Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΧΙΛΑΡΙ-ΛΑΜΠΡΙΝΙΔΗ


ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΧΙΛΑΡΙ-ΛΑΜΠΡΙΝΙΔΗ
ΓΡΑΦΕΙ Ο ΔΡ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ.Ε.ΔΡΟΥΓΟΣ
* ΟΙ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΟΣΑ ΛΕΧΘΗΚΑΝ ΔΗΜΟΣΙΑ.
*ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΗΣΑΝ 2. ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΤΑΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΟΙΧΘΟΥΝ. ΕΠΕΙΔΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΤΗΝ ΧΙΛΑΡΙ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΙΛΑΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΕΤΑΙ…
*ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΥΞΗ ΧΙΛΑΡΙ-ΝΤΑΒΟΥΤΟΓΛΟΥ , Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ…ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΘΑ ΛΕΧΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΓΕΥΜΑ ΧΙΛΑΡΙ-ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.H ΧΙΛΑΡΙ ΣΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ ΕΚΑΝΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ…
*Η ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ/ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΤΟ ΝΑΤΟ ΣΤΟ ΤΟΥΝΕΛ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΠΕΡΙΚΟΠΩΝ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΜΑΣ ΚΡΙΣΗ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΕΚΜΑΙΕΥΤΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ….
*Ο ΛΑΜΠΡΙΝΙΔΗΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ. ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΕΙΧΕ ΑΝΑΓΚΗ Η ΧΙΛΑΡΙ. Η ΦΙΛΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΣΤΟΝ ΟΗΕ ΣΟΥΖΑΝ ΡΑΙΣ ΘΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ….
*ΕΠΑΝΗΛΘΕ Ο ΛΑΜΠΡΙΝΙΔΗΣ ΣΤΗΝ ΓΝΩΣΤΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΤΟ 2014/100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ Α ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ. ΝΑΙ ΑΛΛΑ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΟΤΕ……ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΑΝ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ…
*ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΣΕ ΑΝΟΙΚΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ…ΣΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ…
*ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΚΟΠΙΑΝΟ ΠΟΥ ΣΕΡΝΕΤΑΙ… ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΚΟΣΟΒΑΡΙΚΟ. ΕΠΙ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΙΜΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ.
*ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΤΖΕΝΤΑ. ΕΔΩ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΑΜΕΣΩΣ ΠΡΟΣΕΧΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ…
*ΚΑΛΗ Η ΚΙΝΗΣΗ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ. ΤΟ 1999 ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΕΛΘΕΙ Ο ΜΠΙΛ Η ΧΙΛΑΡΙ ΚΑΙ Η ΤΣΕΛΣΙ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΕΠΕΙΣΟΔΙΩΝ Ο ΤΟΤΕ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΕΠΗΓΑΝΕ ΧΑΡΑΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΒΡΑΧΟ.ΘΕΤΙΚΑ ΤΑ ΟΣΑ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ.
*ΕΙΔΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΣΟΥΔΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΙΒΥΗ. ΑΥΤΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ ΝΑΤΟ. ΟΙ ΗΠΑ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΟΥΣ.
*ΣΩΣΤΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΗΚΕ Η ΕΠΙΘΕΣΗ ΠΡΑΙΤΟΡΙΑΝΩΝ ΤΟ ΑΣΣΑΝΤ ΣΤΙΣ ΠΡΕΣΒΕΙΕΣ ΗΠΑ-ΓΑΛΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΔΑΜΑΣΚΟ. ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΕΠΙΘΕΣΕΩΝ ΣΕ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ. ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΡΑΤΗ.
*ΜΕ ΤΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΕΓΙΝΕ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΕΙ Ο ΣΤΟΛΙΣΚΟΣ-2 ΣΤΗΝ ΓΑΖΑ. ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΧΑΝ ΔΟΘΕΙ ΕΝΤΟΛΕΣ….
*ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΝΑΤΟΪΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ-ΤΥΧΟΝ ΡΟΛΟΥ ΤΩΝ ΗΠΑ ΕΠΙ ΤΟΥ ΧΑΩΔΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΜΑΣ ΧΡΕΟΥΣ-ΚΑ .ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΡΟΛΟ;
*ΑΙΣΘΗΣΗ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ Ο ΕΝΙΚΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΜΠΡΙΝΙΔΗ-ΧΙΛΑΡΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΦΩΝΗΣΕΙΣ. ΕΠΕΙΔΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΟΙ ΟΜΟΛΟΓΟΙ ΤΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟΝ ΕΝΙΚΟ. ΠΧ Ο ΒΡΕΤΑΝΟΣ, Ο ΚΑΝΑΔΟΣ, ΚΑ.
*ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΚΑΤΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ. ΣΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ Η ΧΙΛΑΡΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ(ΒΡΑΖΙΛΙΑ-ΝΙΓΗΡΙΑ-ΙΝΔΙΑ-ΑΓΚΟΛΑ-ΝΟΤΙΑ ΑΦΡΙΚΗ-ΡΟΥΜΑΝΙΑ ΚΑ). ΚΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΑΦΟΡΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΣΕ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΥΛΙΚΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ 150 ΑΙΩΝΑ. ΚΑΛΑ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΒΡΗΚΑΜΕ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΜΕ ;
ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ. ΓΙΑΤΙ ΕΠΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ….ΠΑΝΤΩΣ Ο ΛΑΜΠΡΙΝΙΔΗΣ ΗΤΑΝ ΣΦΙΓΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΝΑ ΑΝΟΙΧΘΕΙ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΑΤΛΑΝΤΙΣΜΟΥ….Η ΑΠΛΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ Γ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα