Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τραμπούκοι απόστρατοι μου επιτέθηκαν ύπουλα και άνανδρα στο προαύλιο του ΥΠΕΘΑ, όπου είχαν παρανόμως εισβάλει . ‘Ήταν 50 και  ήμουν  μόνος  μου.  ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ. Ο λόγος;
Κάποιος με   ερώτησε τι κάνω εκεί. Και του απάντησα,  ότι  ασκώ το λειτούργημα  του δημοσιογράφου. Και ότι  ο χώρος αυτός,  είναι ο χώρος της δουλειάς μου. Αυτό ήταν  αρκετό να μου επιτεθούν ομαδικά. Και το χειρότερο , το θλιβερό αυτό επεισόδιο  έγινε παρουσία του προεδρείου της Ένωσης Απόστρατων  του Στρατού. Μέχρι τώρα , όχι μόνο δεν μου ζήτησαν  συγνώμη, αλλά δηλώνουν ασύστολα ψεύδη στα διάφορα ΜΜΕ. Τα ανθρωπάκια… 

             Χρήστος Καπούτσης

Σχόλια

  1. Προκαλεσες ανθρωπε.Αποκαλεσες καποιους απο αυτους
    μαλ..... Πως περιμενες να αντιδρασουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΡΕ ΣΥ ΧΡΗΣΤΟ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 35 ΠΕΡΙΛΑΒΑΝ ΜΟΝΟ ΕΣΕΝΑ.
    ΒΕΒΑΙΑ ΟΠΟΙΟΣ ΒΛΕΠΕΙ 100 ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΕΞΟΡΓΙΣΜΕΝΟΥΣ ΝΤΟΠΑΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙΣ ΠΕΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙ Ή ΜΙΚΡΟΝΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Ή ΜΠΡΑΒΟΣ
    Ή ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ
    ΔΙΑΛΕΓΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΧΡΗΣΤΑΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι βαρύ βέβαια να τις αρπάξεις από πρωην συναδέλφους σου.
    Και βέβαια απόλυτα καταδικαστέο.
    Συχώρα τους ομως Χρήστο.
    Ήταν αγανακτισμένοι.
    Κάτι ξέρεις και εσύ απο αγανάκτηση.
    Θυμισου πως έκανες το ...ντεμπούντο σου στο δημοσιογραφικό στερέωμα.
    Αυτοί κάκιστα υπερέβαλαν λιγάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΠΑΣ ΧΡΗΣΤΟ ΜΟΥ
    ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΑΣΚΟΥΣΕΣ ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥ ΑΠΟ ΟΤΙ ΘΥΜΑΜΑΙ
    ΤΩΡΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ
    ΠΑΝΤΩΣ ΟΛΑ ΣΟΥ ΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΣΤΡΑΤΑ
    ΟΧΙ ΟΤΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ
    ΑΛΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΟΛΟ ΕΚΕΙ ΤΡΙΓΥΡΙΖΕΙΣ
    ΠΑΡΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ
    ΣΑΝ ΤΗΝ ΜΥΓΑ ΣΤΟ Σ.... ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΛΑΟΣ
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
    ΜΗΠΩΣ ΤΑ ΘΕΛΕΙ Ο ..... ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρε τσάμπα μάγκες να ρωτήσω κάτι .
    Εσείς γιατί δεν πάτε στο σπίτι του Γ.Α.Π . ?
    Μάλλον θα είναι μακριά από το κοτέτσι σας ..που να τρέχεις τώρα ?
    ΚΟΤΕΣ .. κο κο κο κοοοοοοοοοοο……
    Κ.Β.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. KB
    Δεν παμε στο γαπ γιατι εχουμε μπροστά μας το μοναδικο αυθεντικο κυβερνητικο εκπροσωπο όλων των κομματων εξουσιας.
    Το χρηστο μας.
    Θεματοφύλακα του ΓΑΠ του Ακη του Γιάννη κλπ κλπ
    Ο χρηστος υποστηριζει οποιαδηποτε εξουσια όπως εσυ το χρηστο.
    τελικα ευτυχως που ησουν ε τοτε στον εβρο γιατι αλλιώς τωρα θα φοράγαμε φεσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα