Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΠΟ ΤΙΠΟΤΑ 3



Όλα και Τίποτα... 2tipota@gmail.com

Παρασκευή, 4 Ιουλίου 2014

Η ευρωβουλευτής Ελένη Θεοχάρους τα χώνει χονδρά στον Βεζινέλο, πως κάνει πλάτες στην Τουρκία είς βάρος της Κύπρου.Και δεν μπορεί να της κλείσει το στόμα, κάτι που δεν έκανε ούτε η χούντα του 1967 !!!!




Η Ευρωβουλευτής του ΔΗΣΥ και του ΕΛΚ (Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα) Ελένη Θεοχάρους, κατά τη διάρκεια συζήτησης ενώπιον της Ολομέλειας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου με αφορμή την παράδοση της Ελληνικής στην Ιταλική Προεδρία, ήγειρε ενώπιον του Έλληνα Πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά το θέμα των τουρκικών προκλήσεων και την απαράδεκτη αδράνεια που επέδειξε η ΕΕ και ειδικότερα ο Έλληνας Υπουργός Εξωτερικών, Ευάγγελος Βενιζέλος.

Η κ. Θεοχάρους επισήμανε ότι κατά τη διάρκεια του τελευταίου Συμβουλίου Σύνδεσης Τουρκίας - ΕΕ, η Τουρκία κατάθεσε έγγραφο στο οποίο αναφέρεται ότι η Κυπριακή Δημοκρατία, κράτος - μέλος της ΕΕ, είναι εκλιπούσα, δηλαδή, "κλινικά νεκρή". Ως εκ τούτου, ρώτησε πώς απάντησε η ΕΕ και η Ελληνική Προεδρία και ειδικά ο παραλαβών το έγγραφο Ευάγγελος Βενιζέλος
Προχωρώντας ένα βήμα παρακάτω, η κ. Θεοχάρους αναφέρθηκε σε ακόμη μια παρασπονδία που δεν συνάδει με τον χαρακτήρα της Τουρκίας ως υποψήφιας για ένταξη χώρας. Πρόκειται για την παραχώρηση άδειας εισόδου στην Τουρκία σε ευρωπαίους πολίτες, κατόχους Κυπριακών διαβατηρίων μόνο μετά από έγγραφη παραδοχή του όρου "Ελληνοκυπριακή Διοίκηση Νότιας Κύπρου" εκ μέρους των, αντί του ορθού, δηλαδή, Κυπριακή Δημοκρατία.
Συναφώς, η κ. Θεοχάρους ρώτησε ποιες ενέργειες έγιναν από την Ελληνική Προεδρία.
Ωστόσο, ο Έλληνας Πρωθυπουργός απέφυγε να δώσει απάντηση
Από την πλευρά της, η κ. Θεοχάρους επισημαίνει τα εξής:
  •  "Κατανοώ ότι ο Έλληνας Πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, τον οποίο εκτιμώ βαθύτατα, βρέθηκε σε δύσκολη θέση λόγω της στάσης του κ. Βενιζέλου, όμως, σε πολύ πιο δύσκολη θέση βρίσκεται η Κυπριακή Δημοκρατία, την οποία πεισματικά η Τουρκία επιδιώκει να διαλύσει και είμαστε υποχρεωμένοι να υπερασπιστούμε. Και αυτό πράττουμε".
              Θεοχάρους: Βαγγέλη ούτε η Χούντα του 1967 δεν μου έκλεισε το στόμα
Στο μεταξύ, η Κύπρια ευρωβουλευτής Δρ Ελένη Θεοχάρους που με την τοποθέτησή της, για την απραξία του Βαγγέλη Βενιζέλου, άφησε άφωνο και εκτεθειμένο τον Αντώνη Σαμαρά, με νέα της ανάρτηση στη γνωστή ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης, λίγες ώρες μετά την γνωστοποίηση της είδησης για τον απαράδεκτο και υπό διερεύνηση χειρισμό του υπουργού Εξωτερικών στο Τουρκοκυπριακό ζήτημα, εξαπέλυσε νέα επίθεση απευθυνόμενη με σκληρή γλώσσα στον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ.
Η ανάρτηση στο facebook
Από το koutipandoras

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα