Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δεν υπάρχουν όρια στην πολιτική φαυλότητα


ΝΑΙ στο Καστελόριζο ΝΑΙ στην Ιθάκη , πανέμορφα γραφικά νησάκια, που αξιοποιήθηκαν, δυστυχώς, για πολιτικούς – τουριστικούς λόγους, προκειμένου, να «ξεπλύνουν» οι πολιτικοί – μαριονέτες (Γ.Α. Παπανδρέου και Α. Τσίπρας) , τα πολιτικά τους εγκλήματα σε βάρος του χειμαζόμενου Ελληνικού Λαού, με την πλήρη στήριξη από και το εγχώριο οικονομικο-πολιτικό κατεστημένο, τους γνωστούς φοροφυγάδες , διαπλεκόμενους και διεφθαρμένους μέχρι μυελού οστών megaλοεκδοτες καναλάρχες και προέδρους λαοφιλών ποδοσφαιρικών σωματείων, τους γνωστούς «νταβατζηδες» κατά Κώστα Καραμανλή, που ορίζουν,  ως διάδοχο του Τσίπρα τον νεοφιλελεύθερο Κούλη Μητσοτάκη!! Αν είχαμε, μια ευνομούμενη και γνήσια Δημοκρατική Πολιτεία - Κράτος, θα έπρεπε ο Κυρίαρχος πάντων Λαός, να αντιμετωπίσει   και να απαντήσει, με  Δημοκρατικό τρόπο στο ερώτημα: Πρέπει οι πολιτικοί, που από το 2010 μέχρι σήμερα, άσκησαν κυβερνητική εξουσία υλοποιώντας εντολές του Σοιμπλε, της Μερκελ, του Ντρανγκι ή ψήφισαν τα λιμοκτόνα μνημόνια ,  για μια 5ετια να στερηθούν τα πολιτικά τους δικαιώματα, ώστε να "σπάσει" το φαύλο πολιτικό κατεστημένο;  Επειδή όμως η «σύγχρονη» Δημοκρατία των ΜΜΕ και της διαπλοκής, είναι ανεκτική, είναι επιεικής και δίνει άσυλο, ακόμη και σε πολιτικούς απατεώνες , το παραπάνω ερώτημα, πιθανόν να αντιμετωπιστεί ως γραφικότητα περιθωριακού δημοσιογράφου, από την κάστα των ορθολογιστών και του πολιτικού ρεαλισμού...  Τα ισχυρά αναχώματα του διεφθαρμένου κατεστημένου, είναι ο εσμός των διαπλεκόμενων ΜΜΕ,  που επιβάλλουν  τις επιλογές τους σε μεγάλο τμήμα του Ελληνικού Λαού. Δυστυχώς, αυτός ο κατά τα άλλα περήφανος ΛΑΟΣ, αρκετούς από δαύτους, τους πολιτικούς, που σήμερα αναισχύντως εμφανίζονται ως σωτήρες, τους αποδεδειγμένα δυνάστες και εξωνημένους πολιτικούς, θα τους ξαναψηφίσει!!!! Όντως είμαστε ΛΑΟΣ σε παρακμή , αν όχι για τα πανηγύρια! Πως να δικαιολογήσεις το τμήμα εκείνων των πολιτών , που  έβαλε τον Β.Λεβεντη στη Βουλή και έδωσε 8% στην Χ.Α. ; Και το χειρότερο; Δεν αποκλείεται να ξαναδούμε να πανηγυρίζουν σε προεκλογικές φιέστες αφιονισμένοι οπαδοί της Ν.Δ., του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ, των ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ... και να αποθεώνουν πολιτικούς, τους βασικούς υπεύθυνους της 8ετούς τραγωδίας, που ρήμαξαν τον τόπο και ξεπούλησαν την Δημόσια περιουσία, σε ξένα επιχειρηματικά και εγχώρια οικονομικά συμφέροντα!!! Για αυτό  ακριβώς, σήμερα, παρά ποτέ άλλοτε, είναι αναγκαία η ενότητα της Αριστεράς, της ασυμβίβαστης, της αντισυστημικής, της αντιμνημονιακής, της πατριωτικής, της αριστεράς των Λαϊκών συμφερόντων , που θα διαθέτει την ικανότητα προσαρμογής στην νέα διεθνοπολιτική  και τεχνολογική και κοινωνική πραγματικότητα. Δηλαδή,  είναι η ώρα της ΛΑ.Ε., που πρέπει να βρει το δρόμο, για ευρύτερες  συναινέσεις και ευρύτατη λαϊκή αποδοχή.
 
 Χρήστος Καπούτσης  

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα