Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Διατηρούν οι Βουλευτές τα προκλητικά τους προνόμια !

Στην Ελλάδα φαίνεται τελικά να υπάρχουν δυο κατηγορίες πολιτών. Εκείνοι που ζούν έξω από το κοινοβούλιο και εκείνοι που βρίσκονται μέσα σε αυτό.


Περιττό να πούμε ποιοί είναι οι πιο ευνοημένοι.'Η μάλλον καλύτερα να το πούμε.

Την ώρα που ανακοινώθηκαν αιματηρές περικοπές στις συντάξεις των 500 και 1.000 ευρώ και στους μισθούς δημοσίων υπαλλήλων των 1.500 ευρώ τον μήνα, οι βουλευτές ανακαίνισαν το γραφείο τους και διόρισαν κανονικά τα δικά τους παιδιά σε θέσεις με παχυλούς μισθούς στην Βουλή.

Ούτε λόγος βέβαια για κατάργηση του 15ου και 16ου μισθού που ΜΟΝΟ οι υπάλληλοι του κοινοβουλίου λαμβάνουν προκλητικά ακόμα και σήμερα. Μόνο μια μικρή περικοπή!

Οι βουλευτές χύνουν κροκοδείλια δάκρυα την ώρα που εισπράττουν για την ανακαίνιση του γραφείου τους έως και 5.500 ευρώ!

Παράλληλα οι εθνοπατέρες έχουν βρει το ... κόλπο να μη χάσουν εισόδημα. Έχουν αυξήσει κατακόρυφα τις συμμετοχές τους σε επιτροπές λαμβάνοντας για κάθε μια εμφάνισή τους ποσό 270 ευρώ!

Οπότε με συμμετοχή σε 2 και τρείς επιτροπές ο καθένας έχουν ισοφαρίσει τις απώλειες από το μισθό για το κατά τα άλλα λειτούργημα που επιτελούν....

Τα μέτρα για τους υπαλλήλους της Βουλής:


- Η μείωση κατά 8% των κοινών για τους δημοσίους υπαλλήλους επιδομάτων που επέρχεται με το νομοσχέδιο του Υπουργείου Οικονομικών αφορά αυτοδικαίως και στους υπαλλήλους της Βουλής.
- μειώνονται (πέραν της μείωσης κατά 12% που είχε αποφασισθεί το Μάρτιο) περαιτέρω κατά 8% τα επιδόματα κίνησης και υπερωριακής απασχόλησης.
- μειώνεται (πέραν της μείωσης κατά 12% για μηνιαίο ποσό μέχρι 1.000€ και 17% για ποσά άνω των 1.000€ που αποφασίστηκε το Μάρτιο) περαιτέρω κατά 8% το ειδικό επίδομα "έκτακτης αποζημίωσης" (έτσι ώστε η συνολική μείωση να ανέρχεται μέχρι 25%).
- Τέλος, οι ρυθμίσεις που προβλέπονται από το νομοσχέδιο του Υπουργείου Οικονομικών για τα δώρα Χριστουγέννων και Πάσχα και το επίδομα αδείας, ισχύουν αυτοδικαίως και για τους υπαλλήλους της Βουλής.


Παράλληλα ο κ. Πετσάλινος ανακοίνωσε και τα μέτρα για τους βουλευτές:

- Κόβονται τα δώρα Χριστουγέννων και Πάσχα και το επίδομα αδείας.
- Εκτός απο τη μείωση κατα 12% που αποφασίστηκε τον περασμένο Μάρτιο, μειώνεται περεταίρω κατα 8% το επίδομα οργάνωσης γραφείου και τα έξοδα κίνησης.

Τι δεν χάνουν οι βουλευτές
-Αποζημίωση εκπροσώπησης του Κοινοβουλίου στο εξωτερικό ίση με το 1/20 του μισθού τους.
-Επίδομα οργάνωσης γραφείου 20-25%
-Δωρεάν τηλέφωνα ως 13.500 ευρώ το χρόνο
-Δωρεάν κινητό ως 270 ευρώ το μήνα
-Επίδομα 1.000 ευρώ το μήνα για τους βουλευτές επεαρχίας για σπίτι ή ξενοδοχείο
-Επίδομα κίνησης από 450 έως 750 το μήνα ανάλογα με την απόσταση από την εκλογική τους περιφέρεια
-52 αεροπορικά εισιτήρια το χρόνο (αλέ-ρετούρ) για όσους εκλέγονται 200 χλμ και πάνω από την Αθήνα

Όλα αυτά παρά τη δήλωση του πρωθυπουργού στο υπουργικό Συμβούλιο ο οποίος ζήτησε από τους
βουλευτές να παραιτηθούν των δώρων τους.

πηγή Newslt.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα