Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σε βαρύ κλίμα οι εκδηλώσεις για τη «μαύρη επέτειο» στην Κύπρο. Εμπρηστικές δηλώσεις από τον Πρωθυπουργό της Τουρκίας.



Σε επιμνημόσυνη δέηση για τους πεσόντες στρατιωτικούς κατά την τουρκική στρατιωτική εισβολή στις 20 ΙΟΥΛΙΟΥ του 1974 παρέστη το πρωί ο ΥΠΕΘΑ Π.Μπεγλίτης στο στρατόπεδο της ΕΛΔΥΚ  στην Μαλούντα, έξω από την Λευκωσία.
Ο ΥΠΕΘΑ  εκπροσωπεί  την Ελληνική Κυβέρνηση στις εκδηλώσεις που οργανώνει η Κυπριακή Δημοκρατία, για τη θλιβερή επέτειο της στρατιωτικής εισβολής της Τουρκίας στην Κύπρο.
Χθες κατά την επίσκεψή του στο Αρχηγείο της Εθνοφρουράς, ο ΥΠΕΘΑ μιλώντας στους επιτελείς  τόνισε ότι "η Τουρκική απειλή  δεν είναι θεωρητική, είναι υπαρκτή και το βλέπουμε στο Αιγαίο και το βλέπουμε και στην Κύπρο δια της κατοχικής παρουσίας των τουρκικών στρατευμάτων ως αποτέλεσμα της τουρκικής εισβολής του 1974» είπε ο κ.Μπεγλίτης. 



Απόψε το βράδυ έχουν προγραμματιστεί εκδηλώσεις στην Λευκωσία, για την συνεχιζόμενη τουρκική κατοχή  , αλλά υπάρχουν δηλώσεις από ΟΛΑ τα πολιτικά κόμματα και τους κοινωνικούς φορείς, που συνιστούν ψυχραιμία και αυτοσυγκράτηση και κάνουν έκκληση για αποφυγή ενεργειών,  που θα τροφοδοτήσουν εντάσεις και έκτροπα κατά την διάρκεια των εκδηλώσεων. Και αυτό διότι, το κλίμα είναι ήδη βαρύ και εκατοντάδες πολίτες συγκεντρώνονται  καθημερινά στο Προεδρικό Μέγαρο στη Λευκωσία, διαμαρτυρόμενοι  για τη πολύνεκρη τραγωδία της 11η    Ιουλίου στη Ναυτική Βάση «ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΦΛΩΡΑΚΗΣ», επιρρίπτοντας  ευθύνες στον Πρόεδρο και την Κυπριακή Κυβέρνηση.  
Ο Υπουργός Εξωτερικών της Κύπρου Μάρκος Κυπριανού  υπέβαλλε την παραίτησή τους με αφορμή την τραγωδία στη Ναυτική Βάση , «όχι γιατί υπάρχει αίσθημα ενοχής , αλλά για λόγους ευθιξίας», όπως δήλωσε.

Έχουμε όμως και μια πολύ σημαντική δήλωση του πρωθυπουργού  της Τουρκίας  Ταγίπ Ερντογάν , ότι επιθυμεί την επίλυση του Κυπριακού πριν η Κύπρος, την οποία δεν αναγνωρίζει η Άγκυρα, αναλάβει την κυλιόμενη προεδρία της Ευρωπαϊκής Ένωσης τον Ιούλιο 2012 και απειλεί με πάγωμα των σχέσεων της Τουρκίας με την Ευρωπαϊκή Ένωση στην αντίθετη περίπτωση.
Σε συνέντευξή του,  που δημοσιεύεται στην εφημερίδα Milliyet, ο Πρωθυπουργός της Τουρκίας, δήλωσε ότι, «θεωρούμε όνειδος να καθίσουμε στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων μαζί τους (με τους Ελληνοκύπριους)  στην Ε.Ε.. Δεν θα διαπραγματευθούμε με μία χώρα που δεν αναγνωρίζουμε», είπε ο κ.Ερντογάν.
Ο Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας Δ. Χριστόφιας χαρακτήρισε εμπρηστικές και καταδικαστέες τις  δηλώσεις του Πρωθυπουργού της Τουρκίας. Και τέλος να πούμε ότι ο κ.Ερντογάν  από σήμερα το απόγευμα θα βρίσκεται στα κατεχόμενα ελληνοκυπριακά εδάφη, όπου αύριο θα παραστεί στις εορταστικές εκδηλώσεις για  την επέτειο της στρατιωτικής εισβολής, που οργανώνει  το τουρκοκυπριακό ψευδοκράτος.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα