡΟΣΔΟΚΟΜΕΝΑ ΕΣΟΔΑ ΕΩΣ 31/12/2011
• 2ο τρίμηνο 400 εκατ. ευρώ
• 3ο τρίμηνο 1, 7 δισ. ευρώ
• 4ο τρίμηνο 5 δισ. ευρώ
ΠΡΟΣΔΟΚΟΜΕΝΑ ΕΔΟΣΑ ΕΩΣ 31/12/2012
• 1ο τρίμηνο 7 δισ. ευρώ
• 2ο τρίμηνο 9 δισ. ευρώ
• 3ο τρίμηνο 11 δισ. ευρώ
• 4ο τρίμηνο 15 δισ. ευρώ
ΠΡΟΣΔΟΚΟΜΕΝΑ ΕΔΟΣΑ ΕΩΣ 31/12/2013
• 1ο τρίμηνο 17 δισ. ευρώ
• 2ο τρίμηνο 18 δισ. ευρώ
• 3ο τρίμηνο 20 δισ. ευρώ
• 4ο τρίμηνο 22 δισ. ευρώ
ΠΡΟΣΔΟΚΟΜΕΝΑ ΕΔΟΣΑ ΕΩΣ 31/12/2014
• 35 δισ. ευρώ
ΠΡΟΣΔΟΚΟΜΕΝΑ ΕΣΟΔΑ ΕΩΣ 31/12/2015
• Σύνολο 50 δισ. ευρώ




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα