Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο αήθης εμπαιγμός των στρατιωτικών από την Κυβέρνηση

άρθρο του Χρήστου  Καπούτση


«Στήθηκε » ένα φαντασμαγορικό  σόου στο Μέγαρο Μουσικής στην εορτή της Πολεμικής Αεροπορίας και ένα ακόμη στη Βουλή στη συζήτηση της τροπολογίας για την επιστροφή των αναδρομικών στους ένστολους,  για να καλυφτεί μια μεγάλη άπατη.  Η κυβέρνηση εξαπάτησε  και πάλι τους στρατιωτικούς,  τα στελέχη των Σωμάτων Ασφαλείας  και τους απόστρατους.  Η Κυβέρνηση,  για μία ακόμη  φορά, περιφρόνησε και απαξίωσε το κύρος των αποφάσεων του Συμβουλίου της Επικρατείας.  Η αποκατάσταση των αδικιών σε βάρος των στρατιωτικών που αποφάσισε η Κυβερνητική τριανδρία Α. Σαμαρά- Β. Βενιζέλου – Φ. Κουβέλη το 2012 και κρίθηκε αντισυνταγματική με αμετάκλητες αποφάσεις ανωτάτων Δικαστηρίων, παραμένει ανεφάρμοστη από την Κυβέρνηση, που μάλιστα,  εμπαίζει , με την συμπαιγνία των μνημονικών κοινοβουλευτικών κομμάτων,   τους φέροντας στολή με εθνόσημο.
Ποια και πόσα είναι τελικά Τα αναδρομικά που επιστρέφονται,   ποιους αφορούν , πόσα θα πάρουν οι δικαιούχοι και ποιες εκκρεμότητες  ή εύλογες απορίες δημιουργούνται :  
Έχει εγγραφεί συνολικά στον προϋπολογισμό ποσό που ανέρχεται στο 1,4 δισ. ευρώ, ενώ μετά τις κρατήσεις (φόρους, συμψηφισμούς από οφειλές κ.ά.) διαμορφώνεται στα 820 εκατομμύρια ευρώ.
Αφορούν όσους αμείβονται με ειδικά μισθολόγια Στρατιωτικοί, Δικαστικοί,  Πανεπιστημιακοί  γιατροί του ΕΣΥ.
Ειδικότερα για τους στρατιωτικούς, οι δικαιούχοι αναμένεται να λάβουν από 1.120 ως και 11.800 ευρώ έκαστος ανάλογα με τον βαθμό και τα έτη υπηρεσίας του. Η καταβολή του ποσού στους δικαιούχους θα γίνει εφάπαξ και μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου.  Αυτά όμως είναι μόνο σε επίπεδο θεωρίας, διότι, με διάφορα προσχήματα, θα παρακρατηθεί ένα ποσό που θα φτάνει μέχρι και το 60% , αυτών που δικαιούνται να εισπράξουν, ως παρανόμως παρακρατηθέντα!!
ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΈΔΙΟ, όπως ψηφίστηκε στη Βουλή,  ρητά προβλέπει ότι δεν επηρεάζεται το ύψος των καταβαλλόμενων σήμερα αποδοχών και συντάξεων!! ΔΗΛΑΔΗ, δεν θα αυξηθούν ούτε ένα ΕΥΡΩ οι σημερινές αποδοχές των εν ενεργεία στρατιωτικών και των συνταξιούχων αποστράτων ... ΑΡΑ δεν εφαρμόζεται πλήρως η απόφαση τους ΣτΕ. Γιατί;  Τα αναδρομικά δίνονται σε εφαρμογή αποφάσεων του Συμβουλίου της Επικρατείας, με τις οποίες έχουν κριθεί αντισυνταγματικές οι περικοπές που επιβλήθηκαν με το νόμο 4093/2012, από την 1η-8-2012 σε βασικούς μισθούς και επιδόματα που καταβάλλονταν βάσει ειδικών μισθολογίων.
Σε όλες τις περιπτώσεις καταβολής αναδρομικών στους εν ενεργεία επαναλαμβάνεται η φράση πως είναι «οι αποδοχές,  δεν επηρεάζονται από την καταβολή των αναδρομικών». Και αυτό διότι από το 2016 ισχύει το νέο εδικό μισθολόγιο.
 Για τους συνταξιούχους διευκρινίζεται,  πως η καταβολή των αναδρομικών δεν επηρεάζει το ύψος καταβαλλόμενων συντάξεων,  όπως αυτές έχουν καθοριστεί με νόμο ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΥ (1-1-2017).
Τα αναδρομικά που επιστέφονται αφορούν ΜΟΝΟ  την περίοδο από την 1η-8-2012 έως την 31η-12-2016 για τους αποστράτους.
Επιπλέον  κόβεται  οριστικά  το δικαίωμα στα δώρα . Και το κυριότερο,   ότι δεν επιστρέφουν οι μισθοί των στρατιωτικών και οι συντάξεις των αποστράτων  στα επίπεδα τους 2012, ΔΗΛΑΔΉ δεν εφαρμόζεται πλήρως η  απόφαση  του ΣτΕ,  που ρητά προβλέπει την επαναφορά των μισθών και συντάξεων στα επίπεδα που ήταν στο τέλος Ιουλίου του 2012.  Οι μέθοδοι των κυβερνήσεων ΝΔ, ΠΑΣΟΚ (ΚΙΝΑΛ) και ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ σχετικά με την «επιστροφή» των αναδρομικών,  αποδεικνύουν πως οι κυβερνήσεις με διάφορα προσχήματα  παρακάμπτουν τις αποφάσεις των δικαστηρίων καθιστώντας τις,  αναποτελεσματικές.  Έτσι ,  οδηγούν τους αποστράτους, σε μακροχρόνιους κύκλους δικαστικών διεκδικήσεων με τα αντίστοιχα έξοδα.
Τα κόμματα εξουσίας  «ποντάρουν» στα  άδολα πατριωτικά αισθήματα των στρατιωτικών, «πουλώντας» τους ανέξοδο πατριωτισμό, προκειμένου να εξασφαλίσουν την ψήφο τους στις εκλογές. Αποτελεί πλέον ώριμη πολιτική επιλογή ο απογαλακτισμός των στρατιωτικών, εν ενεργεία και απόστρατων, από τα δεξιά, νεοφιλελεύθερα,  μνημονιακά  κόμματα.... Ένα γνήσιο, λαϊκό, δημοκρατικό, αντιμνημονιακό  και πατριωτικό κίνημα, πιθανόν να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες και τις  εύλογες ανησυχίες των ενστόλων,  συμπεριλαμβανόμενων και των κρίσιμων και ευαίσθητων Εθνικών θεμάτων.

Χρήστος Καπούτσης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα