Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πρωτοφανής Τουρκική πρόκληση σε βάρος της Ελληνικής Κυριαρχίας

Θέμα χερσαίων (!) ασκήσεων στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου έθεσε πριν λίγες ώρες η Τουρκία με αφορμή ελληνική στρατιωτική άσκηση στην στον Άγιο Ανδρέα της Σαμοθράκης (περιοχή Λειβάδια) στις 9 και 10 Μαρτίου. Σύμφωνα με την Άγκυρα η ελληνική άσκηση είναι παράνομη βάσει των υπαρχουσών συνθηκών και πρέπει να ματαιωθεί! Το ότι δεν πρόκειται για αεροναυτική, αλλά για χερσαία άσκηση, δείχνει το εύρος τους θράσους που έχει αρχίσει να αποκτά η Τουρκία.
Η σχετική τουρκική ΝΟΤΑΜ είναι η ακόλουθη:

A0816/10 (Issued for LTBB LGGG) - NAVIGATIONAL WARNING TO ALL CONCERNED:
THIS NOTAM IS ISSUED TO CLARIFY THE A0405/10 NOTAM ISSUED BY GREEK
CAA.
THE A0405/10 NOTAM ISSUED BY GREEK CAA CONSTITUES A BREACH OF 
GREECE S TREATY OBLIGATIONS PERTAINING TO THE DEMILITARIZED STATUS
OF EASTERN AEGEAN ISLAND UNDER THE 1914 SIX POWERS DECISION AND THE
1923 LAUSANNE PEACE TREATY (WITH ITS ANNEX, THE CONVENTION RELATING
TO THE REGIME OF THE STRAITS)
SEMOTHRACE, MENTIONED IN THE NOTAM AT REFERENCE HAS A DEMILITARIZED
STATUS. THUS SEMOTHRACE MUST NOT BE INCLUDED IN ANY SCENARIO/CONCEPT
OF ANY TRAINING OR EXERCISE.
SFC - FL999, 09 MAR 06:00 2010 UNTIL 10 MAR 12:00
2010. CREATED: 04 MAR 11:15 2010
Όπως βλέπουμε επικαλείται την συνθήκη του 1914 με την οποία επικυρώθηκε η απελευθέρωση των νησιών του Ανατολικού Αιγαίου από την Ελλάδα καθώς και την Συνθήκη της Λοζάνης του 1923. Η «Σαμοθράκη-αναφέρει-δεν πρέπει να περιλαμβάνεται σε κανένα σενάριο άσκησης γιατί είναι αποστρατικοποιημένη περιοχή»
Τις επόμενες μέρες αναμένεται έξαρση των τουρκικών «απαγορευτικών» ΝΟΤΑΜ, καθώς η Π.Α. σχεδιάζει την διεξαγωγή ασκήσεων στην ευρύτερη περιοχή του κεντρικού Αιγαίου και σε εφαπτόμενες περιοχές.
Ανάμεσα τους η περιοχή μεταξύ Ικαρίας-Μυκόνου-Φούρνων, στα όρια των οποίων περικλείονται μάλιστα εκτός από νησιά για τα οποίες έχει εκφραστεί η πάγια τουρκική θέση περί "αποστρατιωτικοποίησης" (με ανάλογες ΝΟΤΑΜ, όπως η Ικαρία και τα Ψαρά), οι Φούρνοι (εν μέρει) και η Πάτμος.
Επίσης έχει ανακοινωθεί και άσκηση πυρών της φρουράς στην Λήμνο, και λογικά θα υπάρξει ίσως και σήμερα ανάλογη ΝΟΤΑΜ όπως συνέβη και στην Σαμοθράκη.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα