Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αλλάζουν οι τρεις στους τέσσερις Αρχηγούς των Γενικών Επιτελείων των Ε.Δ.

Αλλάζουν οι τρεις στους τέσσερις Αρχηγούς των Γενικών Επιτελείων των Ε.Δ., με απόφαση του ΚΥΣΕΑ , που  συνεδρίασε υπό την Προεδρία του πρωθυπουργού Α. Σαμαρά, και  δέχτηκε την σχετική  εισήγηση του ΥΠΕΘΑ Π. Παναγιωτόπουλου.
 Παραμένει μόνο  ο στρατηγός Μιχ. Κωσταράκος ως Αρχηγός ΓΕΕΘΑ, ενώ αντικαθίσταται οι Αρχηγοί Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας.
Οι νέοι αρχηγοί είναι:
Α/ΓΕΣ αντιστράτηγος   Αθανασιος Τσέλιος
Α/ΓΕΑ αντιπτέραρχος  Ευάγγελος Τουρνάς
Α/ΓΕΝ αντιναύαρχος  Ευάγγελος Αποστολάκης

Η απόφαση για αποστρατεία του  Α/ΓΕΝ Κοσμά Χρηστίδη και του  Α/ΓΕΑ Δ.Τσαντηράκη ήταν μάλλον αναμενόμενες. Ήταν επιλογές  του Π.Μπεγλίτη,  που είχαν προκαλέσει πολλές συζητήσεις.
Για τον Α/ΓΕΝ Κοσμά Χρηστίδη το κλίμα ήταν κακό εξαιτίας και   μιας  συνέντευξής του,  που  αναφερόταν στο πεσμένο ηθικό του προσωπικού των Ε.Δ. λόγω οικονομικής εξαθλίωσης.
Ο νέος Α/ΓΕΝ, ΒΑΓ.Αποστολάκης ήταν υπασπιστής του πρώην υπουργού Εθνικής Άμυνας Άκη Τσοχατζόπουλου είχε αποστρατευθεί και επανήλθε  στην ενεργό υπηρεσία επί υπουργίας  Ευαγ.Βενιζέλου, ο οποίος και επέμεινε να γίνει Αρχηγός του Ναυτικού και έγινε.
Ο Α/ΓΕΕΘΑ Μ.Κωσταράκος έμεινε στη θέση του, γιατί γενικά υπάρχει θετική αντίληψη ως προς την παρουσία του και το έργο του, από την Κυβέρνηση, παρότι και αυτός είχε τοποθετηθεί επί υπουργίας Π.Μπεγλίτη. Και επιπλέον ,  ο Πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ  Φ.Κουβελης,   ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Α.Τσίπρας , αλλά και ο Δ. Αβραμόπουλος  έχουν εκφραστεί  θετικά για τον Στρατηγό Μ.Κωσταράκο και αυτό μάλλον μέτρησε για να παραμείνει  στη θέση του, ως επικεφαλής των Ενόπλων Δυνάμεων.
Αναμένονται σαρωτικές αλλαγές σε όλα τα κλιμάκια της στρατιωτικής ιεραρχίας.
                                       Χρήστος Καπούτσης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα