Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Λάθος κύριε Πρόεδρε

Του Χρήστου Καπούτση
   
Δεν αποδίδουμε σκοπιμότητα στον Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας, αλλά θεωρούμε ότι διέπραξε βαρύ ατόπημα, να ισχυριστεί ότι η  Ελλάδα εισέβαλε στην Κύπρο το 1974.
Σε ομιλία του στο ίδρυμα Brookings στην Ουάσιγκτον, ο Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας Δ.Χριστόφιας, ούτε λίγο, ούτε πολύ, είπε ότι οι «αποκαλούμενες μητέρες πατρίδες εισέβαλαν και οι δύο στην Κύπρο». Ελλάδας και Τουρκία, είναι εξίσου χώρες – εισβολείς στην Κύπρο!  Δηλαδή, ο Πρόεδρος της Κύπρου εξίσωσε το προδοτικό και βλακώδες πραξικόπημα της Χούντας των Αθηνών σε βάρος του Αρχιεπισκόπου Μακαρίου, με την στρατιωτική εισβολή της Τουρκίας στη Κύπρο!
Ουσιαστικά ο Δ.Χριστόφιας, με τη δήλωσή του, υιοθέτησε την άποψη της Τουρκίας, την οποία έχει κάνει σημαία της η τουρκική διπλωματία, αλλά  και η προπαγάνδα του κατοχικού ηγέτη Ραούφ Ντεκτάς. Και όπως λέει Πρίγκηπας Μέτερνιχ (1773-1859), «αυτό κ. Πρόεδρε είναι κάτι περισσότερο από έγκλημα. Είναι λάθος.»
Είναι χαρακτηριστικό,  ότι η τουρκοκυπριακή εφημερίδα  «Vatan»,  υπό τον πηχυαίο    τίτλο «Και η Ελλάδα καταληψίας στην Κύπρο», γράφει ότι ο Πρόεδρος Χριστόφιας ισχυρίστηκε πως οι δύο μητέρες πατρίδες της Κύπρου, η Τουρκία και η Ελλάδα, «κατέλαβαν » το νησί!
Κανείς εχέφρων άνθρωπος, δεν δικαιολογεί το προδοτικό πραξικόπημα της Χούντας σε βάρος του Μακαρίου, αλλά , δεν είναι δυνατόν, να ταυτίζεται με την  ΤΟΥΡΚΙΚΉ στρατιωτική εισβολή, στην ουσία δηλαδή, να δικαιολογεί την εισβολή, αν όχι και να την απενοχοποιεί!
Οι δηλώσεις Χριστόφια, για εισβολή της Ελλάδας στην Κύπρο, αποτελούν επιπλέον ύβρη, προς τους άνδρες της ΕΛ.ΔΥ.Κ, που έχασαν τη ζωή τους, προκειμένου να σταματήσουν τους τούρκους εισβολείς, το καλοκαίρι του 1974.
Είναι γνωστό,  ότι χωρίς τον επικό αγώνα της  ΕΛΔΥΚ, η Λευκωσία σήμερα θα ήταν κατεχόμενη από την Τουρκία.
Όταν λοιπόν, υπάρχουν εκατοντάδες νεκροί Έλληνες πατριώτες αγωνιστές των ιδεωδών της Ελευθερίας, θα πρέπει, οι ανώτατοι πολιτειακοί παράγοντες να είναι πιο φειδωλοί στις δηλώσεις τους. 
Γιατί, αν οι ζώντες ακόμη Έλληνες γονείς των στρατιωτών,  που θάφτηκαν στην Κύπρο πολεμώντας τους Τούρκους ή των αγνοουμένων,  ρωτήσουν τον κ. Χριστόφια, για πιο λόγο χάσαμε τα παιδιά μας το 1974, θα πρέπει ο Κύπριος Πρόεδρος,  να έχει κάτι αξιόλογο να απαντήσει. Διαφορετικά,  να ζητήσει ταπεινά συγνώμη,  για τις βλακώδεις δηλώσεις του.


Σχόλια

  1. Όχι κύριε Καπούτση και λάθος, γίνονται λάθη σε τέτοιες ομιλίες; Προσβάλετε την νοημοσύνη όσων σκέπτονται. Ήξερε πολύ καλά τί έλεγε ο Χριστόφιας και αυτή η πράξη συνιστά προδοσία, τα πράγματα είναι πολύ απλά και καλό θα ήταν να λέγονται ως έχουν. Όσο και αν φαίνεται απίστευτη αυτή η δήλωση,όσο και αν είναι απίστευτη, είναι αληθινή πέρα ως πέρα.
    Χρήστος Παναγιωτόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ" ΜΕ ΕΝΑΝ ΜΑΡΟΚΙΝΟ ΛΗΣΤΉ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ..

    Το όνομα μου είναι Μοχάμετ,κατάγομαι από το Ραμπάτ που είναι και η πρωτεύουσα του Μαρόκου.
    Έφυγα ξαφνικά ένα βράδυ γιατί είχα πρόβλημα με την αστυνομία,μετά από ληστεία που είχα κάνει σε τουρίστα μαζί με έναν άλλο φίλο μου.Αυτόν τον έπιασαν όμως.
    Ξεκίνησα με 2 χιλιάδες δολάρια στη τσέπη και προσπάθησα να περάσω με μερικούς άλλους με βάρκα στην Ισπανία,για να πάω από ΄κει στην Γαλλία και στο Παρίσι που εκεί έχω συγγενείς αλλά και πολλούς φίλους.

    Πως βρέθηκες από το Γιβραλτάρ και την προσπάθεια να περάσεις Ισπανία στην Ελλάδα?

    Μας κορόιδεψε ο άνθρωπός που είχε την βάρκα στο Τανγκλέρ.Μας είπε πως θα μας πάει απέναντι στην Ισπανία και του δώσαμε όλοι λεφτά,εμένα μου πήρε 1000 δολάρια,γιατί του είπα πως δεν έχω άλλα μαζί μου.
    Αντί όμως να πάει βόρεια,πήγε ανατολικά.Εμείς δεν το καταλάβαμε καθόλου,γιατί το μόνο που βλέπαμε ήταν θάλασσα και τίποτα άλλο.

    Πόσοι είσαστε στη βάρκα?

    Περίπου 20 άτομα.Νομίζω 8-9 Μαροκινοί 18 με 20 χρονών οι άλλοι ήταν από άλλες αφρικανικές χώρες και είχαν και ένα κοριτσάκι μαζί τους πολύ μικρό.

    Τελικά που σας άφησε?

    Δίπλα στην Αλγερία.
    Από κεί γνωρίσαμε κάποιον που μας είπε πως μπορεί να μας πάει στην Γαλλία μέσω Ελλάδας.Και εκεί χωρίσαμε άλλοι πήγαν να βρουν τρόπο να γυρίσουν καθώς δεν είχαν άλλα λεφτά,κι άλλοι άρχισαν να ψάχνουν για καλύτερες τιμές.
    Εγώ έμεινα γιατί πίστεψα πως στην Ελλάδα θα μας έδιναν χαρτιά πρόσφυγα,αν λέγαμε πως είμαστε από την Παλαιστίνη.Έτσι μας είπε

    Του έδωσα 500 δολάρια για να με βοηθήσει να πάω στην Τηνυσία.Τα υπόλοιπα λεφτά που είχα γύρω στα 300 δολάρια τα έδωσα σε άλλον για να περάσω με βάρκα προς την Κρήτη.
    Μετά από 1 εβδομάδα τελικά πάτησα σε Ευρωπαϊκό έδαφος και πίστευα πως όλα θα άλλαζαν.

    Μας έπιασε το λιμενικό και μας πήγαν σε ένα κέντρο όπου και μας ανέκριναν.
    Εγώ και κάτι άλλα παιδία δηλώσαμε πρόσφυγες από την Παλαιστίνη,κάτι άλλοι μαύροι είπαν ψέματα πως είναι Σομαλοί,αλλά ήταν από την Νιγηριανοί και Σενεγαλέζοι.
    Μας έδωσαν κάτι χαρτιά και μας είπαν πως πρέπει να φύγουμε από την Ελλάδα σε 3 μήνες.
    Φύγαμε σχεδόν όλοι για την Αθήνα.Τελικά στην Αθήνα βρήκα πολλούς γνωστούς μου από το Μαρόκο,που νόμιζα πως ήταν στη Γαλλία.
    Με μάθανε τα κόλπα και τις περιοχές.Άρχισα να κλέβω μαζί τους στην αρχή τσάντες από γυναίκες και κινητά
    από άτομα που δεν θα μας προλάβαιναν να μας πιάσουν αν έτρεχαν πίσω μας.
    Οι γυναίκες και οι ηλικιωμένοι είναι οι καλύτερη στόχοι.
    Μετά τα πουλούσαμε αν ήταν κινητά στη Ζήνωνος και στην Πειραιώς σε καταστήματα μεταναστών και αν ήταν λεφτά μέσα στην τσάντα τα μοιραζόμασταν στα πρώτα παρκάκια που βρίσκαμε μπροστά μας..
    Πάντα κοιτάμε να αιφνιδιάσουμε,εκεί που δεν το περιμένει κανείς.
    Αλλάζουμε ξαφνικά κατεύθυνση και πέφτουμε πάνω του.Συνήθως είμαστε 2 ή 3 μαζί.

    Με κινητά ενημερώνει ο ένας τον άλλον,για το που θα χτυπήσουμε.
    Συνήθως στο κέντρο και ψάχνουμε για άτομα που καταλαβαίνουμε πως φοβούνται,όταν μας βλέπουν.
    Για τις χρυσές αλυσίδες μας δίνουν γύρω στα 10 ευρώ στη Σοφοκλέους οι Ιρακινοί.

    Στην Αθήνα πόσοι ακόμα κάνουν αυτή την δουλειά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι πάρα πολλοι,ακόμα και καινούργιοι που έρχονται,ακόμα και από άλλες χώρες έρχονται μαζί μας μέχρι να βρουν τρόπο να φύγουν από την Ελλάδα,αυτό κάνουν για να ζουν.
    Τα αυτοκίνητα οι αλυσίδες και οι τσάντες,είναι το μόνο που μας δίνει λεφτά.Για δουλειά δεν μας παίρνει κανένας εδώ.
    Ξέρουμε ότι δεν μπορούν να μας απελάσουν,ούτε να μας βάλουν φυλακή για μικρές ποινές.
    Εμένα με έχουν πιάσει πάνω από 5 φορές και φυλακή δεν έχω πάει,γιατί αλλάζω χαρτιά αμέσως μετά την αναστολή.
    Πρώτα στην αρχή μας χτυπούσε η αστυνομία,τώρα εντάξει δεν υπάρχει πρόβλημα,όλα έιναι νορμάλ.
    Τώρα κάθε μέρα έρχονται κι άλλοι,και έρχονται και δια μέσου Τουρκίας.
    Πάνε εκεί αεροπορικώς,κλείνουν ξενοδοχεία μέσω ίντερνετ για διακοπές,αλλά μετά περνάνε εδώ με βάρκες.Όλα γίνονται πιο οργανωμένο τώρα.Με εμένα ήταν άλλη περίπτωση γιατί με κυνηγούσε η αστυνομία.

    Με τα ναρκωτικά στο κέντρο τι συμβαίνει?

    Δεν υπάρχουν πολλοί Μαροκινοί που να πουλάνε,είναι λίγοι.
    Οι μαύροι και οι Αλγερινοί με τους Αφγανούς ασχολούνται.Και οι Αλβανοί έχουν δουλειές με αυτούς..
    Οι Αλβανοί μπορεί και να σε σκοτώσουν αν τους πειράξεις.
    Δεν τους πλησιάζουμε αυτούς είναι επικινδύνοι.
    Κανέναν πρεζάκια ναι,αν τον πετύχουμε μόνο του,του παίρνουμε ότι έχει πάνω του.

    Με τους Έλληνες τι πρόβλημα έχετε?

    Κοίτα με τους Έλληνες δεν έχουμε κανένα κοινό.Είμαστε τελείως διαφορετικοί σαν άνθρωποι.
    Εμείς πιο πολύ νιώθουμε Γάλλοι παρά κάτι άλλο.Ούτε και θέλει κανένας Μαροκινός από όσους ξέρω να μείνει εδώ.Εδώ νιώθουμε πιο πολύ σαν κρατούμενοι στην χώρα σας.Για αυτό και υπάρχει μια οργή για οτιδήποτε ελληνικό.


    Εντάξει αλλά οι Έλληνες πολίτες τι φταίνε,που εσείς έχετε εγκλωβιστεί εδώ?

    Δεν φταίνε,αλλά σκέψου εμείς δεν έχουμε τίποτα ενώ αυτοί έχουν τα πάντα,χωρίς να το αξίζουν.
    Από όσο έχω δει μέχρι τώρα οι Έλληνες είστε λαός που δεν κάνει τίποτα σωστά.Δεν έχετε δουλειές,δεν έχετε πολιτικούς και ο καθένας κοιτάει την δουλειά του.Εμείς βοηθάμε ο ένας τον άλλον.
    Και έχετε και πολλούς ναρκομανείς και gay.
    Συνέχεια μας πλησιάζουν οι gay και μας δίνουν λεφτά να πάμε μαζί τους.Ειδικά στην περιοχή του Μεταξουργείου κοντά στου Ψυρρή.


    Θα φύγεις από την Ελλάδα?

    Θα ξαναπροσπαθήσω,έχω πάει 2 φορές στην Πάτρα αλλά μας έπιασαν και μας γύρισαν πίσω.
    Εκεί κάνουν κουμάντο οι Αφγανοί.Αν δεν τα έχεις καλά μαζί τους,δεν πλησιάζεις στο λιμάνι.

    Στην Αθήνα ποιοι σας βοηθάνε?

    Είναι κάποιοι που εργάζονται σαν εθελοντές σε κάποιες οργανώσεις για τα ανθρώπινα δικαιώματα.Εγώ γνώρισα δυο από αυτούς στο παλιό εφετείο,που έμενα στην αρχή,μέχρι να μας διώξουν.Εκεί μας είπαν ποια είναι τα δικαιώματα μας και τι να κάνουμε όταν μας πιάνει η αστυνομία.

    Έλληνες ήταν?

    Ναι,αλλά από ότι κατάλαβα δεν τους ενδιέφερε και τόσο πολύ η Ελλάδα.Πιο πολύ ήθελαν να βοηθήσουν τα παιδιά που έμεναν στο εφετείο.Τώρα αν θέλουμε κάτι πάμε στα Εξάρχεια στον χώρο μεταναστών που υπάρχει εκεί.Μας βοηθάνε και μας ενημερώνουν για όλα κάποια παιδιά που είναι αναρχικοί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στα επεισόδια που έγιναν για το "κοράνι" είχες πάει?

    Είχα πάει άλλα έφυγα,γιατί όταν πήγα είχε έρθει η αστυνομία και μας διέλυσε.
    Ήμουν όμως στα επεισόδια τότε που σκότωσαν ένα παιδί οι αστυνομικοί.Εκει κλέψαμε πολλά καταστήματα.
    Σπάγαμε τα τζάμια και μπαίναμε μέσα.Αλβανοί,Πακιστανοί,εμείς και όλοι οι άλλοι,ότι μας άρεσε σπάζαμε την τζαμαρία και μπαίναμε μέσα.
    Είχα βρεθεί με 10 τζάκετ και πολλά αθλητικά παπούτσια.

    Τώρα που ζεις?

    Μένω μαζί με 4 άλλους Μαροκινούς σε ένα εγκαταλελειμμένο σπίτι στις γραμμές του τραίνου.
    Κοντά στην Λένορμαν.
    Και ελπίζω φέτος πριν πιάσουν τα κρύα να έχω καταφέρει να φύγω.Βρήκαμε έναν Ιρακινό στο Αγ.Παντελεήμονα που μας είπε πως μπορεί να δώσει διαβατήρια για να πάμε στην Γαλλία.Αλλά θέλει 3.000 ευρώ.Τα έχω μαζέψει,αλλά θέλω και κάποια ακόμα για τις πρώτες μέρες που θα είμαι στο Παρίσι.
    Μόλις τα μαζέψω,θα φύγω.

    Αυτά ήταν όλα όσα μας είπε,ένας Μαροκινός που πιάσαμε να κλέβει μια γυναίκα,κοντά στο Μετρό του Μεταξουργείου.
    Τελικά η γυναίκα δεν του έκανε μήνυση (κάτι που δεν το περίμενε),μας εξομολογήθηκε σχεδόν τα πάντα καθώς μόλις του μιλήσαμε στα Γαλλικά (ο ρεσεψιονίστ ξενοδοχείου) λύθηκε η γλώσσα του αμέσως.
    Είπε και άλλα πράγματα,αλλά τα κρίνω ανούσια να σας τα παρουσιάσω.
    Αυτό που μου έμεινε είναι ότι οι άνθρωποι αυτοί είναι ρατσιστές και δεν νιώθουν τίποτα για κανέναν άλλον,μόνο για τους "δικούς τους".

    Την "συνέντευξη" την πήρε και την έγραψε φίλος που δουλεύει σε ξενοδοχείο του κέντρου.
    Την βάζουμε αυτούσια όπως μας την έστειλε.Για τυχόν παραλείψεις ή ορθογραφικά λάθη δεν φέρουμε ευθύνη.

    http://eglimatikotita.blogspot.com
    /2010/10/blog-post_9700.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΣΥ ΠΟΥ ΜΙΛΑΣ Κ.ΚΑΠΟΥΤΣΗ ΓΙΑ ΣΛΑΒΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΣΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΟΥ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ; ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα