Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κανείς δεν θέλει να εκφωνήσει τον επικήδειο της κυβέρνησης και του ΠΑΣΟΚ


Share

Ρώτησαν  τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης Κώστα Σκανδαλίδη για τις ενδοκυβερνητικές κόντρες. «Νομίζω ότι αυτή η εικόνα αδικεί την κυβέρνηση και αποπροσανατολίζει τον κόσμο», απάντησε
Εμείς πάλι πιστεύουμε ότι η εικόνα  σίγουρα αδικεί τον κόσμο και αποπροσανατολίζει την Κυβέρνηση.
Ερωτηθείς  στη συνέχεια, εάν οι εντάσεις προκαλούνται από το ενδεχόμενο πρόωρων εκλογών, κάτι που δημιουργεί δεύτερες σκέψεις στο μυαλό των στελεχών, ο κ. Σκανδαλίδης σημείωσε: «Την επόμενη ημέρα ή θα βουλιάξουμε όλοι μαζί ή θα σωθούμε όλοι μαζί. Κι όλα τα είχαμε… η διαδοχή και τα δαχτυλίδια μας μάραναν».
Αντιλαμβάνεται ο «παλιός» Κ. Σκανδαλίσης, πόσο θα «μαραθεί» το κόμμα την ημέρα των εκλογών και τις ξορκίζει.
Αλλά δεν πρέπει να απελπίζεται: Μια «δωροεπιταγή» 500 ευρώ για έξοδα κηδείας ήταν η προσφορά γραφείου τελετών στη λαχειοφόρο αγορά που διοργάνωσε η τοπική ομάδα ποδοσφαίρου και ο Μορφωτικός σύλλογος του χωριού Φήκη, στα Τρίκαλα. Ο …τυχερός δεν έχει μέχρι στιγμής προσέλθει για να παραλάβει το «δώρο» του, αν και αποκλειστικές πληροφορίες λένε ότι ο τυχερός λαχνός, έχει αγοραστεί από την τοπική οργάνωση του κυβερνώντος κόμματος.
Γιατί, όπως επί 14 ολόκληρους μήνες βρισκόταν νεκρός μέσα στο σπίτι του 88χρονος Νεοζηλανδός, έτσι και η Κυβέρνηση έχει «σβήσει» προ πολλού, αλλά κανείς δεν θέλει να εκφωνήσει τον επικήδειο. Ο ηλικιωμένος πιθανολογείται ότι πέθανε τον περσινό Ιούνιο, διαβάζοντας το Μνημόνιο στο πρωτότυπο αγγλικό κείμενο.
Μ.Ο.
This entry was posted in Πρώτη Σελίδα. Bookmark the permalink.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα