Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

πολλά "μποφόρ" στο Αιγαίο

Έντονη αεροναυτική δραστηριότητα καταγράφεται τις τελευταίες μέρες στο Αιγαίο. Πλου σε ελληνικά χωρικά ύδατα έκανε η  τουρκική κορβέτα «TCG BAFRA», που πλησίασε τις ακτές των νησιών  Ευβοίας και  Άνδρου (Στενό Καφηρέα). Πλοία του Πολεμικού μας Ναυτικού, αλλά και μαχητικά αεροσκάφη παρακολουθούσαν  την κίνηση το τουρκικού πολεμικού πλοίου, μέχρι να φύγει από τα ελληνικά χωρικά ύδατα.
Το τουρκικό ερευνητικό πλοίο Bilim-2 κάνει έρευνες εντός της ελληνικής υφαλοκρηπίδας μεταξύ Ρόδου-Καστελόριζου, αλλά εκτός των χωρικών μας υδάτων, σε διεθνή ύδατα.
Απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων σχετικά με ωκεανογραφικές έρευνες τουρκικού πλοίου «Bilim2» σε διεθνή ύδατα, ο Εκπρόσωπος του Υπουργείου Εξωτερικών Γρ. Δελαβέκουρας ανέφερε τα εξής: «Από τον τουρκικό σταθμό Αττάλειας αναγγέλθηκε στις 18 Μαρτίου με NAVTEX ότι το τουρκικό ερευνητικό πλοίο «Bilim2», το οποίο ανήκει στη Διεύθυνση Ινστιτούτου Θαλασσίων Επιστημών του Πολυτεχνείου Μέσης Ανατολής της Άγκυρας, πρόκειται να πραγματοποιήσει ωκεανογραφικές έρευνες κατά το χρονικό διάστημα 18 έως 21 Μαρτίου 2013 σε διεθνή ύδατα, που επικαλύπτουν και τμήμα της ελληνικής υφαλοκρηπίδας.
Για τη διενέργεια θαλάσσιας επιστημονικής έρευνας στα υπερκείμενα ύδατα ελληνικής υφαλοκρηπίδας απαιτείται πρότερη γνωστοποίηση, με την παροχή όλων των σχετικών στοιχείων στις αρμόδιες ελληνικές Αρχές. Επειδή δεν υπήρξε ενημέρωση από τουρκικής πλευράς, δόθηκαν οδηγίες στην ελληνική Πρεσβεία στην Άγκυρα να προβεί στις δέουσες ενέργειες».
Με εντολή του Α/ΓΕΕΘΑ Στρατηγού Μιχάλη Κωσταράκου ενεργοποιήθηκε , στο πλαίσιο άσκησης ετοιμότητας, το Εθνικό Σύστημα Αεράμυνας της Χώρας.
Συγκεκριμένα, τέθηκε σε συναγερμό το σύνολο των αεροπορικών δυνάμεων της δύναμης ταχείας αντίδρασης με σκοπό την προσβολή ναυτικής δύναμης!!
Έγινε επιχειρησιακή ενεργοποίηση του Συστήματος Αεράμυνας της χώρας με συμμετοχή του συνόλου των σταθμών ελέγχου (ΣΑΕ), των κέντρων επιχειρήσεων,  των αντιαεροπορικών (Α/Α)  συστημάτων και όπλων των 3 κλάδων των Ε.Δ.  της χώρας.
Στελέχη των Υπουργείων Εθνικής Άμυνας και Εξωτερικών δεν κρύβουν τις ανησυχίες τους, για το ενδεχόμενο δημιουργίας έντασης στο Αιγαίο, σε μια περίοδο δοκιμασίας όχι μόνο για την Ελλάδα , αλλά και για την Κύπρο.   
                                                  Χρήστος Καπούτσης



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα