Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πλησιάζουμε στο σημείο ΜΗΔΕΝ



Του Χρήστου Καπούτση

Με      εκβιαστικά διλήμματα όπως, «Μνημόνιο ή χρεοκοπία» ή «δραστική περικοπή μισθών και συντάξεων ή καθόλου μισθούς και συντάξεις» , επιβλήθηκαν στο Ελληνικό Λαό πολιτικές άγριας λιτότητας από τον Μάιο του 2010, όταν η χώρα με απόφαση της Κυβέρνησης του Γ.Α. Παπανδρέου υπήχθη  στον έλεγχο της ΤΡΟΙΚΑΣ.
Το Μνημόνιο δεν είναι απλά ένα πρόγραμμα μεταρρυθμίσεων νεοφιλελεύθερης  κατεύθυνσης, αλλά είναι μια ολέθρια πολιτική, πιο άγρια ακόμη και από τον Θατσερισμό.  Οδηγεί στην διάλυση των κρατικών δομών, στην κατεδάφιση του κράτους πρόνοιας, στην εξαθλίωση των  συνταξιούχων, σε εργασιακή αιχμαλωσία τους «τυχερούς» που έχουν ακόμη δουλειά παρότι υπαμείβονται (στην καλύτερη περίπτωση)  και στην αποδυνάμωση της Δημοκρατίας,   μέσω της ακύρωσης της θεμελιώδους συνταγματικής επιταγής που είναι ασφαλώς η Λαϊκή Κυριαρχία και η προστασία της εργασίας.
Οι πολιτικές που εμπνεύστηκαν και εφάρμοσαν οι Μνημονιακές Κυβερνήσεις και η ΤΡΟΙΚΑ απέτυχαν. Ανώτατα στελέχη του Δ.Ν.Τ., κορυφαίοι  οικονομολόγοι και τραπεζίτες συνομολογούν ότι η πολιτική λιτότητας που εφαρμόστηκε στην Ελλάδα απέτυχε οικτρά !!
Και όμως, τα κορυφαία στελέχη των διαδοχικών Μνημονιακών Κυβερνήσεων, όχι μόνο δεν αισθάνονται την ανάγκη να ζητήσουν συγνώμη από τον Ελληνικό Λαό ή έστω να εξηγήσουν τα αίτια της αποτυχημένης πολιτικής τους, αλλά αντίθετα δηλώνουν υπερήφανοι,  διότι «έσωσαν» την Ελλάδα!! Και το χειρότερο,  επιμένουν πεισματικά στην ίδια αποτυχημένη πολιτική της λιτότητας…
Η ρήξη λοιπόν με το μνημονιακό μέτωπο (Ν.Δ.-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ , τα  καθεστωτικά ΜΜΕ, τους μιντιάρχες megaλοεργολάβους, τους αεριτζήδες και φοροφυγάδες  επιχειρηματίες και τα παπαγαλάκια της Δημοσιογραφίας) , είναι αναπόφευκτη,  ως έσχατο μέσο υπεράσπισης της ανεξαρτησίας του ελληνικού «Κράτους- Έθνους» και του χειμαζόμενου Ελληνικού Λαού.
Η επίδειξη πολιτικής πυγμής εναντίον απεργών και εξαθλιωμένων εργαζομένων, θα έχει και πολιτικό κόστος για την Κυβέρνηση. Ο χαρακτηρισμός των απεργιών ως αντικοινωνικών εκδηλώσεων από την Κυβέρνηση και τα καθεστωτικά ΜΜΕ, έχει μάλλον πρόσκαιρα οφέλη.
Οι μέχρι και σήμερα υποτονικές αντιδράσεις των θυμάτων της Μνημονιακής πολιτικής, θα πρέπει να προβληματίζουν, παρά να καθησυχάζουν την Κυβέρνηση.
Πλησιάζουμε στο σημείο ΜΗΔΕΝ, όπου ένα τυχαίο γεγονός θα πυροδοτήσει κοινωνική έκρηξη, με απρόβλεπτες εξελίξεις!  






 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα