Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

“Σβήνουν” τα Ιχνογραφήματα από το ραδιόφωνο του δήμου Αθηναίων, ελπίζουμε προσωρινά

Μία εξαιρετική ραδιοφωνική εκπομπή μας αποχαιρετά, ελπίζουμε προσωρινά. Ο λόγος για την εκπομπή του συναδέλφου Χρήστου Καπούτση τα ΙΧΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ. Ο ίδιος ανακοίνωσε τη διακοπή της εκπομπής…

Το σχόλιο δικό μας: όλο και περισσότεροι δημοσιογράφοι που έχουν άποψη και τη λένε , αντιμετωπίζουν όλο και περισσότερα εμπόδια ,τους τελευταίους μήνες. Μπορεί να ΄ναι σύμπτωση;

Το κείμενο του Χρήστου Καπούτση:

Ραδιοφωνική εκπομπή «Ιχνογραφήματα» ΤΕΛΟΣ. Ενημερώνω τους φίλους ακροατές μου, που κάθε Σάββατο πρωί 7-8 στον Ρ/Σ ΑΘΗΝΑ984, ΜΕ ΤΙΜΟΥΣΑΤΕ, με την ακρόασή σας. Με ακούγατε και γω προσπαθούσα να σας «ακούω». Η εκπομπή ΜΟΥ «Ιχνογραφήματα» κόπηκε! Δεν έχει σημασία, ούτε το πως, ούτε και το γιατί. Για να είμαι ειλικρινής, ούτε και γω γνωρίζω “λεπτομέρειες”, άλλωστε δεν έχει ΚΑΙ μεγάλη σημασία… Δεν κατηγορώ κανέναν – καμιά, απολύτως. Δεν καταδέχομαι….. Ο ιστορικός Ρ/Σ ΑΘΗΝΑ984, το κόσμημα των ερτζιανών, είναι πολύ πιο πάνω από τον καθένα μας. Σέβομαι, θεσμικά και χωρίς υστερόβουλες σκέψεις, κάθε διοικητική απόφαση, ακόμη και αυτή, που αισθάνομαι ότι με αδικεί κατάφωρα. Όμως, οφείλω μια εξήγηση σε ΟΛΟΥΣ εσάς, που με εμπιστευτήκατε. Για αυτή την εκπομπή, ως λάτρης του ραδιοφώνου, είχα δώσει την ψυχή μου. Και η αγωνία μου, ήταν να είμαι αντικειμενικός, ενημερωμένος και υπεύθυνος, χωρίς φανφάρες και κομματικές παρωπίδες. Προσπάθησα, με ΟΛΕΣ μου τις δυνάμεις, να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις Σας, για αντικειμενική και έγκυρη ενημέρωση, για την ανάδειξη στη σωστή διάσταση των πολύπλοκων Εθνικών μας θεμάτων. Αφιέρωνα ώρες μελέτης και πάντα είχα μια αγωνία, να προφτάσω τα γεγονότα και αναρωτιόμουν, μήπως ξέχασα κάτι. Η σκέψη μου, ήταν σε κάθε αδύναμο άνθρωπο, που πασχίζει να επιβιώσει και που η φωνή του «πνίγεται» … Προσπάθησα έντιμα, χωρίς εκπτώσεις σε θέματα ήθους, δημοκρατίας και αξιοπρέπειας. Όμως, όπως φαίνεται, δεν εκτιμήθηκε αυτή η προσπάθειά μου . Ας είναι…. Εγώ πάντως , έχω ήσυχη τη συνείδηση μου και σεβάστηκα την ιστορία του ΑΘΗΝΑ984 και τους χρηματοδότες της ΔΕΡΑΑΘΗΝΑ984 ΠΟΥ είναι οι Δημότες του Δήμου των Αθηναίων… Και μπορώ να σας κοιτώ στα μάτια, ΟΛΟΥΣ και έναν – έναν ξεχωριστά, εσάς τους πρωινούς συνοδοιπόρους μου και να σας διαβεβαιώσω, ότι έκανα ότι μπορούσα και … «εξόφλησα», πλήρωσα και το «τίμημα». Κέρδισα όμως, κάτι πολύτιμο, ανεκτίμητο, την αγάπη σας. Γεια σας.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΠΟΥΤΣΗΣ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα