Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πεντάγωνο και ΒΑΣ. ΣΟΦΙΑΣ …. ΓΩΝΙΑ!!!!


·        Φαρσοκωμωδία : Οι απόστρατοι ίδρυσαν πολιτικό κόμμα. Δικαίωμα  τους και καλή επιτυχία στις εκλογές. Άλλωστε ανάλογα κόμματα έχουν ιδρύσει οι Έλληνες Κυνηγοί , οι Ψαράδες και ο Δημοσθένης Βεργής! Το όνομα του νέου πολιτικού κόμματος είναι «Σύνδεσμος Εθνικής Ενότητας». Το νέο κόμμα , υποστηρίζουν οι ιδρυτές του, εμπνέεται από τον Στρατιωτικό Σύνδεσμο και την Επανάσταση στο Γουδή του 1909. Μακριά από μας η βέβηλη «σκέψη», ότι η ιστορία επαναλαμβάνεται ως φάρσα και κατά περίπτωση ως φαρσοκωμωδία.  Η στήλη ψηφίζει «δαγκωτό» τους …Εθνοσωτήρες!!
·        ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ....ΠΟΣΑ ΑΠΙΔΙΑ ΠΙΑΝΕΙ Ο ΣΑΚΟΣ: Η Ν.Δ. ως αντιπολίτευση κατηγορούσε την Κυβέρνηση Γ.Α.Παπανδρέου , επειδή δεν προχωρούσε στην οριοθέτηση της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης (ΑΟΖ). Ο νέος Υπουργός Εξωτερικών Στ. Δήμας που είναι και αντιπρόεδρος της Ν.Δ. , θα το τολμήσει; Για να δούμε…
·        Περιστατικά ασιτίας στο Στράτευμα: Οι στρατιωτικοί διοικητές των Μεγάλων Μονάδων, ενημέρωσαν  την ηγεσία του ΥΠΕΘΑ, ότι  αντιμετωπίζουν προβλήματα με το χαμηλόβαθμο προσωπικό, που οφείλονται στον υποσιτισμό τους. Δεν φτάνει ο μισθός τους και για φαγητό, με αποτέλεσμα το τελευταίο χρονικό διάστημα, να έχουν πληθύνει τα κρούσματα ασιτίας επαγγελματιών οπλιτών και μονίμων υπαξιωματικών!
·        Πίκρα…  Δεν νομίζω ότι είναι ενθουσιασμένος ο Γιάννης Ραγκούσης , που «μοιράζεται» τη θέση του Αναπληρωτή Υπουργού Εθνικής Άμυνας με τον πρέσβη  Γ. Γεωργίου. Έχει η ζωή «γυρίσματα» και πίκρες η πολιτική.
·       Η τάξη του 1978 της Σ.Σ.Ε. :   Δύο Αρχηγοί Γενικών Επιτελείων, ο Στρατηγός Μιχάλης Κωσταράκος (Α/ΓΕΕΘΑ) και ο Αντιστράτηγος Κ. Ζιαζιάς (Α/ΓΕΣ) ανήκουν στους απόφοιτους της Τάξης 1978  της Στρατιωτικής Σχόλης Ευελπίδων.  Πρόκειται για γεγονός χωρίς ιστορικό προηγούμενο (δύο Αρχηγοί να είναι συμμαθητές),  αλλά απόλυτα δικαιολογημένο λόγω της ποιότητας των Σπουδαστών,  που συγκυριακά βρεθήκαμε  συμμαθητές την ίδια «σημαδιακή» χρονιά (1974) στη Σ.Σ.Ε.! Ο Μ.Κωσταράκος και ο Κ.Ζιαζιάς ανήλθαν αξιοκρατικά στην κορυφή της Στρατιωτικής ιεραρχία και είναι βέβαιο ότι θα αφήσουν σημαντικό έργο στο Στράτευμα. Καλή Επιτυχία Στρατηγοί, ώστε να δικαιώσετε τις προσδοκίες ΟΛΩΝ των συμμαθητών μας.      
                                                                                      Χ.Α.Κ.
 δημοσιεύτηκε στο περιοδικό "πολιτικά ΘΕΜΑΤΑ"

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα