Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΜΙΚΡΑ ΣΧΟΛΙΑ- στρατιωτικά.


·         Η συγκέντρωση που οργάνωσαν και πραγματοποίησαν οι ενώσεις και τα σωματεία των αποστράτων στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας, στις Πλατείες  Κλαυθμώνος και  Συντάγματος ήταν αρκετά μεγάλη. Ισχυρίζονται οι απόστρατοι και το  αποδεικνύουν με στοιχεία που παραθέτουν ότι, οι συντάξεις τους  έχουν μειωθεί από 40 έως και 60%, έχοντας υποστεί τετραπλή μείωση των συντάξιμων αποδοχών τους. Έχουν δίκαιο και οι απόστρατοι και οι εν ενεργεία στρατιωτικοί να είναι αγανακτισμένοι  από τις δραστικές μειώσεις στις αποδοχές τους. Όμως,   ανάλογες είναι και οι μειώσεις των Δικαστικών, των Πανεπιστημιακών και των Γιατρών του ΕΣΥ. Δηλαδή ΟΛΩΝ εκείνων που αμείβονται με Ειδικά μισθολόγια. Και ακόμη να προσθέσουμε ότι, έχουν υποστεί περικοπές ,  ακόμη και οι πενιχρές συντάξεις  των 500 ή 400 ευρώ των συνταξιούχων του ΙΚΑ.
·         Μία λέξη είναι ικανή να αποδώσει  το κλίμα της συγκέντρωσης των αποστράτων,  ΟΡΓΗ.  ΟΡΓΗ , κυρίως για τους πολιτικούς, που δεν ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες τους, που ξέχασαν τις προεκλογικές τους υποσχέσεις. Οι πολιτικό για μια ακόμη φορά, ενέπαιξαν και αδίκησαν στους στρατιωτικούς. Οι εικασίες για το , που και πως θα εκτονωθεί  αυτή η ΟΡΓΗ, προκαλούν «ανατριχίλες»! Οι απόστρατοι και οι εν ενεργεία στρατιωτικοί, ΣΙΓΟΥΡΑ θα αντιδράσουν, και θα έχουν δίκιο…
·         ΓΡΑΦΙΚΟΤΗΤΕΣ: Το Ψήφισμα των απόστρατων και εν ενεργεία Στρατιωτικών, που παρέδωσαν στη ΒΟΥΛΗ, ξεκινάει με το εξής αίτημα: «απαιτούμε ,  την ανακήρυξη της ΑΟΖ και τη μη εισαγωγή αλλογενών στις παραγωγικές σχολές των Ε.Δ.».   Αυτό είναι ανεπίτρεπτο, διότι σε μια ευνομούμενη και  Συντεταγμένη Πολιτεία, το αν και πότε θα ανακηρυχθεί η ΑΟΖ, αυτό είναι αρμόδια να  το αποφασίσει η Κυβέρνηση  και ΟΧΙ κάποιοι απόστρατοι στην Πλατεία Κλαυθμώνος! Και σε κάθε περίπτωση ο ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ δεν είναι προνόμιο κάποιων…


·         Ο  απελθών  Α/ΓΕΣ  ο αντιστράτηγος Κώστας Γκίνης   καταφέρθηκε εναντίον  της κυβέρνησης, παρουσία μάλιστα του  ΥΠΕΘΑ Π. Παναγιωτόπουλου.   Ο στρατηγός  είπε ότι "προβληματίζουν για τον τρόπο που οι αρμόδιοι Κυβερνητικοί παράγοντες, προσεγγίζουν το κρίσιμο θέμα της ασφάλειας της χώρας"!   Το ενδιαφέρον είναι ότι, οι  επισημάνσεις του απερχόμενου Αρχηγού Στρατού, έγιναν δεκτές  με καταιγιστικό χειροκρότημα απ΄ όσους βρέθηκαν στην τελετή παράδοσης-παραλαβής του Α/ΓΕΣ στην Σχολή Ευελπίδων!! Διακαιολογημενη η ορχγη το Στρατηγού Κ.Γκίνη, που αποδεικνύεται άξιος διάδοχος του Στρατηγού Κ.Ζιαζιά (ΣΣΣ 1978), που δεν ανέχτηκε τα «καραγκιοζιλίκια» του Στραητογύ-υφυπουργού Π. Καράμπελα.  Πάντως ο αντικαταστάτης του και νέος  Α/ΓΕΣ Αντιστράτηγος Αθανάσιος Τσέλιος είναι ΑΡΙΣΤΗ επιλογή, και του ευχόμαστε κάθε επιτυχία .
                                               Χρήστος Καπούτσης


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα