Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ας αποβάλουν οι Έλληνες πολιτικοί τα τουρκοφοβικά κόμπλεξ

του Χρήστου Καπούτση

 Η ανοχή της διεθνούς κοινότητας απέναντι στις παράνομες τουρκικές δραστηριότητες και η αδυναμία της Ελλάδας να αντιμετωπίσει σε πολιτικό και διπλωματικό επίπεδο την επιθετική και αναθεωρητική πολιτική της Τουρκίας, έχουν αποθρασύνει την Άγκυρα. Το σύστημα εξουσίας του Τ. Ερντογάν καυχάται ότι ύψωσε την τουρκική σημαία στην Ανατολική Μεσόγειο, ότι έχει οικειοποιηθεί την δυνάμει ελληνική υφαλοκρηπίδα στο Αιγαίο, την οποία χαρακτηρίζει και επισήμως τουρκική,  απαιτεί την άμεση αποστρατιωτικοποίηση 16 ελληνικών νησιών και διάλογο για το μοίρασμα του Αιγαίου! Είναι χαρακτηριστική η δήλωση του υπουργού εξωτερικών της Τουρκίας Μεβλούντ Τσαβούσογλου : ««Αφού δεν υπήρξε ανταπόκριση στο κάλεσμά μας για διάλογο, κινηθήκαμε εναντίον των μονομερών ενεργειών. Mε το “Ορούτς Ρέις”, το “Μπαρμπαρός” και το “Γιαβούζ” κυματίσαμε τη σημαία μας. Δείξαμε πως στην Ανατολική Μεσόγειο, δίχως εμάς, δεν μπορεί να προχωρήσει κάτι. Το δείξαμε όχι μόνο στις παράκτιες χώρες της Μεσογείου, αλλά και στην Ε.Ε. και σε όλο τον κόσμο. Ετσι, φίλοι και εχθροί είδαν το τι μπορούμε να κάνουμε», δήλωσε χαρακτηριστικά ο υπουργός Εξωτερικών της Τουρκίας στη συνέντευξη Τύπου για τον απολογισμό του έτους. Στο ίδιο μήκος κύματος και ο Υπουργός Άμυνας της Τουρκίας.

«Η Ελλάδα παραβιάζει τους διεθνείς κανονισμούς και στρατιωτικοποιεί 16 νησιά τα οποία θα πρέπει να είναι σε καθεστώς αποστρατιωτικοποίησης. Τι λογική είναι αυτή; Δεν κάνουν μόνο αυτό· για να τα ενισχύσουν, πάνε κι έρχονται σε αυτά και τα επισκέπτονται. Αυτό πώς δεν είναι πρόκληση ή παρενόχληση;» ,  είπε μεταξύ άλλων ο Υπουργός Άμυνας της Τουρκίας Χουλουσί Ακάρ  (Στρατηγός ε.α.)   σε ομιλία του,  προς τους επικεφαλής  των τουρκικών Ενόπλων Δυνάμεων. Για μία ακόμη φορά, η Χ. Ακάρ, θέτει θέμα αποστρατιωτικοποίησης 16 νησιών του Ανατολικού Αιγαίου. Σύμφωνα με την Τουρκία, στα νησιά αυτά, η Ελλάδα θα πρέπει να ασκεί μειωμένη κυριαρχία, μέχρι κάποιο Διεθνές Δικαστήριο αποφασίσει,  για το κυριαρχικό καθεστώς, που πάντως, δεν μπορεί να είναι το ισχύον.   Η Τουρκία δείχνει την ενόχλησή της από τις επισκέψεις σε ελληνικές νησίδες και βραχονησίδες της Πρόεδρου  της Δημοκρατίας Κατ. Σακελλαροπούλου , του Υπουργού Εθνικής Άμυνας και του Αρχηγού ΓΕΕΘΑ.  Ο φιλοερντογανικός τουρκικός τύπος χαρακτηρίζει  τις επισκέψεις ελλήνων αξιωματούχων σε νησιά του ανατολικού  Αιγαίου ως παράνομες!! Επίσης ο Υπουργός Άμυνας της Τουρκίας Χ. Ακάρ, που έχει διατελέσει και Αρχηγός των Τουρκικών Ενόπλων Δυνάμεων, κατηγορεί την Ελλάδα, ότι αποφεύγει τον διάλογο με την Τουρκία , επειδή η Τουρκία έχει δίκιο!  «Εμείς λέμε ναι σε όλα τα καλέσματα για διάλογο, η ελληνική πλευρά το αποφεύγει. Γιατί αποφεύγουν τον διάλογο, γιατί φοβούνται; Διότι δεν έχουν δίκιο! Εμείς έχουμε δίκιο, γι’ αυτό και είμαστε ισχυροί», ανέφερε ο  Χ. Ακάρ.  Στη συνέχεια της ομιλίας του, ο υπουργός άμυνας της Τουρκίας, γίνεται ακόμη πιο προκλητικός και πιο επιθετικός και υποστηρίζει,  πως η Ελλάδα «από το πρωί μέχρι το βράδυ προσπαθεί να προκαλέσει την Τουρκία και να αυξήσει την ένταση. Διότι δεν βασίζονται στον εαυτό τους αλλά σε αυτούς που ακουμπούν τις πλάτες τους. Όμως στις 10-11 Δεκεμβρίου στη Σύνοδο της Ε.Ε., εκτός από 1-2 χώρες, καμία άλλη χώρα δεν αποδέχθηκε τα κακομαθημένα, τα εγωιστικά, τα βλακώδη αιτήματά τους». Βέβαια οι αήθεις και διπλωματικά και πολιτικά απαράδεκτες δηλώσεις του Χ. Ακάρ, έχουν την ... «κατανόηση» της γερμανικής διπλωματίας.  

  Η Ελληνική απάντηση στις δηλώσεις των Τ. Ερντογάν, Μ. Τσαβουσογλου και Χ. Ακάρ, είναι , αυξημένες διπλωματικές πρωτοβουλίες ενημέρωσης  των Διεθνών οργανισμών για τις παράνομες τουρκικές δραστηριότητες στο Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο και ταυτόχρονα, ενίσχυση  των ελληνικών ενόπλων  δυνάμεων με νέα σύγχρονα οπλικά συστήματα (μαχητικά αεροσκάφη ΡΑΦΑΛ, Φρεγάτες, ελικόπτερα  κ.ά ), καθώς επίσης και  διαρκής  επιχειρησιακή ετοιμότητα , ώστε ο στρατιωτικός μηχανισμός να  αποτρέψει  κάθε τουρκική προκλητική ενέργεια ,  που θα θίγει ελληνικά κυριαρχικά δικαιώματα. Ωστόσο, το θέμα δεν είναι η αναγκαία, ζωτικής εθνικής σημασίας, ενίσχυση της επιχειρησιακής ικανότητας  των Ενόπλων μας Δυνάμεων. Το μείζον, είναι να αποβάλουν  οι Έλληνες πολιτικοί τα τουρκοφοβικά κόμπλεξ και να μετουσιώσουν σε πράξη, την πολιτική βούληση (αν υπάρχει), υπεράσπισης , με κάθε πρόσφορο  μέσον (πολιτικό, διπλωματικό, στρατιωτικό) , τα ελληνικά συμφέροντα και τα νόμιμα ελληνικά κυριαρχικά δικαιώματα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα