Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πρώτη «επίσημη» του ΥΠ.ΕΘ.Α. Δ.Αβραμόπουλου στη Λευκωσία



Την ερχόμενη Πέμπτη  θα βρίσκεται στη Λευκωσία ο ΥΠΕΘΑ Δ.Αβραμόπουλος, για επίσημη επίσκεψη. Και είναι πολύ πιθανόν , την ίδια μέρα, ο πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας Δ.Χριστόφιας, να επισκεφτεί την πλατφόρμα της εταιρείας που διεξάγει τις υποθαλάσσιες έρευνες για τον εντοπισμό φυσικού αερίου, στο οικόπεδο «12» εντός της ΑΟΖ Κύπρου. Οι πρώτες ενδείξεις από τις γεωλογικές έρευνες, ξεπερνούν και τις πιο φιλόδοξες εκτιμήσεις, για την ποσότητα και την  ποιότητα του φυσικού αερίου που κρύβει ο βυθός της κυπριακής ΑΟΖ.
Οι έρευνες που ξεκίνησαν τον περασμένο Σεπτέμβριο και συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς . Το εγχείρημα συνολικά,  αναδεικνύει τη γεωστρατηγική αξία της Κύπρου,  σε μια περιοχή , στην Ανατολική Μεσόγειο, όπου διακυβεύονται τεράστια Στρατηγικά συμφέροντα.
Η ΥΠΕΞ της Κύπρου η κ. Ερατώ Κοζάκου-Μαρκουλλή σε εκδήλωση της Ομοσπονδίας Κυπριακών Οργανώσεων Ελλάδας, που έγινε την Παρασκευή  στην Αθήνα , είπε ότι, «η Κυπριακή Κυβέρνηση έχει διασαφηνίσει προς κάθε κατεύθυνση ότι οι έρευνες θα συνεχιστούν παρά τις συνεχείς προκλήσεις της Τουρκίας. Επιπρόσθετα, θεωρούμε απαράδεκτη και αστήρικτη την όποια προσπάθεια διασύνδεσης των ερευνών μας για εξεύρεση υδρογονανθράκων με τη διαδικασία των συνομιλιών για επίλυση του Κυπριακού. Αντίθετα, πιστεύουμε ακράδαντα ότι η ενδεχόμενη ανεύρεση υδρογονανθράκων εντός της ΑΟΖ μας θα αποτελέσει ισχυρό κίνητρο,  που θα μπορούσε να επενεργήσει ως καταλύτης για την εξεύρεση λύσης του Κυπριακού.»

 Ειδικότερα για την Τουρκία, η γαλλική «Le Monde» δημοσιεύει μια έρευνα τούρκων πανεπιστημιακών, όπου μεταξύ άλλων αναφέρει ότι:
‘Σε μια εποχή που  προωθείται η τουρκική δημοκρατία σαν πρότυπο για τον αραβικό κόσμο, το τελευταίο κύμα συλλήψεων τούρκων δημοκρατών, αποκαλύπτει  τον τρόπο λειτουργίας του κυβερνώντος ισλαμικού ΑΚΡ, που έχει στόχο: να καταστρέψει  το κουρδικό πολιτικό κίνημα, να ενοχοποιήσει τους Τούρκους διανοούμενους που εργάζονται για να σταματήσουν οι φονικές μάχες στην ανατολική Τουρκία,  να εκφοβίζει όλα τα μέσα ενημέρωσης, και τελικά, η ισλαμική Κυβέρνηση Ερντογάν  να τυλίγεται στο λάβαρο της δημοκρατίας για να παραπλανήσει  την εφησυχασμένη ευρωπαϊκή κοινή γνώμη.»

Θα τελειώσω με μια πρόταση προς την Ελλάδα κορυφαίου τραπεζίτης της Τουρκίας,  που δημοσιεύουν οι μεγαλύτερες εφημερίδες της Τουρκίας, όπως η «Radikal», η «Αksam», «Τurkiye news» και η «Hurriyet».
Η Τουρκία μπορεί να απογειώσει την Ελλάδα οικονομικά, εάν η Αθήνα επιτρέψει την ελεύθερη διέλευση τουριστών στα νησιά του Αιγαίου, υποστηρίζει  ο Πρόεδρος των Τραπεζών της Τουρκίας  Ερσίν Οζιντζε.
Μάλιστα ο τούρκος τραπεζίτης είπε ότι, «όταν η Τουρκία αντιμετώπισε οικονομική κρίση ,  πουλήσαμε τις τράπεζές μας στους Έλληνες.  Τώρα θα πρέπει  οι Έλληνες να ανοίξουν όλα τα νησιά τους στην ελεύθερη διακίνηση τουριστών.  Και οι δύο χώρες θα ωφεληθούν».

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα