Παρασκευή, 5 Οκτωβρίου 2012

πρωτοφανή επεισόδια έγιναν στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας.

Θα πρέπει να μελετήσουμε πολύ προσεχτικά τα όσα πρωτοφανή επεισόδια έγιναν στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας.
Κατόρθωσαν οι εργαζόμενοι στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά να γελοιοποιήσουν τα μέτρα ασφαλείας του ΥΠΕΘΑ, του καλύτερα φυλασσόμενου χώρου. Περίπου 300-350 εργαζόμενοι ξήλωσαν τα μεταλλικά ρολά και μπήκαν από την κεντρική πύλη του ΥΠΕΘΑ που βρίσκεται στη Μεσογείων. ΕΡΩΤΗΣΗ: Πως κατόρθωσαν διαμαρτυρόμενοι, για δεύτερη φορά, αφού έχουν προηγηθεί οι απόστρατοι, να εισβάλουν μέσα στο ΥΕΘΑ από την Κεντρική Πύλη; Ασφαλώς και προκύπτουν τεράστιες ευθύνες στους υπευθύνους στρατιωτικούς για την ασφάλεια του Στρατοπέδου.
Η πολιτική ηγεσία ήταν απούσα σήμερα το πρωί από το ΥΠΕΘΑ. ΚΑΙ άφησαν τον Α/ΓΕΕΘΑ Στρατηγό Μ. Κωσταράκο να αντιμετωπίσει τους διαμαρτυρόμενους, παρότι είναι αναρμόδιος. Ο Α/ΓΕΕΘΑ που τη στιγμή της εισβολής βρισκόταν καθ΄οδόν προς το Φάληρο για τις εκδηλώσεις της επετείου των Βαλκανικών Πολέμων, επέστρεψε αμέσως. Ο ΥΕΘΑ Πάνος Παναγιωτόπουλος που βρισκόταν ήδη στο ΦΑΛΗΡΟ για τον ίδιο λόγο, δεν επέστεψε! Πάντως το θέαμα του Α/ΓΕΕΘΑ να διαπληκτίζεται με τους εργαζόμενους ήταν θλιβερό. την Η άποψη του Α/ΓΕΕΘΑ , την οποία αποδέχτηκε η πολιτική ηγεσία, αναλαμβάνοντας και τις ευθύνες ήταν, πρώτα να αποχωρήσουν ΟΛΟΙ οι εργαζόμενοι από τον χώρο του ΥΠΕΘΑ και μετά το προεδρείο τους να γίνει δεκτό από τον αρμόδιο ΥΦΕΘΑ Δ.Ελευσινιώτη. Την πρόταση του Α/ΓΕΕΘΑ απέρριψαν οι εργαζόμενοι γι' αυτό έγιναν συλλήψεις.
Έγιναν πρωτοφανή επεισόδια για τον προαύλιο χώρο του ΥΠΕΘΑ. Τα επεισόδια έληξαν με την προσαγωγή στη ΓΑΔΑ περίπου 150 εργαζομένων.
Ποια είναι η αιτία για τη σημερινή εκδήλωση διαμαρτυρίας; Οι εργαζόμενοι στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά έχουν να πληρωθούν έξι μήνες. Ο πολλά υποσχόμενος αραβολιβανέζος επιχειρηματίας ΙΣΚΑΝΤΑΡ ΣΑΦΑ, τον οποίον είχε ανακαλύψει η προηγούμενη Κυβέρνηση ως σωτήρα των Ναυπηγείων έχει εξαφανιστεί, και όπως υποστηρίζουν οι εργαζόμενοι, μαζί με το ΤΑΜΕΙΟ των Ναυπηγείων.
Το Ελληνικό Δημόσιο έχει δώσει περίπου 3 δισεκ ευρώ, για παραγγελία πλοίων και υποβρυχίων του Π.Ν. και για να παραμείνουν τα Ναυπηγεία ανοιχτά και οι 1300 εργαζόμενοι να έχουν δουλειά. Με το ποσό αυτό, η κατασκευάστρια ΓΕΡΑΜΝΙΚΉ εταιρεία ΘΥΣΕΝ προηγούμενη ιδιοκτήτρια των Ναυπηγείων, είχε αναλάβει την υποχρέωση να κατασκευάσει 4 σύγχρονα υποβρύχια και να εκσυγχρονίσει 3 φρεγάτες. Από αυτή παραγγελία , ναυπήγησε μόνο το γνωστό για τα προβλήματα υποβρύχια ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ και τα υπόλοιπα αναζητούνται. Και οι εργαζόμενοι είναι απλήρωτοι στο δρόμο και εμπαίζονται, είτε από τον καινούργιο επιχειρηματία, είτε από τους αρμόδιους υπουργούς.
Οι απλήρωτοι εργαζόμενοι αντιδρούν και η αντίδρασή τους θα πρέπει να προβληματίσει πάρα πολύ την Κυβέρνηση, αλλά και την ΤΡΟΙΚΑ. Ίσως η κοινωνική έκρηξη που θα σαρώσει τα πάντα, να πλησιάζει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου