Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το εναλλακτικό σχέδιο του ΥΠΕΘΑ Π. Καμμένου για το ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ


Στην Ουάσιγκτον που βρίσκεται ο ΥΠΕΘΑ Π. Καμμένος για επίσημη επίσκεψη, είχε διαδοχικές συναντήσεις, στο State Department με τον Υφυπουργό Εξωτερικών, αρμόδιο για θέματα Ευρώπης και Ευρασίας τον Wess Mitchell και με τον Αναπληρωτή Υπουργό Εξωτερικών John Sullivan.Σαλιβαν. Και στο αμερικανικό Πεντάγωνο συναντήθηκε με τον Υπουργό Άμυνας Στρατηγό Τζέιμς Μάτις.
Σε αυτές τις συναντήσεις συζητήθηκαν τα εξής θέματα:
1. οι εξελίξεις στο Μακεδονικό και την Συμφωνία των Πρεσπών. Ο ΥΠΕΘΑ Π. Καμμένος, αφού εξέφρασε την γνωστή διαφωνία του, πρότεινε εναλλακτικά, την υπογραφή αμυντικής συμφωνίας ανάμεσα στην Ελλάδα, τη ΠΓΔΜ, την Αλβανία και την Βουλγαρία. Και να μην μπει η π. Γ.Δ. Μακεδονίας στο ΝΑΤΟ, αν δεν υιοθετήσει πρώτα, ονομασία , που δεν θα περιλαμβάνει το όνομα Μακεδονία, ούτε καν ως γεωγραφικό προσδιορισμό. Ουσιαστικά παρέπεμψε τη Συμφωνία των Πρεσπών στις καλένδες και παρουσιασε ένα εναλλακτικό σχεδιο, που είχε θιγει στην προσφατη Σύνοδο των Υπουργών Αμυνας του ΝΑΤΟ. Οι αμερικανοί κυβερνητικοί αξιωματούχοι, τον συμβούλεψαν, ο καθένας με τον τρόπο του, να στηρίξει την Συμφωνία των Πρεσπών, ώστε το συντομότερο να ενταχθεί στο ΝΑΤΟ με το όνομα «Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας.». Ήδη δημιουργείται ενδοκυβερνητικό πρόβλημα, αφού η εναλλακτική πρόταση του Π. Καμμένου, δεν έχει συζητηθεί στο Υπουργικό Συμβούλιο.
2. Το δεύτερο θέμα αφορά την στρατιωτική και πολιτικο-διπλωματική συνεργασία των δύο χώρων. Οι αμερικανοί επιθυμούν η Ελλάδα, να έχει έναν ιδιαίτερο ρόλο στην Ανατολική Μεσόγειο και τα Βαλκάνια. Όπως δήλωσε ο Π. Καμμένος, Οι Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής έχουν αναθέσει στην Ελλάδα το ρόλο του κέντρου του άξονα σταθερότητας προς τα νότια με την Κύπρο , το Ισραήλ, την Αίγυπτος και την η Ιορδανία.
Επίσης ο ΥΠΕΘΑ, πρότεινε, τη δημιουργία νέων μόνιμων αμερικανικών στρατιωτικών βάσεων εκτός από τη Σούδα, στη Λάρισα, το Βόλο και την Αλεξανδρούπολη. Ήδη οι αμερικανοί προχωρούν στην αξιοποίησή τους και σχεδιάζουν την μεταφορά σε αυτές τις ελληνικές βάσεις, αμερικανικών επιθετικών ελικοπτέρων, μαχητικών αεροσκαφών, ιπτάμενων τάνκερ και δορυφορικών και ηλεκτρονικών μέσων.
Ειδικότερα, για το ενδεχόμενο να αποκτήσουν οι Αμερικανοί δεύτερη μεγάλη βάση επιπέδου Σούδας , στο Αιγαίο, ο Π. Καμμένος, έχει προτείνει την Κάρπαθο. Όμως, οι αμερικανοί είναι επιφυλακτικοί, λόγω των σφοδρών αντιρρήσεων της Τουρκίας. Η Κάρπαθος είναι στα Δωδεκάνησα, που οι Τούρκοι επιμένουν ΟΤΙ πρέπει να είναι αποστρατικοποιημένη ζώνη! Η εξέλιξη της ελληνικής πρότασης για την Κάρπαθο, θα εξαρτηθεί από το επίπεδο των σχέσεων των ΗΠΑ με την Τουρκία.» (ρεπορτάζ στον Ρ/Σ ΑΘΗΝΑ 984, για την επίσκεψη του Π. Καμμένου στις ΗΠΑ)
Χρήστος Καπούτσης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα