Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

τρία ανθρωπόμορφα κτήνη



του Χρήστου Καπούτση

Η άσκηση βίας, σωματική και ψυχική, ειδικά πάνω σε άνθρωπο, δεν μπορεί να είναι αποδεκτή. Όταν χτυπάς έναν άνθρωπο, δεν του προκαλείς  μόνο σωματικό πόνο, αλλά εξευτελίζεις μία ανθρώπινη Ύπαρξη.  Και αυτό το γεγονός δεν μπορεί παρά να καταδικάζεται, ως απαράδεκτο. Και ακόμη χειρότερα, το να αφαιρείται η  ζωή ενός ανθρώπου, έτσι χωρίς λόγο ή ακόμη και με «εύλογη» αιτία,  συνιστά όνειδος για το ανθρώπινο γένος και ανεξίτηλο στίγμα για τον πανανθρώπινο πολιτισμό, που στηρίζεται στην Τέχνη, την Ποίηση, τον Ανθρωπισμό και την Αλληλεγγύη.
Η άνανδρη και αναίτια δολοφονία ενός φιλήσυχου και φιλόζωου νέου στην Πάτρα, από τρία ανθρωπόμορφα   κτήνη, Αφγανούς ή Πακιστανούς,  λαθρομετανάστες, είναι ειδεχθές έγκλημα, χωρίς κανένα απολύτως ελαφρυντικό.  Οι δολοφόνοι με την εγκληματική πράξη τους, υποβίβασαν τον εαυτό τους σε σαρκοβόρα κτήνη. 
Στο όνομα ποιού Θεού, ποιάς ιδεολογίας, ποιάς ανάγκης οι αιμοδιψείς δολοφόνοι , σκότωσαν ένα νέο άνθρωπο; Ποιοι και με ποια κριτήρια, δολοφόνησαν τα όνειρα και τις αγωνίες μιας Ανθρώπινης Ύπαρξης και  στέρησαν από τον 29-χρονο Πατρινό, το μοναδικό και ανεπανάληπτο αγαθό, που έχουμε εμείς οι Θνητοί Άνθρωποι, αυτό  της Ζωής;
Οι διωκτικές αρχές και η Δικαιοσύνη, θα πρέπει να εντοπίσουν και να τιμωρήσουν παραδειγματικά, χωρίς ίχνος επιείκειας, τους στυγερούς δολοφόνους λαθρομετανάστες.
Ωστόσο, θα πρέπει να σκεφτούμε και να παραδεχτούμε, ότι ΟΛΟΙ οι μετανάστες ή λαθρομετανάστες δεν είναι δολοφόνοι! Η τυφλή βία, η εκδίκηση, η μισαλλοδοξία ή   το έγκλημα ως ισοδύναμη πράξη,  είναι κακουργηματικές πράξεις, ανήθικες και απορριπτέες , καθώς συγκρούονται μετωπικά με τις αρχές και αξίες του Ελληνικού πολιτισμού.




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα