Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΤΙΠΟΤΑ Όλα και Τίποτα... 2tipota@gmail.com

Πέμπτη, 13 Φεβρουαρίου 2014

Υπάρχει εισαγγελέας για τα δάνεια του Μεγάρου Μουσικής;;;;

Το Μέγαρο , καταβόθρα  εκατομμυρίων ευρώ

Ελληνικέ  ΛΑΕ,
έλα  να πληρώσεις τα ...σπασμένα του Μεγάρου  Μουσικής ...
Και τι σπασμένα  ....
Περί τα  ...230 εκατομμύρια  ευρώ!!!
Εσύ  θα  είσαι  το υποζύγιο  και γι΄αυτά τα χρέη...
Αυτό αποφάσισαν οι  χαριτόβρυτοι  πολιτικοί μας  , ο  Πάνος Παναγιωτόπουλος και ο Γιάννης  Στουρνάρας....

΄Αραγε , υπάρχει  ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ να στείλει  στο ΕΔΩΛΙΟ  όλους  τους  υπεύθυνους;;;

΄Ελληνα πολίτη ,σε κάνουν ...ΜΕΓΑ ευεργέτη του Μεγάρου Μουσικής για να πληρώσεις 230 εκατομμύρια ευρώ, που κάποιοι ΕΦΑΓΑΝ!!!!


news paper name

Είσαι  ένας  απλός  ΕΛΛΗΝΑΣ  πολίτης ....
Ταλαιπωρείσαι  αβάσταχτα να  τα βγάλεις  πέρα  στην  Οικονομικά κατεχόμενη  χώρα σου.
Πεινάς, αρρωσταίνεις ,  κάποιες  φορές  δεν έχεις  ούτε  τσιγάρο...
΄Ομως  οι "φωστήρες"  της  συγκυβέρνησης  ΝΔ και ΠαΣΟΚ  αποφάσισαν να σε ...τιμήσουν !
Να  σε  κάνουν ...Μέγα Ευεργέτη   του αμαρτωλού Μεγάρου  Μουσικής...
Σε καλούν  να  πληρώσεις  ΕΣΥ το λογαριασμό των  ....ΔΙΑΚΟΣΙΩΝ ΤΡΙΑΝΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ (230 .000.000), που  κάποιοι  σκόρπισαν  για  να "κάνουν το κομμάτι" τους μέσω  εκδηλώσεων  του Μεγάρου  Μουσικής,.
          ΕΣΥ όμως ποτέ  ΔΕΝ  εκλήθης  να  παραστείς  σ΄αυτές τις  "παραστάσεις"  
Σήμερα όμως  σε ...Τιμούν ...
Σε κάνουν ΜΕΓΑ ΕΥΕΡΓΕΤΗ του Μ.Μ. , γιατί  κ ο ρ ό ϊ δ ο ΕΣΥ θα πληρώσεις τα σπασμένα....

Θυμήσου  σε  χρεώνουν με  ...230 εκατομμύρια  ευρώ.

Και κανένας  από αυτούς  δεν  πάει  φυλακή , αλλά εσύ θα στερηθείς κι άλλα. Κι ίσως  οδηγηθείς... στον ΤΑΦΟ. Αυτό ΔΕΝ τους  νοιάζει.Ούτε ο Στουρνάρας και ο Παναγιωτόπουλος  που  υπογράφουν τη ...διαγραφή του  ΧΡΕΟΥΣ  και στο  φορτώνουν....
Δεν  θα γίνει κανένα  Ειδικό  Δικαστήριο  για τους  Παναγιωτόπουλο και  Στουρνάρα.
Ξυπνήστε   ΕΛΛΗΝΕΣ.
Μην σε θεωρούν μαλάκα...

Σημ:το θέμα  "θάβουν" κανονικότατα  τα Μέσα  Μαζικής ΕΠΙΒΟΛΗΣ (ΜΜΕ) και οι εφημερίδες του καθεστώτος;.
Μοναδική  και  αξιέπαινη  εξαίρεση  η Εφημερίδα των  Συντακτών!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα