Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Θα οδηγηθούν σε λιμοκτονία οι στρατιωτικοί;

 
Σε κακή οικονομική κατάσταση είναι ήδη τα στελέχη των Ενόπλων μας Δυνάμεων, λόγω των περικοπών στις μηνιαίες αποδοχές τους.
Οι στρατιωτικοί έχουν υποστεί μέσα σε τρία χρόνια περικοπές στις αποδοχές τους που ξεκινούν από το 31,88% και φθάνουν το 45,42%,ανάλογα με το βαθμό και την οικογενειακή κατάσταση!
Και αυτή η κακή οικονομική πραγματικότητα, θα επιδεινωθεί δραματικά, εφόσον εφαρμοστούν και οι προβλέψεις του Μνημονίου, για νέες περικοπές στα ειδικά μισθολόγια.
Σύμφωνα με πληροφορίες οι εκπρόσωποι της ΤΡΟΙΚΑΣ έχουν αρνηθεί την επαναδιαπραγμάτευση, για το θέμα της μείωσης κατά 12% των ειδικών μισθολογίων, που περιλαμβάνει και τους Στρατιωτικούς και μάλιστα επιμένουν στην αναδρομική ισχύ του από 1ης Ιουνίου.
Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, αναγνωρίζει τη δεινή οικονομική κατάσταση των στρατιωτικών, προσπαθεί να αποτρέψει αυτή τη πολύ δυσάρεστη εξέλιξη, αλλά δεν υπάρχουν αισιόδοξες ενδείξεις, αφού η άρνηση της ΤΡΙΟΚΑΣ είναι κατηγορηματική.
Αν τελικά εφαρμοστούν, όπως έχουν ψηφιστεί οι σχετικές διατάξεις του Μνημονίου, για τα ειδικά μισθολόγια, οι επιπτώσεις για στρατιωτικούς και τις οικογένειές τους, θα είναι εξαιρετικά δυσάρεστες, σύμφωνα με τον πίνακα αποδοχών που έχει καταρτίσει το ΓΕΕΘΑ.
"Η αποτρεπτική ικανότητα των Ενόπλων Δυνάμεων της χώρας είναι σε πολύ υψηλό βαθμό, δεν έχει επηρεαστεί από τις περικοπές και όλοι όσοι υπηρετούν εκεί, άνδρες και γυναίκες, επιτελούν κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο την αποστολή τους και φέρνουν σε πέρας κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο το καθήκον τους», δήλωσε Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, μετά τη συνάντηση με τον Πρωθυπουργό Α. Σαμαρά στο Μέγαρο Μαξίμου. «Όπως όμως οι Ένοπλες Δυνάμεις στέκονται δίπλα στον ελληνικό λαό», πρόσθεσε ο ΥΠΕΘΑ, « είναι καθήκον και δικό μας να σταθούμε δίπλα τους, να υπερασπιζόμαστε την αξιοπρέπεια τους και να κοιτάμε πώς θα τους διευκολύνουμε στην καθημερινή τους αποστολή».
Ωστόσο, δεν υπήρξε δέσμευση του ΥΠΕΘΑ Π. Παναγιωτόπουλου, ότι τα στελέχη θα εξαιρεθούν από τη νέα μείωση μισθών κατά΄12% !!! Τι σημαίνει αυτό; Μήπως μιλάει για υψηλό ηθικό, διότι θέλει να τους προετοιμάσει για τα χειρότερα; Θα οδηγηθούν σε λιμοκτονία οι στρατιωτικοί; Είναι δυνατόν;

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα