Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σημαντική επίσκεψη του Ε.Μπάρακ στην Αθήνα



Η διμερής ελληνο-ισραηλινή συνεργασία στον αμυντικό και ενεργειακό τομέα, αλλά και οι εξελίξεις στη Μέση Ανατολή με έμφαση στο Ιράν, θα είναι στην κορυφή της ατζέντας των συνομιλιών που θα έχει σήμερα και  αύριο  στην Αθήνα ο αναπληρωτής πρωθυπουργός και  Υπουργός Άμυνας του Ισραήλ Έχουντ Μπάρακ.
Κατά την διήμερη επίσημη επίσκεψή του στη χώρα μας , ο Εχουντ Μπάρακ, θα έχει συζητήσεις,  σε λίγη ώρα με τον ΥΠΕΘΑ Δ. Αβραμόπουλο, αργότερα με τον Πρωθυπουργό Λουκά Παπαδήμο , ενώ θα γίνει δεκτός και από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Ισραηλινός Υπουργός Άμυνας θα ζητήσει από τους Έλληνες συνομιλητές του , να προχωρήσει ταχύτερα η υλοποίηση  της ελληνο-ισραηλινής αμυντικής συμφωνίας που υπεγράφη πρόσφατα. Με βάση αυτή τη συμφωνία, προβλέπονται κοινές ασκήσεις των Πολεμικών Αεροποριών των δύο κρατών, αλλά και η συμπαραγωγή
ενός εξελιγμένου οπλικού συστήματος του SPICE.
Ο  φάκελος «υδρογονάνθρακες» στην Ανατολική Μεσόγειο, θα συζητηθεί εκτενώς, άλλωστε αυτό το θέμα  εδώ και καιρό αποτελεί τον  δίαυλο  επικοινωνίας των δύο χωρών, καθώς εκτιμάται ότι ταυτίζονται τα ενεργειακά συμφέροντα Ελλάδας και Ισραήλ, αλλά και της Κύπρου.
Η Ελληνική Κυβέρνηση θα ήθελε να πληροφορηθεί από τον Εχουντ Μπάρακ τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με το πυρηνικό πρόγραμμα του ΙΡΑΝ, τις απειλές των Ιρανών, ότι θα κλείσουν τα στενά του Ορμούζ στον Περσικό Κόλπο και τις πιθανές αντιδράσεις των ισραηλινών.
Επίσης  το θέμα   της απαγόρευσης  της εξαγωγής του ιρανικού πετρελαίου, που προωθείται από τις  ΗΠΑ και την Ε.Ε.
Το ΙΡΑΝ προμηθεύει την Ελλάδα με πετρέλαιο και μάλιστα επί πιστώσει, γι’ αυτό η χώρα μας δεν συμφωνεί με το εμπάργκο σε βάρος του ΙΡΑΝ, εκτός και αν εξασφαλιστεί ικανοποιητική εναλλακτική λύση, όπως φθηνό και επί πιστώσει πετρέλαιο από την Σαουδική Αραβία.
Τέλος , έχουν αυτονόητο ενδιαφέρον οι απόψεις της Ισραηλινής Κυβέρνησης, για την εξέλιξη της λεγομένης «Αραβικής Άνοιξης» σε Αίγυπτο και Λιβύη, τα σχέδια για τη Συρία του Ασσαντ και τον  Λίβανο, που ζει μια εύθραυστη ηρεμία υπό  την κυριαρχία της οργάνωσης Χεζμπολάχ και φυσικά το Παλαιστινιακό.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα