Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΟΥ ΝΑΤΟ και η "απελευθέρωση" των δυο ελλήνων στρατιωτικών

«Το πρόβλημα που έχει ανακύψει με την ελληνική εκπροσώπηση, στην επικείμενη Σύνοδο κορυφής του ΝΑΤΟ στις Βρυξέλλες, όπου θα συζητηθεί και η προοπτική ένταξης στη Συμμαχία της γειτονικής χώρας, με τη νέα ονομασία της Βόρεια Μακεδονία, σχετίζεται προφανώς και με το δαιδαλώδες φάσμα των εσωτερικών πολιτικών εξελίξεων. Σε αυτή τη Σύνοδο του ΝΑΤΟ, η Ελλάδα θα υποστηρίξει , ανεπιφύλακτα, την πλήρη ένταξη της «Β. Μακεδονίας» στο ΝΑΤΟ. Επομένως, ΘΑ ΕΊΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΆ δύσκολο, από κάθε άποψη (πολιτική , ηθική), να μετέχει της ελληνικής αποστολής ο ΥΠΕΘΑ Π. Καμμένος, που μάλιστα έχει ανακοινώσει, ότι ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ θα αποχωρήσει ΑΠΌ την Κυβέρνηση, αν έρθει στη Βουλή η συμφωνία για το Μακεδονικό, με την οποία όμως, συμφωνεί το ΠΟΤΑΜΙ του Στ. Θεοδωράκη, που ΧΘΕΣ αποσκίρτησε από το ΚΙΝ.ΑΛ.! Τις ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΩΡΕΣ υφέρπουν οι φήμες ότι, αντί του Π. Καμμένου, θα μετέχει στην ελληνική αποστολή στις Βρυξέλλες ο ΑΝΥΠΕΘΑ Φ. Κουβέλης , που έχει δηλώσει, ότι συμφωνεί απολύτως με την νέα σύνθετη ονομασία γεωγραφικού προσδιορισμού, για το γειτονικό κράτος. Ωστόσο, Σε επικοινωνία μας, με αρμόδια κυβερνητικά στελέχη, μας επισήμαναν, ότι, μέχρι και αυτή τη στιγμή, στη Σύνοδο Κορυφής του ΝΑΤΟ σχεδιάζεται να μετέχουν, Ο πρωθυπουργός και θα τον συνοδεύουν, δυο ΥΠΟΥΡΓΟΙ, ο Ν. Κοτζιάς και ο Π. Καμμένος. * Ένα επίσης, ιδιαίτερου ελληνικού ενδιαφέροντος θέμα της Συνόδου Κορυφής του ΝΑΤΟ, είναι ότι έχει προγραμματιστεί, κατ’ ιδίαν συνάντηση του πρωθυπουργού Α. Τσίπρα με τον πρόεδρο της Τουρκίας Τ. Ερντογαν , στην οποία θα συμμετέχουν και οι Υπουργοί Εξωτερικών και Άμυνας των δύο συμμαχικών κρατών. Στην ατζέντα των θεμάτων, θα είναι και η απελευθέρωση των δυο ελλήνων στρατιωτικών, που σήμερα συμπληρώνουν 125 μέρες προφυλακισμένοι σε φυλακή υψίστης ασφαλείας στην Αδριανούπολη, χωρίς μάλιστα, να έχει απαγγελθεί το κατηγορητήριο, από τις αρμόδιες δικαστικές αρχές της Τουρκίας. Πάντως, σήμερα, ανώτατο στέλεχος της στρατιωτικής ηγεσίας, εξέφρασε την αισιοδοξία του, σχετικά με τους δυο έλληνες στρατιωτικούς , επισημαίνοντας, πως “κάτι μπορεί να αλλάξει προς το καλύτερο και μάλιστα πολύ σύντομα” με πρωτοβουλία από “αξιωματούχο μεγάλης δύναμης”,, χωρίς όμως, να υποβαθμίζει, πιθανές απαιτήσεις του προέδρου της Τουρκίας, για τους 8 τούρκους στρατιωτικούς, που έχουν λάβει πολιτικό άσυλο, με αμετάκλητη απόφαση της Ελληνικής Δικαιοσύνης. Αναμένεται επίσης στην Σύνοδο του ΝΑΤΟ στις Βρυξέλλες, όπου θα παρίσταται και αμερικανός Πρόεδρος Ντοναλντ Τράμπ, η συμμαχία, να έχει πιο σαφή θέση, σχετικά με τις σχέσεις της Τουρκίας, με τη Ρωσία και το Ιράν. Μάλιστα αμερικανοί γερουσιαστές , που συναντήθηκαν με τον Πρόεδρο της Τουρκίας στην Άγκυρα, τον προειδοποίησαν ότι: Εάν η Τουρκία δεν απελευθερώσει τους Αμερικανούς υπηκόους και εάν δεν ακυρώσει την αγορά των ρωσικών πυραύλων S-400, τότε, τα αμερικανικά μαχητικά αεροσκάφη τα F-35, που έχει αγοράσει η Τουρκία, θα παραμείνουν καθηλωμένα σε αμερικανικό έδαφος.» (ΡΕΠΟΡΤΑΖ, όπως μεταδόθηκε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΘΗΝΑ 984). Χρήστος Καπούτσης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα