Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΠΟ ΤΙΠΟΤΑ 3

Τούρκοι πράκτορες έκαψαν ελληνικά δάση το 2007 , αποκαλύπτει ο Μ.Ιγνατίου..



Στην αποκάλυψη ότι Τούρκοι πράκτορες έβαλαν τις φωτιές το 2007 , παραμονή των εκλογών δημιουργώντας κλίμα αποσταθεροποίησης στην Ελλάδα, προχωρά ο έμπειρος δημοσιογράφος Μιχάλης Ιγνατίου με άρθρο του, αναφέροντας μάλιστα πως...δεν λέει και κάποιο... μυστικό!
Συγκεκριμένα:
"Η χρήση παράνομα μαγνητοφωνημένων συνομιλιών είναι χωρίς την παραμικρή αμφιβολία μία εγκληματική πράξη. Και καλώς ο νομοθέτης φρόντισε να συμπεριλάβει «απαγορευτικό» στη δικαστική εξουσία στην οποία δεν επιτρέπει να παρουσιάζει ως αποδεικτικό στοιχείο τις μαγνητοφωνημένες συνομιλίες, είτε πρόκειται για πολιτικούς είτε αφορούν τους απλούς ανθρώπους.
Από την άλλη πλευρά, εάν δεν υπήρχαν αυτές οι παράνομα μαγνητοφωνημένες συνομιλίες, που βεβαίως γίνονται από μυστικές υπηρεσίες ή εγκληματικά στοιχεία, δεν θα πληροφορούμασταν ποτέ για τα σκάνδαλα των πολιτικών, για τα στημένα διπλωματικά παιχνίδια χωρών, ούτε για τις προβοκάτσιες που στήνουν κράτη, με στόχο είτε να αποπροσανατολίσουν τους λαούς τους, είτε για να ξεκινήσουν πολέμους.

Χθες ( Πέμπτη)  διέρρευσε στην Τουρκία ένα ηχητικό ντοκουμέντο στο οποίο ακούγονται ο υπουργός Εξωτερικών Αχμέτ Νταβούτογλου, ο επικεφαλής των υπηρεσιών πληροφοριών και στενός φίλος του Τούρκου πρωθυπουργού, Χακάν Φιντάν, ο υφυπουργός Εξωτερικών Φεριντούν Σινιρλίογλου και ο αναπληρωτής αρχηγός του Γενικού Επιτελείου στρατηγός Γιασάρ Γκιουρέλ. Συζητούν για το στήσιμο προβοκάτσιας που θα πρόσφερε στο πιάτο στους Τούρκους τη δικαιολογία για εισβολή στη Συρία.
Δεν είναι η πρώτη φορά που το πολιτικο-στρατιωτικό κατεστημένο της Τουρκίας σχεδίασε παράνομες και εγκληματικές ενέργειες εναντίον της Ελλάδας και της Κύπρου. Δεν αποκαλύπτω κάποιο μυστικό, εάν αναφέρω ότι για πολλά χρόνια οι εκάστοτε ελληνικές κυβερνήσεις γνώριζαν πως ήταν έργο Τούρκων πρακτόρων οι φωτιές, που συνήθως ξεκινούσαν στην αρχή της τουριστικής περιόδου, σε πολλές περιοχές της Ελλάδας
Κατόπιν συζητήσεων με πολιτικούς και στρατιωτικούς παρά­γοντες στην Αθήνα, είμαι πεπεισμένος ότι ειδικά οι φωτιές του 2007 τοποθετήθηκαν στη βάση σχεδίου της Αγκυρας. Τα γεγονότα του 1964, στην Κύπρο, ήταν αποτέλεσμα της πλέον χείριστης τουρκικής προβοκάτσιας, η οποία δυστυχώς παρουσιάστηκε από ελληνόφωνους πράκτορες της Τουρκίας στη Λευκωσία ως έργο Ελληνοκυπρίων φανατικών. Μόλις πριν από μερικά χρόνια πληροφορηθήκαμε την αλήθεια.
Η Τουρκία είναι ένας γείτονας, με τον οποίο πρέπει να βρούμε τρόπο να ζούμε σε καθεστώς ειρήνης. Ομως, πρέπει να μην ξεχάσουμε ποτέ ότι οι Τούρκοι επιχειρούν πάντα «εξαγωγή» των προβλημάτων τους στην ευρύτερη γειτονιά μας… 
Την περασμένη εβδομάδα το έπραξαν στη Συρία καταρρίπτοντας ένα μαχητικό αεροπλάνο του Ασαντ. Αύριο μπορεί να στοχεύσουν το Αιγαίο, τη Θράκη και την Κύπρο"
parapolitika.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα