Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το Δημοψήφισμα στην FYROM και οι παρενέργειες.

ΤΟ δημοψήφισμα που έγινε στην π.Γ.Δ. Μακεδονίας, είναι άκυρο, λόγω χαμηλής συμμετοχής και αντίστοιχης Συνταγματικής πρόβλεψης, άρα, εξ αντικειμένου, δεν υφίσταται η Συμφωνία των Πρεσπών, αποτελεί νεκρό γράμμα, εκτιμούν, κύκλοι προσκείμενοι στον ΥΠΕΘΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ συγκυβερνώντος ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΑΝΕΛ Π. Καμμένο. Και ακόμη, εκτιμούν (οι ίδιοι κύκλοι), ότι μετά και από αυτή την εξέλιξη, πιθανή νέα ή τροποποιημένη συμφωνία, για το όνομα της γειτονικής χώρας, θα έλθει στην Ελληνική Βουλή για επικύρωση, το πιθανότερο, μετά τη λήξη της θητείας της παρούσης Βουλής ΚΑΙ συνεπώς, μέχρι τότε (τουλάχιστον Μάρτιο 2019), δεν κινδυνεύει η κυβερνητική συνοχή. Επίσης, διατυπώθηκε η άποψη ότι, η επιρροή του Εθνικιστικού κόμματος του VMRO ΚΑΙ του Πρόεδρου της Δημοκρατίας ΙΒΑΝΟΦ, που αποδοκιμάζει την συμφωνία των Πρεσπών, παραμένει μεγάλη , ειδικά στον σλαβομακεδονικό πληθυσμό. Ενώ, θεωρείται και ως Επιτυχία της ρωσικής διπλωματίας, αφού οι επισκέψεις αξιωματούχων των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ στα Σκόπια, δεν έπεισαν το σύνολο του πληθυσμού της π.Γ.Δ.Μακεδονίας, να υπερψηφίσουν την Συμφωνία των Πρεσπών, αλλά μόνο τους ψηφοφόρους της αλβανικής μειονότητας, εξέλιξη, που ίσως προκαλέσει και εσωτερικούς κραδασμούς στο γειτονικό κράτος, που συνορεύει με το αλβανοκρατούμενο Κόσσοβο. Και όλα αυτά, υπό την διαθλαστική οπτική γωνία, της υποφώσκουσας πολυεπίπεδης κρίσης στα κεντροδυτικά Βαλκάνια. (το ρεπορτάζ στον Ρ/Σ ΑΘΗΝΑ 984, ΓΙΑ ΤΟ Δημοψήφισμα στην FYROM). ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΠΟΥΤΣΗΣ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα