Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

[Καινούργιο Βιβλίο] Εδώ μιλούν τα γεγονότα... Χρήστος Καπούτσης



Από τις εκδόσεις ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΔΑΚΗΣ
κυκλοφορεί το βιβλίο του Χρήστου Αθ. Καπούτση:

Εδώ μιλούν τα γεγονότα...


ΤΙΜΉ: 17,00€ (περιλαμβάνει ΦΠΑ 6%)
ISBN: 978-960-200-217-9
ΣΕΛΊΔΕΣ: 380
ΔΙΑΣΤΆΣΕΙΣ: 15,8cm x 24cm
ΒΆΡΟΣ: 750 γρ.
ΈΚΔΟΣΗ: ΜΑΪΟΣ 2021
Γ. Κ. ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΔΑΚΗΣ Α.Ε.
ΑΡΙΣΤΕΙΔΟΥ 8 • ΑΘΗΝΑ 105 59 • ΤΗΛ. 210.3317.600 • www.books.gr internet@books.gr • eleftheroudakispublications@gmail.com 
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΔΑΚΗ
Ο Χρήστος Καπούτσης γεννήθηκε στη συνοικία Ράχη της Καλαμάτας, το 1954.
Τον Σεπτέμβριο του 1974 εισάγεται στη Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων (ΣΣΕ) και τον Ιούλιο του 1978
ονομάζεται Ανθυπολοχαγός Πεζικού. Παρέμεινε στο Στράτευμα μέχρι το 1986, υπηρετώντας ως αξιωματικός στη μεθόριο και σε Βραχονησίδα του Αιγαίου, αξιωθείς του βαθμού του Λοχαγού.
Μετά από άρθρο του στο «Έθνος της Κυριακής»,
στις 4 Μαΐου 1986, αναφορικά με την τότε κατάσταση στο Στράτευμα, αποπέμπεται από αυτό, παραπέμπεται στη Στρατιωτική Δικαιοσύνη και παρότι το Αναθεωρητικό Στρατοδικείο τον απάλλαξε
από κάθε κατηγορία, επέλεξε να μην επανέλθει στον
Ελληνικό Στρατό.
Είχε ήδη «κολλήσει» το σαράκι της δημοσιογραφίας.
Για περισσότερα από 30 χρόνια (από το 1989), εργάστηκε ως δημοσιογράφος, διαπιστευμένος συντάκτης, στα υπουργεία Εξωτερικών και Εθνικής Άμυνας, μετέχοντας σε αποστολές στα Δυτικά Βαλκάνια
και σε χώρες της Κεντρικής Ασίας και της Μέσης
Ανατολής καταγράφοντας το σύνολο των στοιχείων
που φωτίζουν και αποκαλύπτουν τον κόσμο αυτό, αυτόπτης μάρτυς πολεμικών επιχειρήσεων τις οποίες και κάλυψε δημοσιογραφικά, ως πολεμικός ανταποκριτής.
Συνεργάστηκε με διάφορες εφημερίδες, περιοδικά,
ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς, καθώς
και με ενημερωτικές ιστοσελίδες, ενώ από το 1998 είναι ο στρατιωτικός συντάκτης του Δημοτικού Ρ/Σ ΑΘΗΝΑ984.
Στο βιβλίο παρατίθεται μέρος των εμπειριών που
αποκόμισε σε όλην αυτήν την πορεία, μαζί με τις
αμερόληπτες και τεκμηριωμένες αναλύσεις του επί
ζητημάτων διεθνούς και εξωτερικής πολιτικής -και
όχι μόνο. Γιατί όπως επισημαίνει και ο δημοσιογράφος Δημήτρης Κωνσταντακόπουλος: «Μπορεί κανείς
να συμφωνεί ή να διαφωνεί με τις απόψεις του Χρήστου Καπούτση, αλλά αυτό δεν έχει την παραμικρή σημασία. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι, ο Καπούτσης έχει απόψεις, δεν είναι ένα υγρό που παίρνει το σχήμα του δοχείου που το βάζουν...»
books.gr -Η επίσημη σελίδα των βιβλιοπωλείων Ελευθερουδάκη - books.gr
ΑΡ. Μ.Α.Ε. 806/01/Β/86/807


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα